Jaja, wordt wakker man.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.

Maar goed dat de broertjes de Nooijer nog even in het zonnetje gezet werden toen ze vertrokken...........quote:

jullie staan wel met een erehaag en een bloemetje wanneer een speler weggaat die nooit heeft kunnen overtuigen?quote:

Alsof die uitgekotst zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar goed dat de broertjes de Nooijer nog even in het zonnetje gezet werden toen ze vertrokken...........

Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof die uitgekotst zijn?
Ik was ook niet rouwig om het vertrek van Sibon maar ga hem geen trap na geven.

Dank jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind! [afbeelding]

Het is ochtend, ik ben aan het werk en ik ben WEL een allochtoon!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent geen allochtoon dus doe er wat aan![]()

Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ochtend, ik ben aan het werk en ik ben WEL een allochtoon!

quote:SCH je praat wel een beetje je eigen straatje schoon hoor.
Vertrek de Nooijer:
Rustig maar Fulton, opgeruimd staat netjes. Ze komen er in De Kuip wel achter dat hij geen zitvlees heeft en meteen gaat klagen
Dit is de actie die Heerenveen nodig heeft
Nee - want het is speler die niet loyaal is, die meteen gaat mekkeren als hij wordt overgeslagen, dus het kind-stadium niet is ontgroeid. Misschien past ie daarom juist bij Feyenoord.
Persoonlijk vind ik het ook geen geweldige teamplayer - ik ben blij dat beide broertjes weer vertrokken zijn.
We worden er beter van omdat dit soort types spanning in de selectie brengen, en nu is hij weg
-----------------------------------
Ik zie het verschil niet zo. Soetaers is weg en Genk is blij met hem! Beter kan niet.

En?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harder

Dat heb ik nooit gezegd. Als ik ergens trots op ben dan is het wel m'nquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harder

Waarschijnlijk hebben ze bij Genk geld toe gekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:59 schreef pfaf het volgende:
Hebben we nog geld gekregen voor Tom?

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Als ik ergens trots op ben dan is het wel m'n. Griekse
. achtergrond.
.
Na dit bericht zou ik er toch niet zo trots meer op zijnquote:Otto Rehhagel gekozen tot 'Griek van het Jaar'
3/1/2005 21:54
Koning Otto heeft er een nieuwe titel bij. De Duitser werd gekozen tot 'Griek van het Jaar 2004'. Rehhagel liet in de verkiezing door de krant Ta Nea onder meer de Griekse premier Costas Karamanlis achter zich.
Rehhagel dankt de onderscheiding aan het wonderbaarlijke succesvol verlopen Europees Kampioenschap in Portugal. Als bondscoach van de Grieken pakte Rehhagel met zijn team als complete outsider de titel door achtereenvolgens Frankrijk, Tsjechië en Portugal te kloppen.
Het is voor het eerst dat een buitenlander Griek van het Jaar is geworden. 'Ik ben uiterst dankbaar voor deze prijs en de liefde die ik heb gekregen. Maar het succes in Portugal is het werk van de hele ploeg', aldus Rehhagel.

Vroeg ik me ook al af, maar Ajax doet daar nooit uitspraken over. Wachten op Genk dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:59 schreef pfaf het volgende:
Hebben we nog geld gekregen voor Tom?

alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, die zijn vooral zelf tekeer gegaan tegen Heerenveen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |