Ik ben even boodschappen doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:01 schreef fotoloog het volgende:
Staan ook in de top 2000
Scruuuuutt?
Groetjes aan Appie !quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben even boodschappen doen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie verandert om 12 uur de topictitel?
ff zoeken....quote:
Geen Rob de Nquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:47 schreef pos het volgende:
mooi jongetje, ben benieuwd hoe hij er later uit zag
amerikaan?
jaaaaaaahquote:
Tuukquote:
oja jij bent ook een fan van jantje vos hequote:Op vrijdag 31 december 2004 16:04 schreef fotoloog het volgende:
Zuurkool met vette juuuuuuuuuus
Jantje Vos ...Ghahahahahahaquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:05 schreef pos het volgende:
[..]
oja jij bent ook een fan van jantje vos he![]()
Doe maar een balletje gehaktquote:
Met mosterd?quote:
Toen ik ging studeren hadden ze hem bij de instructie eerstejaars de catering laten verzorgen. Heerlijk zo'n man die eerst even je zacht gebakken ei aflikt voordat hij het met een klap tussen twee sneetjes brood doet.quote:
\quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren hadden ze hem bij de instructie eerstejaars de catering laten verzorgen. Heerlijk zo'n man die eerst even je zacht gebakken ei aflikt voordat hij het met een klap tussen twee sneetjes brood doet.
ik naar die pluk haar die in zn ogen hangtquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Zijn strik zit scheef, kan alleen nog maar naar de strik kijken...![]()
Ook irritant!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:54 schreef pos het volgende:
[..]
ik naar die pluk haar die in zn ogen hangt
Hij heeft al teveel oliebollen op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Zijn strik zit scheef, kan alleen nog maar naar de strik kijken...![]()
Le fog a'la aqua?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:56 schreef fotoloog het volgende:
Smoke on the water..........
deep purplequote:Op vrijdag 31 december 2004 16:56 schreef fotoloog het volgende:
Smoke on the water..........
La Cervezaquote:
Heel goedquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Lennart Nijgh en B. de Groot?
Dag,Pos fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:03 schreef pos het volgende:
Ik ga er vandoor, allemaal prettige avond en tot volgend jaar![]()
![]()
Jij ook.lieverdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:32 schreef Oblivion het volgende:
TT mag veranderd worden!!
Gelukkig nieuwjaar!![]()
![]()
Insgelijks d_hquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
nelly frijda
gelukkig 2005 foto en obli
Ow, wou het even zeggen...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
gelukkig 2005 foto en obli
Hmmmzzquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:08 schreef Oblivion het volgende:
Nope, geen bel die gaat rinkelen...
quote:
Geen hint,dit keer,ik vroeg me af wat je gaat eten vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]Zal wel een hint zijn....
Maar nee, geen bel...![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:20 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Geen hint,dit keer,ik vroeg me af wat je gaat eten vandaag![]()
Ow...quote:Hint:Italiaans vertolker van het levenslied
Dag Pos,hetzelfde gewenstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:56 schreef pos het volgende:
goedemorgen en allemaal een gelukkig nieuwjaar
Heya pos! Gelukkig Nieuwjaar!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:56 schreef pos het volgende:
goedemorgen en allemaal een gelukkig nieuwjaar
ik dacht eerst ook alleen foto nog maar te zien, vandaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ow, wou het even zeggen...![]()
Stond eerst alleen foto...![]()
Gelukkig Nieuwjaar!!![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook alleen foto nog maar te zien, vandaar
Adamoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:07 schreef pos het volgende:
ademo of zoiets?
LOOG! Het is pas middag!quote:
Newyear'sday beeb.....quote:
Gooi maar deze kant opquote:
nee dat kan ook weer niet want ik moet er om een uurtje ofquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Gooi maar deze kant op![]()
Irish coffee met slagroom...![]()
Moet je naar de kerk?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:14 schreef pos het volgende:
[..]
nee dat kan ook weer niet want ik moet er om een uurtje of
16.00 weer aan geloven
Beterquote:
Annequote:
Ja,ben ff naar de meester aan het kijken....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere.
Wist je dat een erg bekende fokker de zoon van Anne van Egmond is ?
Ja, dat weet ik...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere.
Wist je dat een erg bekende fokker de zoon van Anne van Egmond is ?
Raymond van Barneveldquote:
Heeft ie weer gewonnen?quote:
Hij staat te gooien als fotoloog in z'n jonge jaren....quote:
Je bent te vroeg geborenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:20 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hij staat te gooien als fotoloog in z'n jonge jaren....
Hij staat dus nog te gooien?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:20 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hij staat te gooien als fotoloog in z'n jonge jaren....
is anders een heel populair boybandje hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie alleen maar oude lelijke mannen...![]()
nope, dit was zijn 6e dochter en haar (half)zus bekleed een hoge functie in Nederlandquote:
Vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:19 schreef Bullpit het volgende:
haar meer bekende vader is dit jaar overleden
quote:
hoewel je geen naam genoemd hebt , reken ik dat goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De, zover bekend, jongste dochter van Benno
Long John Baldry ?quote:
idd schimi een "echte man"quote:
gefixedquote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef pos het volgende:
ik zie geen plaatje Bullpit
nope , de film waar ze in gespeeld heeft en die oscar mee gewonnen heeft heb ik vanmiddag gezien en daarin is ze een verlopen straathoer en lelijk als de nacht, ik kende haar verder ook niet dus effe gegoogled en blijkt het een hot ding te zijnquote:
tuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
Die filmtitels zijn onnodig; da's Charlize Theron.![]()
Neuhquote:
Morgen pos, fijn 2005quote:Op maandag 3 januari 2005 11:12 schreef pos het volgende:
geef is een hint Bimmel
goedemorgen trouwens
Jij ook een heel gelukkig 2005quote:Op maandag 3 januari 2005 11:15 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Morgen pos, fijn 2005
Hint: John Grisham verfilming
Yup, goed zo Tokaytjequote:Op maandag 3 januari 2005 11:27 schreef Tokay het volgende:
Dat vervelende jongetje uit The Client.
Ik wist zijn naam niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:29 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Yup, goed zo Tokaytje
Brad Renfro idd.
Acteur...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:37 schreef pos het volgende:
acteur? amerikaan?
But uffcurse, inspecturrr Cluseauquote:Op maandag 3 januari 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
Peter Sellers?
Ah, zet ies fantastique!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:10 schreef fotoloog het volgende:
henry is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |