Ik zie RE4 als een van de weinige games die in staat zou kunnen zijn om op 1 in m'n alltime list te komen, eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, ik zie het vanzelf wel. Van 100% en 10/10 kan hij alleen maar tegenvallen als je hem uiteindelijk hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als er één Cube game is die je MOET halen is het Jungle Beat wel.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als er één Cube game is die je MOET halen is het Paper Mario wel.
Ja idd, die animatie style past niet bij Nintendoquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:00 schreef Platina het volgende:
Ik vind die graphics van Jungle Beat maar... vreemd
Niet het soort graphics dat ik had verwacht van een Nintendo spel. Vind het meer van die animatie graphics..
hahaha. Ik zei ook bij het kopen van mijn cube, dat ik alleen Smash bros & Zelda ging kopen...... Nu zijn we 32 games verderquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik vind de graphics van Jungle Beat echt om te![]()
ik ga denk ik toch maar ff sparen![]()
*WD was van plan alleen PC games te kopen
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hoelang duurt het ongeveer totdat een nieuwe game als PC versie komt?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef speknek het volgende:
Boksen met Bongo's:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
ja zoiets heb ik geloof ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 6 januari 2005 03:06 schreef djkoelkast het volgende:
AAARRRGGGHHH![]()
Zit ik midden in een duimenkapotmakende race in SSX Tricky, 3e heat, 1e plaats, bijna aan het einde en WAT GEBEURT ER?!
[afbeelding]
nooit eerder gehad...kan ik weer opnieuw beginnen (deze track dan alleen, maar 3x 6 minuten is wel irri om opnieuw te doen)
bronquote:Reggie laat ook van zich horen!
In deze roerige tijden laat ook de grote, lieve knuffelbeer van Nintendo van zich horen. "I'm about kicking ass. I'm about taking names. And we're about making games."
Na eerder deze week al Nintendo's President Iwata aan het woord te hebben gelaten en de aankomende 'briefing' van Nintendo op 18 januari, laat nu ook de man die de afgelopen E3 kleur gaf van zich horen. In het laatste nummer van het Engelstalige gameblad EGM liet hij zich uit over de Nintendo Revolution. Met als resultaat het volgende:
# Voor de E3 zal Nintendo niets concreets laten zien of vertellen over de Revolution, omdat ze anders te veel prijs zouden geven aan de 2 concurrenten (Sony en Microsoft).
# Tegenwoordig ziet een console er zo uit: Een stuk hardware in een kastje met daaraan verbonden een controller. Volgens Reggie is dit een oud gedachte patroon en is de consument toe aan iets nieuws.
# Nintendo wil met de Revolution weer een sterke en hechte community creëren, dit willen ze vooral doen door innovatieve en overdonderende gameplay te bieden.
# Over de E3 plannen zegt Reggie het volgende: Op de E3 zal de Revolution op zijn minst het effect teweeg moeten gaan brengen als dat de Nintendo DS de afgelopen E3 heeft gedaan. Maar hier twijfelt hij niet aan.
# Over de online mogelijkheden van de Revolution wilde en kon Reggie nog niets zeggen. Misschien dat hier in de komende maanden wat duidelijkheid over verschaft zal gaan worden, maar eerst moet er om de tafel gezeten gaan worden met Satoru Iwata en Shigeru Miyamoto. Wel willen ze een hechte community creëren, maar of dit online of offline gaat gebeuren is vooralsnog de grote vraag.
# Of Sony de nummer 1 positie zal behouden is volgens Reggie nog helemaal niet zeker. De nummer 1 positie van de console zal af hangen van de volgende 3 puntjes:
1 De console zal de consument een totaal nieuwe game ervaring moeten gaan brengen.
2 De PlayStation 3/Xenon/Revolution zal tegelijk met de 2 concurrenten op de markt moeten komen, als 1 van de 3 volgende generatieconsoles te laat uitgebracht gaat worden is deze gedoemd om te falen.
3 De contacten met de 3rd party developers moeten goed zijn en het scenario zoals we het kennen met de 'Cube mag zich niet herhalen.
# Als laatste, maar zeker niet het minste, zegt Reggie dat Mario 128 op de Nintendo GameCube uitgebracht gaat worden en niet op de Revolution.
Leuk punt: Xbox 2 staat, volgens de geruchten, gepland voor eind dit jaar begin volgend jaar, PS3 gaan de geruchten dat deze pas eind 2006 op de markt komt, Revolution geen ideequote:2 De PlayStation 3/Xenon/Revolution zal tegelijk met de 2 concurrenten op de markt moeten komen, als 1 van de 3 volgende generatieconsoles te laat uitgebracht gaat worden is deze gedoemd om te falen.
Ik geloof dat Nintendo van plan is gelijk met Sony te releasen. Ik had ook ergens gehoord dat op een Japanse beurs is gezegd (door de Nintendo top) dat de Revolution krachtiger gaat worden dan de Xenonquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk punt: Xbox 2 staat, volgens de geruchten, gepland voor eind dit jaar begin volgend jaar, PS3 gaan de geruchten dat deze pas eind 2006 op de markt komt, Revolution geen idee
Dat is best een baard !quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Mario 128 toch nog op de cube.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Mario 128 toch nog op de cube. Voor de Revolution mogen ze ook wel even goed gaan praten met 3e party developpers en natuurlijk online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |