En jouw bijdrage was anders wel een bouwsteen geweest in deze magnifieke topic bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef funkyskunkie het volgende:
En zo word er alweer een Topic verneukt door ...........
Juist ja.... X![]()

En dat weet je nog precies, en je achtervolgt me niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef skiczukie het volgende:
Nogmaals reageren op dit. Dood moet je, natuurlijk en snel graag. IIk ben geen Joegoslaaf. Sindsdien jou achtervolgd? Jij moest een jaar geleden of langer een naamtopic maken enzo.
Hier een zakdoek voor je bloedneusje van woede:quote:Vandaar, ik schijt op jou. Druk maken?Als je daar over nadenkt alleen al. Weet je nog, Mr. Lijn 15?

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En jouw bijdrage was anders wel een bouwsteen geweest in deze magnifieke topic bedoel je?

Ik heb een goed geheugen. Ik kan me ongeveer elke post die ik doe nog herinneren. Kan je wel weer aankomen met je fantastische plaatjes enzo, je bent gewoon een huilie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dat weet je nog precies, en je achtervolgd me niet?
Ik bedoel als je je niet druk zou maken was je allang vergeten dat ik één jaar geleden dat topic had gemaakt.
[..]
Hier een zakdoek voor je bloedneusje van woede:
[afbeelding]

rijd jij ff lekker met je tweedehands trabant van een berg af, kutpoolquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen. Ik kan me ongeveer elke post die ik doe nog herinneren. Kan je wel weer aankomen met je fantastische plaatjes enzo, je bent gewoon een huilie.

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
[..]
rijd jij ff lekker met je tweedehands trabant van een berg af, kutpool

heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar in de eerste plaats ben je gewoon een 'attention whore'.

Zo'n snuivende kuturker als jij, daar zou toch eens wat aan gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?
ik heb nog een kast leeg staan op de wallen, altijd leuk voor kansloze turken die voor een prikkie een wip willen maken![]()

eet je bordje leeg, stumperdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Uh, gast. Waar bemoei jij je mee.

Origineel met je stumper.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
[..]
eet je bordje leeg, stumperd
je vader heeft zich niet voor niks een half uur zitten rukken boven de soeppan

deden ze maar wat aan jou toen je nog geaborteerd kon wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n snuivende kuturker als jij, daar zou toch eens wat aan gedaan moeten worden.

Ik geef enkel argumenten, jij echter trekt de aandacht naar je toe door dom te schelden...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar in de eerste plaats ben je gewoon een 'attention whore'.

jij hebt helemaal geen nationaliteit, stuk strontquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef skiczukie het volgende:
Ow, nógmaals, een Poolse naam hebben is niet hetzelfde als een Pools paspoort ofzo. Stumper.

Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik geef enkel argumenten, jij echter trekt de aandacht naar je toe door dom te schelden....

Wheheh. Wat moet jij nou eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen nationaliteit, stuk stront
misschien kun jij nog een hondepenning aanvragen maar ik geef je weinig hoop![]()

Alweer zo een sukkel..........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?
ik heb nog een kast leeg staan op de wallen, altijd leuk voor kansloze turken die voor een prikkie een wip willen maken![]()

Als je even de moeite had genomen, kon je in m'n fotoboek zien dat ik verre van studentikoos benquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef funkyskunkie het volgende:
Waarschijnlijk net zo als X een uitgespuugd korps-balletje is![]()

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen, kon je in m'n fotoboek zien dat ik verre van studentikoos ben.

ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Alweer zo een sukkel..........
Totaal anoniem, en maar onzin uitkramen
Waarschijnlijk net zo als X een uitgespuugd korps-balletje is![]()
Echt jammer dat dit topic naar de donder gaat............
Kan ook niet begrijpen dat de crew het niet ziet........

Turk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkie
en wat jammer is is dat jij net als alle ander afval niet in container bent geflikkerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |