abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1719239
Hmmz.. U got a point there mister
Dat lijkt mij idd wel de meest logische verklaring, gezien er nog steeds een hoop dieren zijn waarvan de mannetjes voor de jongen zorgen.. dus Y not bij de 'mens'?
Goeie ged88

grtz,

-Maverick-

Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
  maandag 24 september 2001 @ 15:58:42 #27
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1722908
quote:
Op maandag 24 september 2001 01:59 schreef RexMundi het volgende:
Aangezien bij alle ZOOGdieren (honden, katten, walvissen)ook de mannetjes tepels hebben, mag je aannemen dat bij de gemeenschappelijke voorouder van ALLE zoogdieren ook de mannetjes konden zogen. Heel, heeeeel lang geleden werkten ze dus wel.

Nou jullie weer.

Verschil tussen mannetjes en vrouwtjes is niet zo groot als mensen denken. Het is gewoon een feature die mannen nie gebruiken, omdat ze niet de hormonen aanmaken die ervoor nodig zijn. ALs jij een man een injectie zou geven met een bepaalt hormoon erin gaat ie ook melk geven.

Dus mannetjes hebben nooit melk gegeven, want dat is nutteloos, maar zijn gewoon lichamelijk anders door ontwikkeld na het foetus stadium.

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_1723081
Het gebeurt wel eens dat er door een foutje in de natuur bij mannen ook melkklieren gaan groeien, waardoor ze 1 of 2 "borsten" krijgen.
  maandag 24 september 2001 @ 18:11:44 #29
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_1724263
quote:
Op zondag 23 september 2001 23:37 schreef Schorpioen het volgende:
Mannen hebben tepels om een eigenlijk heel eenvoudige reden: je ontstaat niet als man of vrouwelijk embryo, maar embryo's zijn heel lang onzijdig, mannelijk noch vrouwelijk, en pas na een aantal weken beginnen de hormonen te werken die zorgen voor de ontwikkeling van de geslachtsdelen. Het lichaam is dan al grotendeels gevormd, en omdat er toch 50% kans is dat het een meisje wordt en dus tepels nodig heeft, heeft de natuur die tepels er maar vast ingebouwd. En in de weg zitten doen ze toch niet, dus als het dan toch stiekem een mannetje wordt, is het teveel moeite om die tepels weer te laten verdwijnen dus blijven ze gewoon zitten.
Dus we worden gemaakt als onzijdige wezens, en al naar gelang de omstandigheden worden we tot man of vrouw gekneed.
Dank je iemand die het tenminste normaal uit leg

cybercopje

It's me..... Cyber
pi_1724279
quote:
Op maandag 24 september 2001 01:32 schreef kukuruz het volgende:
veel functie hebben ze niet bij mannen. ook niet sexueel vindt ik.
ooohwjawwel hoor,.. ik had vroeger er zelfs 1 die ik kon laten klaarkomen door aan zijn tepels te likken!! (handig als je geen zin had daarbenee BWAHAHAHA)

en mijn vriend heeft ook gevoelige tepels,. niet zo gevoelig als de meneer hierboven, maar het werkt wel!:) (en zowiezo vindik tepels leuk om mee te spelen* lol*

The captain of your brainship is drunk.
pi_1725027
omdat het er anders zo vreemd uitziet natuurlijk

Of om ons evenwicht te houden? Anders vielen we achterover.

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_1739906
Omdat ik het heerlijk vind om eraan te sabbelen, erin te knijpen, en er (zachtjes) in te bijten..
pi_1745288
heb je wel eens een tiet zonder tepel gezien ?
Dat ziet er verdomd raar uit!
  woensdag 26 september 2001 @ 15:46:47 #34
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1745539
Zoals Bill zou zeggen:

It ain't a bug, it's a feature!

pi_1770556
In auto's liggen alle kabels toch ook al in?
pi_2412488
Om het borsthaar omheen te bouwen!
pi_2413311
quote:
Op woensdag 26 september 2001 15:27 schreef Jimbaka het volgende:
jamaar als het van het allereerste begin zonder tepel was geweest dan kende niemand die dingen bij mannen en was het dus geen raar gezicht
pi_2414044
Nou ik krijg wel mooi een stijve als iemand aan me tepels zit
een vrouw dus
  zaterdag 8 december 2001 @ 11:58:14 #39
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_2415684
mmhhh volgens mij wordt er bij de bevruching bepaald of het een jongetje of meisje wordt. de zaadcellen bezitten een X of een Y chromosoom. (eicel is altijd een X chromosoom) En dan is het afhankelijk van de X of Y zaadcel of het een jongetje (XY) wordt of meisje (XX).

Of we als onzijdige embryo's worden ontwikkeld weet ik niet maar het klink logish 1 standaard ontwerp en daar op uitbouwen.

ps verhouding jongentjes/meisje is 104 Jongens tegen 100 meisjes bij de geboorte.

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_2417162
Met wat leuke hormoonpilletjes......zie daar: melk......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_2425896
quote:
Op maandag 24 september 2001 01:59 schreef RexMundi het volgende:
Aangezien bij alle ZOOGdieren (honden, katten, walvissen)ook de mannetjes tepels hebben, mag je aannemen dat bij de gemeenschappelijke voorouder van ALLE zoogdieren ook de mannetjes konden zogen. Heel, heeeeel lang geleden werkten ze dus wel.

Nou jullie weer.

Ik heb nog wel eens ooit iets gehad met een vent die melk uit zijn tepels kreeg als ie opgewonden raakte, vond ik op dat punt eigenlijk behoorlijk goor..... zo'n vent die natte plekken in zijn t-shirt kreeg als ie geil werd (toen ik hem ontmoete had ie oveigens een trui aan)
Queer as an 11 dollar bill
pi_2427222
quote:
Op woensdag 26 september 2001 15:27 schreef Jimbaka het volgende:
Heb jij ooit wel eens een vent met een tiet gezien die zich niet heeft laten ombouwen???

pi_2427513
ja, gisteren nog!
pi_2427529
Er is een persoon die dat weet. Daar kun je het alleen niet aan vragen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2428566
quote:
Op zondag 23 september 2001 23:37 schreef Schorpioen het volgende:
Mannen hebben tepels om een eigenlijk heel eenvoudige reden: je ontstaat niet als man of vrouwelijk embryo, maar embryo's zijn heel lang onzijdig, mannelijk noch vrouwelijk, en pas na een aantal weken beginnen de hormonen te werken die zorgen voor de ontwikkeling van de geslachtsdelen. Het lichaam is dan al grotendeels gevormd, en omdat er toch 50% kans is dat het een meisje wordt en dus tepels nodig heeft, heeft de natuur die tepels er maar vast ingebouwd. En in de weg zitten doen ze toch niet, dus als het dan toch stiekem een mannetje wordt, is het teveel moeite om die tepels weer te laten verdwijnen dus blijven ze gewoon zitten.
Dus we worden gemaakt als onzijdige wezens, en al naar gelang de omstandigheden worden we tot man of vrouw gekneed.
Wat een onzin. Zeker nog nooit opgelet bij biologie. Vanaf het moment van bevruchting (samensmelting van zaad en eicel) is het geslacht al bepaald. Immers, X en Y chromosomen bepalen het geslacht en deze zijn vanaf het moment van bevruchting al aanwezig. Zoiets als een onzijdig embryo bestaat dus niet. Waar de persoon van dit verhaal zich een beetje mee vergist is het feit dat tijdens de ontwikkeling van het embryo wel beide geslachtskenmerken zich ontwikkelen. Dit is een overblijfsel van de evolutie. Dus het is niet zo dat zich volledige geslachtsorganen ontwikkelen, maar wel de basisvormen. Onder invloed van hormonen die het embryo maakt (en deze zijn geslachtsgebonden) zal of het mannelijk deel of het vrouwelijk deel zich verder ontwikkelen (nog een bewijs dat het geslacht al vastligt). Bij mannen zijn bijvoorbeeld de zaadballen in het embryonale stadium nog in de buik aanwezig, ongeveer op de plek waar bij een vrouwelijk embryo haar baarmoeder/eierstokken zouden komen). Tijdens het laatste deel van de zwangerschap dalen de ballen. Pas na de geboorte zijn de ballen compleet gedaalt in de balzak. Soms gaat dit dus mis en blijven de ballen ergens in de buikholte hangen. Een slechte situatie, omdat er een goede reden is waarom ballen buiten het lichaam hangen. Daar is de temperatuur iets lager dan de lichaamstemperatuur. Bij lichaamstemperatuur ontwikkelen zaadcellen zich niet goed waardoor onvruchtbaarheid ontstaat.
Maar goed, ik dwaal nu af. Het ging om de tepels. Voor een deel zijn tepels van mannen dus een overblijfsel van die pre-embryonale ontwikkeling. Ten tweede hebben tepels nog een andere functie dan alleen het 'mondstuk' voor de melkklieren in het borstweefsel. Het is namelijk een erogene zone. Zowel mannen als vrouwen krijgen harde tepels tijdens het stimuleren van de tepels en bij erotische activiteit. Dus ook voor mannen geldt dat aanraking van de tepels tot een erotisch genot leidt.
  Trouwste user 2022 zondag 9 december 2001 @ 20:09:34 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_2429616
quote:
Op zondag 23 september 2001 18:33 schreef Cybercopje het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom mannen tepels hebben?

Serieus graag!

Het was een foutje van God. Toen hij de man schiep was ie een beetje moe. Hij gaf die dag de olifant ook een slurf i.p.v. een wipneus. Hij vond het wel geinig staan en heeft het zo gelaten. Voor hetzelfde geld had de man twee slurfen op z'n borst.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')