Spijkerbroeken strijken??? Heb ik nog nooit gedaan. Spijkerbroeken moeten er juist afgedragen en doorleefd uitzien en niet gladgestreken. Zonde van de tijd en de energie.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef Brinxter het volgende:
En volgens mijn moeder is het enorm kut om te strijken
Je hoeft er geen vouw in te strijken maar als ze uit de was komen met allemaal valse vouwen erin gooi ik toch mooi even de strijkbout eroverheen om die eruit te krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef brampie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken strijken??? Heb ik nog nooit gedaan. Spijkerbroeken moeten er juist afgedragen en doorleefd uitzien en niet gladgestreken. Zonde van de tijd en de energie.
Komt het door de drank dat je vergeten bent? Want dan weet ik wel waarom dat gebeurdquote:Op maandag 10 januari 2005 15:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat is inderdaad een draaipijp, een productiefout bij het naaien van de pijp. Heb ooit op m'n modeopleiding geleerd hoe het kwam maar ben het vergeten
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:16 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Komt het door de drank dat je vergeten bent? Want dan weet ik wel waarom dat gebeurd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |