ik dacht dat je het niet zou doenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik dacht dat je het niet zou doen
haha ik ben coolquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Eerste topic van Queen en ook nog eens een coole titel
Geen idee.... hoop rond een uur of 15:00 - 16:00quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoe laat mag je weg?? mijn boeien worden hier 3 kwartier eerder afgedaan
![]()
![]()
Haiquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ik ben coolwist je dat nou nog niet
![]()
en zei dus in het vorige topic.... mogguh lieverd!!!![]()
(al is die lievigheid er nu wel wat af)
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb wijn, champagne, whiskey, bier, rose, hapjes, snackjes, stokbrood en pindasaus in huis gehaald
anders meld je je aan op msn ofzoquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai
Hoe is het![]()
ze zei lieverd tegen me
dat uhm.... klinkt als een leuk feestjequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
wij nemen 50 oliebollen meeen bitterballen
en de voorbinddildo
condooms is voor mietjes
![]()
![]()
![]()
Whiskey![]()
Ik doe je
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
waarom die verbazing, je bent toch lief?![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat uhm.... klinkt als een leuke orgie![]()
![]()
Ik woon in (de) HELMOND, dus de duivel kunnen we wel aan hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Het is de duivel zelf chick
![]()
![]()
serieus.... het is allemaal schijn, Saddam is een mietje vergeleken bij hem
quote:
quote:
dan ben je wel wat gewend ja.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik woon in (de) HELMOND, dus de duivel kunnen we wel aan hoor!![]()
whehehehhequote:
Jack gehaald voor je ! 1 literquote:
Ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:46 schreef QueenR het volgende:
wie houd er nu niet van evil
[afbeelding]
Valt wel mee hoor Queen,..... heb hier en daar mijn streken !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Het is de duivel zelf chick
![]()
![]()
serieus.... het is allemaal schijn, Saddam is een mietje vergeleken bij hem
quote:
quote:
Denk je het veto daarop te hebben? Streken, heb ik ook wel last van.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Queen,..... heb hier en daar mijn streken !
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Queen,..... heb hier en daar mijn streken !
koorknaapjequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Denk je het veto daarop te hebben? Streken, heb ik ook wel last van.Evil=fun toch? al moet lief zijn ook regelmatig voorkomen haha.
Naakt met alleen een string !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:54 schreef QueenR het volgende:
Ben hier wat interessante tips aan het lezen..
HOW TO IMPRESS A WOMAN: Compliment her, cuddle her, kiss her, caress her, love her, stroke her, tease her, comfort her, protect her, hug her, hold her, spend money on her, buy things for her, listen to her, care for her, stand by her, support her, go to the ends of the earth for her.... HOW TO IMPRESS A MAN: Show up naked. Bring beer.
Ik lust geen bier dus show up naked is bij mij al voldoende, ben niet zo veeleisendquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:54 schreef QueenR het volgende:
Ben hier wat interessante tips aan het lezen..
HOW TO IMPRESS A MAN: Show up naked. Bring beer.
Echt, ik moet me bedwingen om niet mijn monitor te gaan likkenquote:
Vindt je dat nou echt mooi?? ietsjes meer mag toch wel, dit lijkt me wel errrug oncomfortabelquote:
Serieus,.......... hoe kan ik dit nou niet mooi vindenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt mooi?? ietsjes meer mag toch wel, dit lijkt me wel errrug oncomfortabel![]()
richtclick-> Block images from bogonews.comquote:
DAMMMMMMMMMMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
dat blijft nooit langer dan een minuut op zijn plaats zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt mooi?? ietsjes meer mag toch wel, dit lijkt me wel errrug oncomfortabel![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
je bent er gek genoeg voor.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Echt, ik moet me bedwingen om niet mijn monitor te gaan likken
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:14 schreef Toadette het volgende:
[..]
dat blijft nooit langer dan een minuut op zijn plaats zitten.
Je bent lief, en je kent me bijna goed genoegquote:
dit is dan weer jammer hèquote:
zooooooooooooooooo danquote:
Okeeeeeee... dat is van het pad... als je dat met je kont kan doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef QueenR het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/dance.mpg
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef QueenR het volgende:
ziet er erg raar uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef QueenR het volgende:
Doe deze eens van de voorkant postenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef QueenR het volgende:
GATVERquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef QueenR het volgende:
en een talent... klappen zonder handen http://media.ebaumsworld.com/clap.mpg (niet voor mensen met erg zwakke maag)
Gijs... de fantasie....quote:
Waarom bedank je me nou,......... GA JE ME VERTELLEN DAT JIJ DIT BENTquote:
hahaha laten we zeggen dat ik haar ken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom bedank je me nou,......... GA JE ME VERTELLEN DAT JIJ DIT BENT![]()
___________________________O_____________________________
Of zit ik fout
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef QueenR het volgende:
en een talent... klappen zonder handen http://media.ebaumsworld.com/clap.mpg (niet voor mensen met erg zwakke maag)
Doe haar dan maar de groetjes zeg maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha laten we zeggen dat ik haar ken.![]()
Groetjes enquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe haar dan maar de groetjes zeg maar
Blonde vrouwen en billen,................ godver *emo*quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
Schitterende reclameborden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DAN.......... WAT EEN TERING GROTE VENT!!quote:
Loop je mee naar buiten ? Ken je lachuh...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Kom gasten,.......... laten we vechten om haar MSN rechten![]()
Kom maar op jullie !!
mag, eigen risicoquote:
Please joh grote IT pudding,...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Loop je mee naar buiten ? Ken je lachuh...
Ik tik het zo uit je!
quote:
tja pm is hier helaas niet, anders zou ik je haar msn kunnen geven hahaquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Loop je mee naar buiten ? Ken je lachuh...
Ik tik het zo uit je!
a: Ik ben afgevallenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please joh grote IT pudding,...Ik breek je kont !
Zeus,....... idd een schat. Ik hoop dat die snel weer eens langskomt ! Die satestok opmerkingen van hem altijdquote:
uhm, die is van mij.... had ik toch moeten copyrighten danquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Serieus....
wat een respect voor dit zeg![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn MSN: xchoasx@hotmail.comquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja pm is hier helaas niet, anders zou ik je haar msn kunnen geven haha![]()
Gijsquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
a: Ik ben afgevallen
b: het is einde oefening voor je
c: Ik gooi het liever op vriendschap
Ergo: Doe mij eens MSN adresje ?
weet ik .... zit op je site te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm, die is van mij.... had ik toch moeten copyrighten dan
wow ....................quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Serieus....
wat een respect voor dit zeg![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Pjeequote:
Blijft geniaal iddquote:
dank je, lol al was het niet echt de bedoeling dat je die allemaal zagquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet ik .... zit op je site te kijken![]()
schitterende tekeningen hoor![]()
..........................................................................................................quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.......... ik... ik....ik weet het even niet meer !
[afbeelding]
GATVER!! denk aan me maag Gijs!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.......... ik... ik....ik weet het even niet meer !
[afbeelding]
sorry....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je, lol al was het niet echt de bedoeling dat je die allemaal zagbeetje linkje natrekken.
![]()
En toch ZO veel meer geneukt dan jijquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Blijft geniaal idd.... al jaren
gijs oooooookkkkkquote:
Dieren tellen niet mee gijs... heb je nou al 100 keer verteld.. oh.. en lijken ook niet... dus dan kom jij op eeehhhhh..... 1quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
En toch ZO veel meer geneukt dan jij
hoeren tellen niet mee gijsquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
En toch ZO veel meer geneukt dan jij
de meeste zijn met potlood. Ik werk eigenlijk wel met allerlei soorten materialen, alleen aquarelleren trek ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sorry....gaat automatisch
![]()
maar serieus schitterende tekingen.... als er iets moelijk is om te tekenen zijn het wel portretten, maar ze lijken echt extreem goed....
doe je het met potlood?? of houtskool??
quote:
Gijssssssquote:
*doet klein rondedansjequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je,.. je bent nu gewoon Gijs geworden.... de newbie status is weg
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
de meeste zijn met potlood. Ik werk eigenlijk wel met allerlei soorten materialen, alleen aquarelleren trek ik niet.
Pjeequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dieren tellen niet mee gijs... heb je nou al 100 keer verteld.. oh.. en lijken ook niet... dus dan kom jij op eeehhhhh..... 1
ja met die potloden lukt het wel. maar werk dan toch liever met olie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ook niet..... dat gedoe met water en shit....
hoewel je met aquarel potloden wel hele mooie tekeningen kan maken..... maar dan moet je het niet gaan vermengen met water en shit....
Come againquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef QueenR het volgende:
So ik moet gaan douchen van me vriendin.
Pjee, 2 keer in mijn leven, en dat was niet eens one the record, ik kwam ze tegen tijdens het uitgaan...quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
Sjo ik moet gaan douchen van me vriendin.
Ja heeerrrrlijk gewoon...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijssssss........... vrij ooooook
![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je werd niet eens gemist gisteravond
niet nu...quote:
nog nooit gedaan olie.... ga nu wel weer prutsen met Acryl, heb het een tijdje niet meer gedaan....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja met die potloden lukt het wel. maar werk dan toch liever met olie.
So ik moet gaan douchen van me vriendin. Dus heren, een hele fijne avond en tot volgend jaar maar weer!!!!
![]()
![]()
![]()
Op FOK! ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ..quote:
nee, tis altijd handig jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, 2 keer in mijn leven, en dat was niet eens one the record, ik kwam ze tegen tijdens het uitgaan...
Ze vertelde pas later wat ze deden...
En dan nog ?, niets mis met dat beroep.
Gijs... al een paar dagen..... Trek je het niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:02 schreef Bastard het volgende:
Dite kutjochies denken dat het nu al tijd is om vuurwerk af te steken
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die snelheid van dit forum ook weer.
Niet als ze al een uur rotjes en pijlen afsteken in de achterom hier.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... al een paar dagen..... Trek je het niet?
DE snelheidquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die snelheid van dit forum ook weer.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet als ze al een uur rotjes en pijlen afsteken in de achterom hier.
Het wisselt bij mij echt per post.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:tis bij mij nog nooit zo snel geweest
klote klusquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooo...kerstboom ook weer weg.![]()
quote:
Hoe noemen jullie het danquote:
DE hoerenloperquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie het danSteeg? Tmag verder geen naam hebben hoor... en brandgang bekt niet lekker
![]()
Ik HEB nog nooit voor sex betaald... ik BEN er wel voor betaaldquote:
Gijs, al ging je iedere dag naar de hoeren... lekker tochquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik HEB nog nooit voor sex betaald... ik BEN er wel voor betaald
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
zo lekker hèquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, al ging je iedere dag naar de hoeren... lekker toch
En het is waarquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor....zit hier echt te proesten gewoon om deze post
Heeft Garmt er nog voor betaald ook?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
En het is waar
Was nog een chick ook
Toen ik nog met de Gijsjes in PB werkte
Okquote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft Garmt er nog voor betaald ook?
Pjee, chick als in HELE mooie jongedame...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Okdit stukje maakt me wel een beetje bang nu
![]()
![]()
maw, het kon voor hetzelfde geldook een man zijn??
quote:
Bejaarden willen ook wel eens een verzetje tochquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bejaarden willen ook wel eens een verzetje toch
whehehehequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bejaarden willen ook wel eens een verzetje toch
damnit.... ik zocht die foto van magneetquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo eng...
Van hetzelfde pik!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:04 schreef D-Devil het volgende:
Gijzen, alvast een hele fijne jaarwisseling. Misschien kom ik straks nog even een topic binnen en anders zou ik zeggen : Maar er een mooie avond van en begin knallend goed
.
Moest in mijn eentje 2 kratten bier, 2 flessen champagne, 3 flessen wijn, 3 flessen cola, fles ijsthee, en 2 flessen spa verslepen... en dan opeens horen: "Mag ik even voor u ?"quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd, ik was een keer heel geduldig
Er zijn winkelwagentjes hequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moest in mijn eentje 2 kratten bier, 2 flessen champagne, 3 flessen wijn, 3 flessen cola, fles ijsthee, en 2 flessen spa verslepen... en dan opeens horen: "Mag ik even voor u ?"
En die agressie van jou kwam er toen als volgt uit: "natuurlijk, gaat u maar even voor".quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moest in mijn eentje 2 kratten bier, 2 flessen champagne, 3 flessen wijn, 3 flessen cola, fles ijsthee, en 2 flessen spa verslepen... en dan opeens horen: "Mag ik even voor u ?"
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn winkelwagentjes he
Maar je kijkt vast te vriendelijk, dat vragen de mensen mij nooitWel of ik "Even iets van de bovenste plank kan pakken" voor ze.
Inderdaad, je kent me te goed, fuckupquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef facedown het volgende:
[..]
En die agressie van jou kwam er toen als volgt uit: "natuurlijk, gaat u maar even voor".![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
Ik wens alle Gijsjes alvast een heel fijn en veilig uiteinde.Dat we volgend jaar maar een heel vruchtbaar, sexvol, snackvol, en gamevol jaar mogen beleven. En nog vele coole en ontroerende momenten mogen delen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Teveel speciale stukjesquote:
Arme airmiles van je ouders :-)quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent me te goed, fuckup
Maar alles is in huis, straks even alles aan kant maken en dan is alles gereed...
Ik heb 2 flessen goeie Champagne gekocht (Op de airmiles van mijn ouders)
Ik hoorde van J. dat jullie ruitje weer gemaakt was
Teveel speciale stukjes ook!quote:
Dat hoorde ik van je chickquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:43 schreef facedown het volgende:
[..]
Arme airmiles van je ouders :-)
Ruitje is weer heel! Gaat snel, en de verzekering betaald, ondanks dat we em zelf hebben ingetikt (en nog eerlijk vertelt ook).
Veel plezier Gijs!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:45 schreef Bastard het volgende:
Zo, ducktape op de brievenbus geplakt, tas inpakken, kleding, champagne, wiet, peuken, en dekbed.. en ik ben er klaar voor.![]()
goorde is met een hquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat goorde ik van je chick
We hebben ge-MSNed
Hoer! ookquote:
er zit een extra handleiding bij om nog een model te bouwen, de f333 SP racerquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:45 schreef facedown het volgende:
[..]
Teveel speciale stukjes ook!![]()
Kan inderdaad niet vind ik, kan je er niks anders mee bouwen![]()
1.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me goede voornemens:
1. Nieuwe baan,...please God![]()
2. Minder op fok,...loopt gewoon echt niet![]()
Jij uiteraard ook gijsje!! Heel veel plezier vanavond! Doe voorzichtig en tot volgend jaar!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
Ik wens alle Gijsjes alvast een heel fijn en veilig uiteinde.Dat we volgend jaar maar een heel vruchtbaar, sexvol, snackvol, en gamevol jaar mogen beleven. En nog vele coole en ontroerende momenten mogen delen.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:18 schreef O-Ren het volgende:
hallo gijsjes........
Ik wens iedereen ook alvast een heerlijke jaarwisseling.
Nee man... nog een uurquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
gaat iedereen al weg???
check mijn sigquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee man... nog een uur
*zucht*
quote:
Jij ook Gijs !!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijsje!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
allemaal veel plezier vanavond en ik wens jullie een goed uiteinde![]()
Hallo trouwens![]()
bollequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijsje!Jij ook een hele gezellige avond en heel veel goeds het komende jaar!!!
Ga je nog wat doen vanavond?
Zit met Cho, Brown, en kuikens bij de penlite thuisquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
bolle.....nee niks bijzonder gijs...ga denk ik ff later in de stad kijken ofzo.
jij al plannen? doe trouwens je meisje de groeten van me![]()
Jij ook gijs!! Doe voorzichtig en tot maandagquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:19 schreef ChOas het volgende:
Ik ga zo naar mijn oma, en dan terug naar huis, en dan is de band er, en Facedown + chick, en misschien nog meer mensen
Als ik jullie zo niet meer spreek: Alvast een HEEL gelukkig nieuwjaar!!!
leuk hoor gijs.....veel plezier dan maar en doe ze de groeten van mequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zit met Cho, Brown, en kuikens bij de penlite thuis
![]()
ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me goede voornemens:
1. Nieuwe baan,...please God![]()
2. Minder op fok,...loopt gewoon echt niet![]()
DIE SITEquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
leuk hoor gijs.....veel plezier dan maar en doe ze de groeten van me![]()
dank je klokwijzerquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSFijne uiteinde en tot volgend jaar
![]()
jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:40 schreef Toadette het volgende:
[..]
leuk.
zorg ook nog eens voor een leuke foto van karen en van renske vanavond.
leuk johquote:
Dankjewel meid.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:42 schreef Nadientje het volgende:
mag ik de eer nemen om deze speciale mensen een heel gelukkig, gezond en liefdevolle 2005 te wensen... ik hoop het beste voor iedereen en alle geluk...goeie jaarwisseling allemaal
ikvan jullie
Lief van jequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:42 schreef Nadientje het volgende:
mag ik de eer nemen om deze speciale mensen een heel gelukkig, gezond en liefdevolle 2005 te wensen... ik hoop het beste voor iedereen en alle geluk...goeie jaarwisseling allemaal
ikvan jullie
Volgend jaar wordt beterquote:
Dankje Quinny.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:53 schreef Quinny het volgende:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
Dat er maar een hoop kindjes geboren mogen worden
en dat er tranen van geluk zijn bij O-ren en die neger.
Verder hoop ik dat er goeie cijfers op tentamens behaald mogen worden. En dat er voor alle singel Gijsjes er een Gijsintje op ze wacht(en andersom natuurlijk ook)
En ohja dat we nog gezellig door kunnen posten hier zonder gezeik
mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:53 schreef Quinny het volgende:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
Dat er maar een hoop kindjes geboren mogen worden
en dat er tranen van geluk zijn bij O-ren en die neger.
Verder hoop ik dat er goeie cijfers op tentamens behaald mogen worden. En dat er voor alle singel Gijsjes er een Gijsintje op ze wacht(en andersom natuurlijk ook)
En ohja dat we nog gezellig door kunnen posten hier zonder gezeik
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef Toadette het volgende:
[..]
Jullie op voor een tweede dit jaar?
Ja, maar nog heel even nietquote:
ik ben nog veel te jong voor kinderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar nog heel even niet![]()
Jij wel ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Toadette het volgende:
[..]
En ik heb mijn handen vol aan Strol.
jij wilt trouwen voor je aan een koter begint?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:30 schreef Toadette het volgende:
owen dan ben ik het trouwen nog vergeten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij wilt trouwen voor je aan een koter begint?
geen van beidequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij in het wit en Strol in het knalroze zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |