quote:Op zondag 2 januari 2005 05:57 schreef DaMook het volgende:
Ach pijpen doen ze tegenwoordig allemaalbeffen doe ik pas als ze mee naar huis gaat en echte sex wil hebben
In principe niet....... of het moet zo zijn dat er de hele tijd een enorme sexuele wederzijdse spanning in de lucht hangt waardoor je in een one-night-stand belandt. Maar dat zijn momenten waarop je toch niet meer helder kunt denken.quote:Op zondag 2 januari 2005 03:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je voor het eerst seks met iemand hebt geef je hem dan ook orale seks?
Hoe is dat bij jou?
Eenschquote:Op maandag 3 januari 2005 00:09 schreef dm_player het volgende:
Ik vind orale sex iets wat hoort in het voorspel.Het is heerlijk om even gepijpt te worden voordat je gaat neuken.
Maar behalve dat, ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen en haar reactie af te wachten.
Ik vind het echt horen bij het voorspel, of je haar nou kent of niet.
Ik bef nog liever een staafmixer dan dat ik jou aanraak, dat is een ding wat zeker is.quote:
Ik denk dat je bedoelt: Ik bef nog liever een gebruikt koffiefilter en pijp nog liever een staafmixer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bef nog liever een staafmixer dan dat ik jou aanraak, dat is een ding wat zeker is.
Je gaat je gedragen op vakantie?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego gaat dat ook niet veranderen.
Nee. Zelfs het beffen van een staafmixer spreekt me meer aan, al is het als fysiek nagenoeg onmogelijk te betitelen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt: Ik bef nog liever een gebruikt koffiefilter en pijp nog liever een staafmixer.
Zolang ik iemand maar niet bef heb ik mijn eigen netjes gedragenquote:Je gaat je gedragen op vakantie?
Bij mij over het algemeen nietquote:Hoezo eerste, komt er een tweede dan?
Ohh je plannen om vreemd te gaan heb je uit je hoofd gezet????quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego heeft er pas een op zijn naam staan en dat is ook de enige vrouw waar hij een lange(re) realatie mee heeft.
Diego gaat dat ook niet veranderen.
Nu jij weer Erodome
Nee, logisch. Welke vrouw stoot zich nou 2x aan dezelfde steen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij mij over het algemeen niet
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:57 schreef SunChaser het volgende:
tvp
Heb geen plannen wat dat betreftquote:Ohh je plannen om vreemd te gaan heb je uit je hoofd gezet????
Ik vermoed jezelf, of jij moet wel de bovenstaande zin begrijpenquote:Wie hou je voor de gek zeg??
Dat er geen 2e keer komt ligt niet aan de vrouwquote:Welke vrouw stoot zich nou 2x aan dezelfde steen
bef pas in een relatiequote:Waarom bef jij niet?
69quote:Niet 'stap 1: ik doe dit bij jou', 'stap 2: jij doet dat bij mij' enz., en dan elke keer hetzelfde
Whyquote:Ontopic: Bij mijn eerste date ga ik geen orale seks bedrijven, mijn geloof verbiedt dat.
Amen to that. meestal kan je dat plekje toch niet missen imho en het hoort er gewoon bij,quote:Op maandag 3 januari 2005 00:09 schreef dm_player het volgende:
Ik vind orale sex iets wat hoort in het voorspel.Het is heerlijk om even gepijpt te worden voordat je gaat neuken.
Maar behalve dat, ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen en haar reactie af te wachten.
Logica van een 5 jaar oud.quote:omdat zijn geloof dat verbied..
Waarom>
omdat zijn geloof dat verbied !!!!!!!!!!!!!!
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen lijstje do's and don'ts voor de eerste of welke date dan ook. Meestal is het niet gebeurd bij de eerste keer seks, nee. Niet omdat dat niet mag, maar gewoon omdat ik eerst nog even aan iemand moest wennen of zo.
Trouwens, sommigen lijken hier te vinden dat orale seks er altijd bij moet. Ik vind dat onzin, net als dat voor alle dingen in bed geldt. Tuurlijk, het is hartstikke lekker, maar als je elke keer hetzelfde standaardlijstje met handelingen gaan afwerken in bed wordt het ook saai. Gewoon doen waar je op dat moment allebei zin in hebt. Niet 'stap 1: ik doe dit bij jou', 'stap 2: jij doet dat bij mij' enz., en dan elke keer hetzelfde. Tenminste, ik heb liever dat het een beetje spannend blijft.![]()
Ook helemaal mee eens.quote:
Hoe vaak ga je het nog proberen? Ik ga je niet beffen.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je het nog proberen? Ik ga je niet beffen.
Als ze lekker ruikt,geschoren is,ben ik wel in voor orale sex of meer op de 1e date,is me al vaker overkomenquote:Op zondag 2 januari 2005 03:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je voor het eerst seks met iemand hebt geef je hem dan ook orale seks?
Ik zelf vind het heerlijk om gepijpt te worden, maar ik ga toch echt alleen iemand beffen als diegene speciaal voor me is ook al geeft ze mij een blow-job.
Hoe is dat bij jou?
Wat nou, is je vriendin gepijptquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:21 schreef Metro2005 het volgende:
ik normaal laat me normaal ook niet pijpen bij de eerste date maar bij mijn vriendin gebeurde dat wel![]()
mja het zat in elk geval goed, we zijn alweer 5 maandjes samen
Jij beft een manquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:07 schreef Lempicka het volgende:
ik vind beffen heerlijk,
Beffen is lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak ga je het nog proberen? Ik ga je niet beffen.
Van voort wat hoort wat gaan mijn hakken achterover, ik geef wat ik wil geven en niet omdat ik wat heb gekregen...quote:
En dan vind je mij een egoistquote:Van voort wat hoort wat gaan mijn hakken achterover, ik geef wat ik wil geven en niet omdat ik wat heb gekregen...
Tja....quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dan vind je mij een egoist![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 3 januari 2005 00:09 schreef dm_player het volgende:
anders sla je d'r af?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon eerder klaarkomen, als je wil kan je altijd in haar mond klaar komen![]()
![]()
volgens mij hebben wij alleen gezoend de eerste date??? of ben ik wat vergeten???quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:21 schreef Metro2005 het volgende:
ik normaal laat me normaal ook niet pijpen bij de eerste date maar bij mijn vriendin gebeurde dat wel![]()
mja het zat in elk geval goed, we zijn alweer 5 maandjes samen
hij bedoelt denk ik z'n tweede vriendinquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:17 schreef mystery1980 het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij alleen gezoend de eerste date??? of ben ik wat vergeten???
Touché.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:17 schreef mystery1980 het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij alleen gezoend de eerste date??? of ben ik wat vergeten???
OMGquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:17 schreef mystery1980 het volgende:
[..]
Ik zou me zo gevleid voelen als een man dat "voor me over had", dat ik misschien zomaar bijna zou vergeten dat hij het dus helemaal niet leuk heeft gevonden.......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:37 schreef Pukke het volgende:
als zij zo lief is om mij te verwennen dan heb ik dat ook wel voor haar over.
Same here.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In principe niet....... of het moet zo zijn dat er de hele tijd een enorme sexuele wederzijdse spanning in de lucht hangt waardoor je in een one-night-stand belandt. Maar dat zijn momenten waarop je toch niet meer helder kunt denken.
Normaal gesproken vind ik het spannender om steeds meer stukjes van elkaar te ontdekken. Iedere keer een stapje verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |