Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
Riemer moet niet zo zeiken. (En Dr. Daggla ook niet trouwens)
Hans Vonk heeft trouwens de wintersport goed doorstaan.
Dat zeg ik: Riemer moet zijn bek houden met zijn gezeik. Hij heeft zijn ziel aan de duivel verkocht en de supporters verraden en zoekt nu een goedkope smoesch.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer..
!
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.quote:En Hansie V. doet het inderdaad meer dan prima als kEePaH.
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..quote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..
Misschien dat ie daarom nog niet de erkenning heeft die hij verdient.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.
Flappie uit de periode halverwege de nineties is ongekend goed. Even kijken hoe Steek zich ontwikkeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind het een aardige keeper maar geen Flappie. Ik kan me niet voorstellen dat hij er over twee jaar nog staat.
Tja, dan blijf je teleurgesteld. Van der Sar had ook iets betere spelers voor zich.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:46 schreef PJORourke het volgende:
Flappie stelt gewoon de norm van wat een Ajax-keeper zou moeten zijn.
Voorlopig blijft het huilen, ja. Al die koemannetjesquote:Op zondag 2 januari 2005 01:47 schreef SCH het volgende:
Tja, dan blijf je teleurgesteld. Van der Sar had ook iets betere spelers voor zich.
Urby et Orbi?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Komt hij in 2005 in het eerste?
ha, ha...................quote:
Maar Ajax ging wel weer beter spelen met Vonk in de goal. Toch iemand die met veel ervaring een verdediging op poten kan zetten. Ook al werd de halve verdediging omgegooid, je kon zien dat Vonk veel communiceerde met SQD, Grygera en De Jong. Mi. zeker het vermelden waard als het gaat om een van de beste Ajacieden dit seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ook VOnk heeft zo z'n slappe momentjes, vooral met het uitverdedigen bij een counter. Leuk spelertjes uitkappen, langer wachten met het wegschieten van de bal. Ik hou ook bij Vonk m'n adem in als ik 'm weer eens capriolen uit zie halen. Hij heeft 't geluk dat die blunder thuis tegen RBC geen gevolgen had, en dat alle andere kunststukjes die 'ie op heeft gevoerd niet werden afgestraft, maar voor de rest: geef mij maar Lobont of anders Stekelenburg in de goal...
Ach die plakt er wel een jaartje aan. Ervaring is brood nodig bij Ajax .quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.
hoe durft ie! en zich dan maar afvragen waarom hij uitgefloten wordtquote:Op zondag 2 januari 2005 02:37 schreef erkez het volgende:
Wat een prachtig lied zong Cohen gisteren.
Vonden jullie ook niet?
Volgens mij hebben jullie weer drie redelijk fitte keepers.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik ben niet ontevreden over Vonk. Hoe lang is Lobont nog out?
Lobont zou nu wel weer langzaamaan fit moeten zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie weer drie redelijk fitte keepers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |