over die 3 nieuwe puistjes, ik smeer er sinds kort een beetje anti-blemish spul op van Clinique, ik dacht eerst dat het teveel zou uitdrogen maar valt dus goed mee. Had er vrijdagochtend wat opgedaan, vrijdagavond was het ingedroogdquote:Op zondag 9 januari 2005 17:18 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Dat valt wel mee hoor Gelderland. Mijn ogen zijn wel een stukkie kleiner, lijkt alsof ik heel moe ben. Dat trekt vanzelf weg als je stopt en zo hinderlijk is het nou ook weer niet. Ik heb geen last van roodheid bij/in mn ogen. Wel heb ik vandaag 3 kleine puistjes gekregen..... Misschien volgende maand naar de 40
ik smeer nu na 3 weken ook nog Eryacne op elke puist. Daar droogtie ook erg van uit...(maar is op doktorsrecept)quote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
over die 3 nieuwe puistjes, ik smeer er sinds kort een beetje anti-blemish spul op van Clinique, ik dacht eerst dat het teveel zou uitdrogen maar valt dus goed mee. Had er vrijdagochtend wat opgedaan, vrijdagavond was het ingedroogd![]()
alleen volgens mij was dat spul best aan de prijs
Auw.. ik wens je succes!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik smeer nu na 3 weken ook nog Eryacne op elke puist. Daar droogtie ook erg van uit...(maar is op doktorsrecept)
dinsdag begint mijn 1e condititie training weer (1,5 uur) voor voetbal ARRGH, ik wil nog niet denken aan de spierpijn die ik zal gaan krijgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:35 schreef Gelderland het volgende:
vraagje: hoe ziet sudocreme eruit? En tussen welke andere producten staat in het in de drogist
wil het vandaag namelijk maar eens gaan kopen
Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 10 januari 2005 20:53 schreef koffiejunk het volgende:
Wat werkt nou eigenlijk beter:
sudocreme of calendulan creme?
graag concrete antwoorden![]()
@ Koffie Misschien Is dit concreet genoeg.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:14 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Concreet antwoord: Sudocreme werkt, calendulan creme weet ik niet
Je kan het ook opwarmen in je handpalm, zodat het makkelijker uitsmeertquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:47 schreef Gelderland het volgende:
edit: het is een soort wit plamuur voor de huid. Heb het op veel plekjes gesmeerd dus koop nu met allemaal witte stippen op mijn huid
(lol)
Ik gebruikte de eerste 2 maanden 20 mg, en de laatste 3 maanden 30 mg. Maar het is al 2 maanden ofzo compleet clean. Maar ik zit nog laaang nie aan de 120 mg p/k lichaamsgewicht. Moet ik nou perse doorgaan? Lijkt me beetje overbodig omdat ik er nu helemaal geen last meer van heb. Maar ik heb liever ook niet dat het terugkomt. En t is wel een duur grapje voor mij, als de verzekering het nie vergoed......quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:03 schreef Gelderland het volgende:
ja, maar soms is het maar een klein rood plekje, dan is het een beetje moeilijk inmasseren, want dan heb ik meer het gevoel dat ik de crem 'eraf smeer' (dus doe ik wat op mijn vingertip en stip ik die aan op dat vlekje, zodat het vlekje wit word en het er zelf intrekt)
En fijn dat ROA bij je werkt....gebruik je nog 20 mg? (hoelang gebruik je nu al?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |