Damn jammer, had heel graag KoC live gezien...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Morgenmiddag rond een uur of 4 staat er een optreden @ fontanel.nl in .wmv-formaat (filmpje dus!).
Setlist:
Supermassive
Bliss
Sunburn
Time is running out
Ze komen op Rock Werchter, dat is weliswaar in belgie maar zo ver is het ook weer nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Damn jammer, had heel graag KoC live gezien...
Maar van deze filmpjes zijn vooral Bliss en Sunburn weer erg lekker![]()
Het duurt nog lang tot Lowlands!!!
Iemand al enig idee of ze nog vaker in Nederland gaan komen deze tour?
Ze komen ook op lowlands anders, zie de line up.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ze komen op Rock Werchter, dat is weliswaar in belgie maar zo ver is het ook weer niet
Ja vooral de introquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Boeman het volgende:
Die nieuwe single roept bij mij associaties op met Britney Spears somehow....
helaas wordt het dan lekker Alle Debielen In De Alfa.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:12 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze komen ook op lowlands anders, zie de line up.
tja dat krijg je he. Ik had ook het liefst dat muse nog het bandje was wat ik op pinkpop zag in een half lege 3fm tent, toen alleen showbizz nog uit was. Maar ja, gelukkig voor het bandje is het anders gelopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
helaas wordt het dan lekker Alle Debielen In De Alfa.
Muse @ rockwerchter 2004 was al bizar drulk
Sowieso huilen, wat een kutoptreden was datquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Werchter was dan nog wel te doen, genoeg ruimte voor de mainstage. Maar dat kleine hoekje bij de alfa is echt om te huilen. Bij Queens Of The Stone Age vorig jaar was het al huilen met de pet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |