Maar als ik dus mijn Orange simkaart erin doe, dan ga ik er vanuit dat die diensten wel werken, aangezien het toch provider-afhankelijk is?quote:Nadeel van Tele2 is geen 'gratis' belvoorraad, geen grps, mms e.d. waar de T630 juist geschikt voor is.
Ja, 2 jaar (prepaid)quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heeft iemand ervaring met tele2 mobiel?
Prepaid zit op O2, abbo op Telfort.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Het bereik, is dat goed? Zitten ze op bijvoorbeeld het Vodafone netwerk of hebben ze een eigen?
Je kunt het toestel ook kopen voor 129 euro, dan heb je prepaid. Dit kan ook bij Orange en dan is ie even duur.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Op de site is bijvoorbeeld een SE t630 (lijkt mij wel een mooi toestel) voor 10 euro per maand met een contractsduur van 1 jaar. Ik kan bijvoorbeeld niet vinden of het toetsel simlock-vrij is?
Wij hadden ook KPN, maar Tele2 heeft automatisch geregeld dat we nu via beiden bellen. Hoe het precies zit weet ik niet, want mijn ouders betalen de telefoonrekeningen, maar we krijgen nu een rekening van KPN en van Tele2 (ik denk dat KPN alleen het abbo is, dus zonder gesprekskosten per min.)quote:Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Euh, wat bedoel je? Ik MOET thuis ook een tele2 aansluiting hebben?
Maar wij hebben KPN.. dus dat zal betekenen dat ik geen tele2 mobiel kan hebben?
Toen ik Tele2 kreeg (2 jaar geleden) was dat nog niet nodig, want we hadden KPN en Tele2 stelde dat automatisch in voor ons.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:49 schreef TheRuud het volgende:
Ja.. je moet een thuisaansluiting van tele2 hebben, anders gaat het niet
Zie bovenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hoe het zit bij prepaid weet ik niet.
Klopt, want ik heb naast Tele2 ook een Vodafone SIMkaart, en daarmee kan ik gewoon MMSen en WAPpen...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Maar nu heb ik weer iets anders (jaja, ik blijf een newbie wat tele2 betreft), dit lees ik zojuist op tweakers:
Maar als ik dus mijn Orange simkaart erin doe, dan ga ik er vanuit dat die diensten wel werken, aangezien het toch provider-afhankelijk is?
Neequote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tele2 heeft geen wap? Je kan gewoon de instellingen van telfort gebruiken, aangezien tele2 op hun netwerk zit...
Vertel mij de instellingen eens danquote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tele2 heeft geen wap? Je kan gewoon de instellingen van telfort gebruiken, aangezien tele2 op hun netwerk zit...
Tele2 doet niet aan WAP.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
@FormerlyKnownAs: Er zit bluetooth op.. jij maakt problemen die er niet zijn.
Instellingen van wap kan je gewoon op internet zoeken.
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Op de site is bijvoorbeeld een SE t630 (lijkt mij wel een mooi toestel) voor 10 euro per maand met een contractsduur van 1 jaar.
Iemand tips?
Het was dus niet eenmalig bij mij..quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
o...kee...
Ik heb op 22 november een abonnement met nummerbehoud aangevraagd, en dat zou dus met de 3 maanden opzegtermijn van Vodafone erbij vandaag moeten ingaan.
Niets van Tele2 gehoord, daarom vanavond met de klantenservice gebeld. Wat blijkt? Niets.
Er is dus helemaal niets met die aanmelding gedaan (behalve dan in het systeem zetten). Kan ik dus weer 3 maanden gaan wachten (ze zijn in mijn situatie echt het goedkoopste, daarom ben ik niet naar een ander gegaan). Dit levert me een directe schadepost op van 45 euro (3 extra maanden wachten maal het verschil in abonnementsgeld), maar daar kon de dame aan de telefoon niets aan doen.
Ik heb dus maar een mail aan de klantenservice gestuurd met het hele verhaal er in, mogelijk dat zij iets willen doen. Meer volgt.
Ik hoef geen extra services zoals wap en mms, ik wil gewoon af en toe bellen en mog af en toeer gebeld worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:59 schreef donderopman het volgende:
[...]
Ik zou er zelf niet aan beginnen het is redelijk goedkoop maar je hebt dus geen extra service's zoals wap en mms en eigenlijk best wel veel gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |