abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24298629
Ik heb een nieuwe diesel broek gekocht, en de linker pijp-naad loop daarvan scheef en gaat dus niet recht naar beneden maar eindigd bijna vooraan me voet.
En de rechterkant loopt gewoon recht naar beneden.

Ik was dus terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb, en heb een nieuwe broek gekregen. Thuis aangekomen kwam ik erachter dat deze broek precies hetzelfde heeft, nu heb ik dus terug gebeld en kreeg ik te horen dat, alle diesel broeken dat hebben.
En dat het dus zo hoord. En bijvoorbeeld replay broeken dat ook hebben.

Nu wil ik dus weten, wie heeft pas nog een nieuwe diesel broek of replay broek gekocht en heeft dit ook, dus dat de linker of rechter naad van de broek niet recht loopt ?
pi_24298921
Is normaal ja... dat heet 'twisted'. Dan loopt de naad scheef. Of dat bij alleen 1 pijp zo hoort weet ik niet. Maar zijn meer merken dan Diesel die dat hebben. True.
pi_24299015
Mijn naden van mn Diesel broek lopen gewoon recht...
Maar er zijn idd broeken waar ze draaien
pi_24299321
En volgens mijn moeder is het enorm kut om te strijken
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_24299394
Altijd grappig om te zien dat ze fouten in broeken een naam geven en het verkopen als een model. Tis natuurlijk harstikke absurt dat dieselbroeken die loeiduur zijn, niet eens recht naden kunnen hebben.

Levi is daar ook zo goed in. Verschillende lengtes van broekspijpen, scheve naden. En dan ook nog eens een reclame campagne er tegen aan gooien en nog verkopen ook-1
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_24299459
Ik heb een paar Levi's Engineered jeans die hebben en enorme draaipijp
  donderdag 30 december 2004 @ 16:00:12 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_24299578
Suf, dus nu gaan ze gewoon verkeerd gemaakte broeken verkopen en dan vertellen dat het zo hoort...

Ik wil gewoon een rechte spijkerbroek, met de zakken op de kont en niet op de achterkant van m'n bovenbenen en een broek die gewoon om m'n middel sluit en niet op m'n reet hangt....ik zal wel oud zijn/worden....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_24300590
Dat had je toch in de winkel kunnen zien? Er zijn zeker verschillende broeken met een "draaipijp". Heb er zelf 1'tje aan atm. En in dit geval hoort het zo. Als het aan 1 kant is lijkt het me sterk dat het zo hoort.
Maar denk eens na over de pasvorm van de broek. Past die wel bij jou lichaam? Want door bijvoorbeeld dikke boven benen kan je broek raar en anders gaan zitten, en omdat bijna niemand 100% symetrisch is, kan het dus wel voorkomen dat het aan 1 kant is.

Dus kijk eens welk model je hebt en dan op http://www.diesel.com opzoeken of het zo hoort. Dat weet je het gelijk.
Take what you want, no one is going to give it too you.
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:51:32 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24311386
* Erosjuhhh hebt t niet bij z'n dieselbroeken...
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_24319569
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef Brinxter het volgende:
En volgens mijn moeder is het enorm kut om te strijken
Spijkerbroeken strijken??? Heb ik nog nooit gedaan. Spijkerbroeken moeten er juist afgedragen en doorleefd uitzien en niet gladgestreken. Zonde van de tijd en de energie.
pi_24320003
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef brampie het volgende:

[..]

Spijkerbroeken strijken??? Heb ik nog nooit gedaan. Spijkerbroeken moeten er juist afgedragen en doorleefd uitzien en niet gladgestreken. Zonde van de tijd en de energie.
Je hoeft er geen vouw in te strijken maar als ze uit de was komen met allemaal valse vouwen erin gooi ik toch mooi even de strijkbout eroverheen om die eruit te krijgen
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_24321333
Kheb vandaag wel een nieuwe broek van Only gekocht met draaipijp
pi_24321983
Ik heb het model Ravix van Diesel. Maar mijn naden lopen symetrisch met de andere broekspijp.

Een broek hoort gewoon symetrisch te zijn
pi_24501602
Productiefout verkopen? Wat dacht je van die versletenbroeken van Diesel. Broeken die al jaren door motten worden opgevreten liggen nu op de markt. Of ligt het toch aan die inruilactie, waar je 10 euro korting krijgt, voor het inruilen van je oude spijkerbroek .
pi_24502480
Dat is inderdaad een draaipijp, een productiefout bij het naaien van de pijp. Heb ooit op m'n modeopleiding geleerd hoe het kwam maar ben het vergeten
pi_24506968
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat is inderdaad een draaipijp, een productiefout bij het naaien van de pijp. Heb ooit op m'n modeopleiding geleerd hoe het kwam maar ben het vergeten
Komt het door de drank dat je vergeten bent? Want dan weet ik wel waarom dat gebeurd
pi_24507089
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:16 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Komt het door de drank dat je vergeten bent? Want dan weet ik wel waarom dat gebeurd

Ik maak geen kleding hoor. En eh drank? Tenzij jij me met oud en nieuw ergens gezien hebt heb je geen recht van spreken lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')