Het zit bij mij op m'n schouders.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef mwuhaha het volgende:
@Refragmental,
Heb je je acne in je fotoboek weg-gephotoshopped, of heb je een gestoorde arts?
6 weken? of je acne was niet erg genoeg, of de dokter zit je te dollen want het spul begint normaliter na 6 weken pas te werkenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb een kuur gekregen van 6 weken. Volgens mij is dat bij lange na niet genoeg als ik dat hier zo lees over mensen die het al maanden gebruiken
Zit bij mij voornamelijk onderhuids. Stuk of 10-20 in totaal. Kweet niet of dat "erg" is of dat dat "meevalt". Ben nu nog bezig met een antibiotica kuur die wel een beetje geholpen heeft. Over een week of 2 begin ik met roaccutane.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
6 weken? of je acne was niet erg genoeg, of de dokter zit je te dollen want het spul begint normaliter na 6 weken pas te werken
ik kan dat zo natuurlijk niet beoordelen, maar als je dus zegt dat je voornamelijk onderhuidse bulten hebt, en weinig roodheid en gewone puisten, vind ik het juist typisch dat je maar zes weken mag. Onderhuidse gaan namelijk minder snel weg dan de gewone puisten en rode vlekken (althans dat vanuit mijn ervaring.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zit bij mij voornamelijk onderhuids. Stuk of 10-20 in totaal. Kweet niet of dat "erg" is of dat dat "meevalt". Ben nu nog bezig met een antibiotica kuur die wel een beetje geholpen heeft. Over een week of 2 begin ik met roaccutane.
wat gebeurt er eigenlijk als je wel gaat zonnen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:13 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Ik zou nog ff wachten met dat zonnen, Roaccutane is pas na 2 weken uit je bloed en je huid is pas na 2 maanden weer op zn oude niveau.....
Lijkt me nogal logisch, Roa zorgt ervoor dat de onderhuid kapot wordt gemaakt, hierdoor is de bescherming van je huid niet meer voldoende om het UV-licht te filteren waardoor het doordringt en zo sneller verbrand raakt met kans op huid kanker. Lijkt me als ik beredeneer wat ik erover gelezen heb.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:11 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
wat gebeurt er eigenlijk als je wel gaat zonnen?
Want je zegt wel dat het niet echt een aanrader is, maar wat zijn de effecten dan?
Je maakt me bangquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:07 schreef Piwie het volgende:
-knip-
oke, maar vanaf wanneer mag je dan eigenlijk wel weer volop de zon in?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:17 schreef Piwie het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, Roa zorgt ervoor dat de onderhuid kapot wordt gemaakt, hierdoor is de bescherming van je huid niet meer voldoende om het UV-licht te filteren waardoor het doordringt en zo sneller verbrand raakt met kans op huid kanker. Lijkt me als ik beredeneer wat ik erover gelezen heb.
Het internet staat er trouwens vol mee je hoeft het maar bij google te zoeken en je hebt bijna alle info. die je zoekt.
wil ik ook wel weten, wel handig i.v.m zomervakantie....quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:23 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
oke, maar vanaf wanneer mag je dan eigenlijk wel weer volop de zon in?
dat staat namelijk nergens te vinden op google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |