lijkt mij geen probleem, als je al bezig bent en je krijgt koorts hoef je tenslotte ook niet opeens te stoppen, dus waarom zou je nog niet mogen beginnen als je koorts hebt.....quote:Op zondag 13 februari 2005 16:32 schreef Refragmental het volgende:
Kan ik ROA trouwens gebruiken bij koorts??
Ben nu eindelijk weer een beetje beter aan et worden, maar weet nog niet of het wel zo verstandig is om morgen al met m'n kuur te beginnen.
ja ik zie wel iets verbetering, maar niet écht. Vooral mijn huid is wat gladder geworden, de bultjes (die je normaal ook alleen in het felle licht zijn) zijn nu dus verdwenen, maar de dikke/rode (soms ondergrondse) puisten zijn er nog en komen er nog gewoon bij, AAARGHquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:47 schreef Piwie het volgende:
Eh Gelderland dat is echt wel klote man, maar zal toch wel altijd een beetje efect hebben ofniet?
Wat heeft roaccutane dan voor invloed op je darmen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:47 schreef Piwie het volgende:
hopen dat mijn darmen er nu wel klaar voor zijn![]()
Daar heb ik na 1 maand en 2 weken ook nog steeds last van hoop toch wel dat die weg gaan. Heb het gelukkig niet in mijn gezicht alleen op mijn rug heel erg en in mijn nek, maar zijn wel pijnlijke puisten!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:15 schreef Gelderland het volgende:
ja ik zie wel iets verbetering, maar niet écht. Vooral mijn huid is wat gladder geworden, de bultjes (die je normaal ook alleen in het felle licht zijn) zijn nu dus verdwenen, maar de dikke/rode (soms ondergrondse) puisten zijn er nog en komen er nog gewoon bij, AAARGH![]()
Je darmen kunnen er overgevoelig op reageren, en de gevolgen zijn niet echt zo'n pretjequote:Op donderdag 17 februari 2005 16:51 schreef PiM87 het volgende:
Wat heeft roaccutane dan voor invloed op je darmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |