ik heb alleen deze : The.Terminal.DVDRiP.XViD-DEiTYquote:Op donderdag 30 december 2004 21:28 schreef Inu het volgende:
Jah
En op Lokitorrent staat alleen zooiEn meer ken ik er niet
I know. Wij waren 5 weken geleden al aan het kijken voor kaarten e.d.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
En Juup... Kaartjes zijn veelal uitverkocht.
En Lotte... Kaartjes zijn veelal uitverkocht, sommige mensen weten wel 2 weken van te voren wat ze gaan doen op avond x.
iframe's niks voor jou dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef blieblie het volgende:
En divs zijn kut.
Maar table's en frames zijn eigenlijk not done, dus je moet wat hé.
Als ik dat had geweten was ik er best heengegaan hoor...wist ik ook wel wat ik deed die avondquote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
En Juup... Kaartjes zijn veelal uitverkocht.
En Lotte... Kaartjes zijn veelal uitverkocht, sommige mensen weten wel 2 weken van te voren wat ze gaan doen op avond x.
En toch zijn ze als je ze goed gebruikt erg makkelijk (net als percentages).quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die werden in 1982 al verbannen uit het webdev-land![]()
onbekend aan deze kant.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
En mijn god, wat ziet Dominique Verhulst er ranzig uit op TMF.
October 2004quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Helmunt het volgende:
btw zijn er nog minder mensen met breedbeeld dan 800*600....overgrote deel (80+ %) van de surfers zit allang op 1024*768
Kom jij op de beestjes passen hier, kunnen wij weg?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik er best heengegaan hoor...wist ik ook wel wat ik deed die avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |