Soetaers en Sikora nota bene de 2 die zorgden dat we de wedstrijd wonnen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Soetaers heeft Ajax destijds wel in het zadel geholpen bij Roda-uit.
Ja, de kans dat je alles wat je bij een club laat zien verkloot is wel erg klein natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soetaers en Sikora nota bene de 2 die zorgden dat we de wedstrijd wonnen...
Zie Robars quote......quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien heb je dat gemist maar het is toch echt waar hoor.
Amstel Cup zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga binnenkort eindelijk weer eens naar het stadion
Nee MM, toen ik thuis kwam dacht ik er pas aan... Maar misschien komt dat nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
S-Two, heb je Charisteas 9 erop?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef S-Two het volgende:
Ik heb me vanmiddag eindelijk een Ajax-shirt aangeschaft.
Ik zat de hele tijd te twijfelen tussen het uit-shirt en het rood/zwarte cup shirt, maar uiteindelijk toch voor de gele gekozen.
Dat lijkt me een beetje onmogelijk....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef keijz het volgende:
Hoorde ik trouwens wat op de radio over een vriendschappelijk duel tussen Ajax en Feijenoord voor Azië?
zou wel leuk zijn
Het thuis-shirt was een stuk duurderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ondanks dat het cupshirt een beetje een flop is, had ik toch echt die gekocht ipv het uitshirt. Het uitshirt is echt 3x niks. Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
dat snap ik ook nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
Thuisshirts zijn idd mooier. Kheb er zelf 3 : 1995/1996 (die nu te klein isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ondanks dat het cupshirt een beetje een flop is, had ik toch echt die gekocht ipv het uitshirt. Het uitshirt is echt 3x niks. Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
* zal trouwens ook Ajax - Heerenveen gaan kijken ipv werken
Met die lelijke adidas strepen die ze nu hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuisshirts zijn idd mooier. Kheb er zelf 3 : 1995/1996 (die nu te klein is) , 1998/1999 ( Gronkjaer 16 ) en 2000/2001.
Eén uitshirt, uit 1999-2000, met Laudrup 10 achterop. Wil daar eigenlijk nog een keer een thuisshirt van, laatste jaar umbro was dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |