Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd? Als de burgerdaddy zegt dat je je kersttree's ergens anders in de fik moet pimpen dan doe je dat. Geen mercy voor die bitches. Laat ze maar in de shit zakken. Allemaal een nightstick in de neck en oud en nieuw in de prison uitpimpen. .quote:n de Brabantse plaats Veen zijn vannacht dertien mensen opgepakt na ongeregeldheden. De mobiele eenheid greep in toen op een kruising in Veen en later op de markt in Wijk en Aalberg oude auto's in brand waren gestoken.
Toen de brandweer en politie in actie kwamen, begonnen mensen flessen naar de politie te gooien. De verdachten variëren in leeftijd van 16 tot 28 jaar en komen uit Veen en Wijk en Aalburg.
Sinds een jaar of vijftien zorgen nieuwjaarsvierders in Veen met vreugdevuren voor problemen die steeds ernstiger vormen aannemen. Burgemeester Buijserd had voor dit jaar strenge maatregelen aangekondigd om een herhaling te voorkomen.
Eerder deze week werden in Veen ook brandjes gesticht.
Vorig jaar zette de politie tijdens de jaarwisseling twee pelotons ME in. Enkele politie- en brandweermensen raakten gewond en er werden dienstvoertuigen beschadigd.
quote:Nu de grenzen geen grenzen meer zijn, is er een eind gekomen aan dit soort praktijken. Wat echter niet veranderde, is het feit dat Noord-Brabant nog steeds een provincie is met bovengemiddelde misdaad, met name als het gaat om zware criminaliteit. Het aantal geweldsdelicten lag vorig jaar in Noord-Brabant vijftig procent boven het landelijke gemiddelde. Van de 253 gevallen van moord en doodslag die in 2001 werden geregistreerd, vonden er 29 plaats in de provincie die traditioneel wordt geassocieerd met gezelligheid en gemoedelijkheid. Het was geen topjaar voor Brabant, zoals 1998. Toen kwamen er maar liefst 33 mensen om door geweld. Vergeleken met Brabant is de situatie in een provincie als Friesland haast idyllisch te noemen. In 2001 kwam daar slechts één persoon om het leven door misdaad.
Probeer je het goed te praten ofzo ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:35 schreef Stranger het volgende:
Veen is een soort reservenepbrabant.
En ook nog eens een smerig klein boerengehucht, natuurlijk woont daar veel van dat asociale inteelttuig.
Maar met 13 is de gehele jeugd opgepakt, ideaal, weer wat rustiger in de bus elke dag.
Dit is een nieuwe vorm van het Nederlandsquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd? Als de burgerdaddy zegt dat je je kersttree's ergens anders in de fik moet pimpen dan doe je dat. Geen mercy voor die bitches. Laat ze maar in de shit zakken. Allemaal een nightstick in de neck en oud en nieuw in de prison uitpimpen. .
Praat tegen de hand, bitch!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:41 schreef Pool het volgende:
Yo ik kom ook uit Brabant nix tegen me homies as wij onze eigen cars op onze own crossing in de fik willen burnen, dan moet da kunnen, you know.
Yo GMTA mên!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Yo! Geef ze gewoon een buurthuis weet je wel, dan kennen ze daar hun energie in kwijt en niemand die het wat kan boeien als het stuk gaat weet je.
Beter dat die oudjes niet zo zeuren en ze gewoon met rust laten 2 pelotons me is tog niet normaal man! kunnen ze wel tegen die gastjes? Politie
Die gasten in Veen zijn te tof lijp man
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stemquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef gelly het volgende:
Het beroerde is dat ik bij al deze posts een zachte G probeer in te beelden.
Idd. Ze gooien iig gemoedelijk met stenen naar de politie. Om H. Teeuwen maar te verkrachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stem
Ze zijn daar protestants als de pest, tot in den treure. En die zachte G valt ook mee... Zoals ik zei: nep-Brabanders. Volk apart. Enclave.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stem
Ik zou nog eerder toegeven dat m'n opa een nazi was dan openlijk bekennen dat ik familie heb wonen in Brabant.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef BrauN het volgende:
Schitterend om jaarlijks op nieuwjaarsdag (als we nieuwjaar gaan wensen bij die familie) die uitgebrande wrakken van auto's en caravans te zien liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |