Volgens de Donald Duck is het een jongensnaamquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
een meisje volgens mij
wtf ?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik ken iemand waarvan de kinderen Joop en Puk heten (2 meisjes)![]()
![]()
![]()
"Schop mij"quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:35 schreef Reloaded het volgende:
Ik haat dat ook zo!![]()
Een stel debielen die zich sinds kort mijn buren mogen noemen hebben zelfs het gore lef hun kind (jongen) let op:..... KICK te noemen![]()
Hoe Fok!king ego ben je dan!![]()
Klote voor die kinderen zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik ken iemand waarvan de kinderen Joop en Puk heten (2 meisjes)![]()
![]()
![]()
Muck? Dat betekent "mest" of "vuiligheid" in het Engels.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik kende een meisje die heette Puck en ze had een zus die heette Muck
Meest gestelde vraag was natuurlijk of ze ook nog een zus had die Fuck heette maar dat was niet het geval.
Dit is trouwens 100% serieus
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik kende een meisje die heette Puck en ze had een zus die heette Muck
Meest gestelde vraag was natuurlijk of ze ook nog een zus had die Fuck heette maar dat was niet het geval.
Dit is trouwens 100% serieus
Ach, ik kende ook iemand die Cock heette...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Muck? Dat betekent "mest" of "vuiligheid" in het Engels.![]()
Voor een meisje wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef stay_fun het volgende:
Nee Boy getuigt van veel creativiteit......
quote:
Of Tineke Toeters, Jan Slettenhaar, Edwin Scheefhals etc.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:38 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, wat te denken van Sybilla Uitdenbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |