Je moet die fohn ook niet ín je haar stoppenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:11 schreef Steve.Porter het volgende:
hm lijkt me dat die fohn dan heel vies wordt
ja een beetje vvvvvvvvoooctig... he markquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:16 schreef nXn het volgende:
gewoon je haar een beetje vochtig latenhelpt bij mij iig wel
sjeez jij bent nog dronken of nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
ja een beetje vvvvvvvvoooctig... he mark![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:22 schreef dikavi het volgende:
spoel jij je haar niet uit na het douchen?
ja ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:27 schreef BrauN het volgende:
Smeerlap. Ik vind het zo onsmakelijk als iemand 's ochtends niet doucht en dan gel in zijn haar gaat smeren, terwijl dat nog half stijf staat van gel van de dag ervoor... Maar ja, het kan aan je type haar liggen. Mijn haar krijg ik juist niet in model als het kurkdroog is, daarom douche ik eerst.
we weten allemaal waar het om gaat...je kunt ook proberen om 's avond je haar even onder de kraan uit te spoelen zodat je er geen klonten en alles in krijgt van de gel... en dan 's ochtend weer omhoogquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:11 schreef Steve.Porter het volgende:
hm lijkt me dat die fohn dan heel vies wordt
ik wil eigenlijk juist niet dat mn haar hard wordt, het moet alleen in model blijven zitten..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Mattt het volgende:
Andere gel, gebruik eens Murrays light, perfect voor na het douchen, en blijft heerlijk zitten.
Wat ik je ook kan aanraden is ' Schwarzkopf Ultra Strong GUNK IT multi - styler '
Heb ik laatst gekregen, en werkt echt perfect, heerlijk zacht, je kan het in elk model brengen.
En na 10 minuutjes is het zo kaaihard, dat je gewoon 2 dagen geen gel/wax in hoeft te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |