Dude, op E3 was Splinter Cell de beste game.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal musthaves, op SC na.
Nou doe mij maar Resident Evil 4 dan, die is tenminste radicaal anders. Splinter Cell 1, uitmelken 2, uitmelken 3...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Dude, op E3 was Splinter Cell de beste game.![]()
Golf vind ik een ideaal spelletje om heel af en toe eens te doen. Heb er lang niet zoveel uur inzitten als in andere games, maar op de een of andere manier vind ik het geniaal in zn eenvoud. Mario Tennis zie ik hetzelfde en na Top Spin wil ik wel eens een minder serieuze tennis game spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:06 schreef speknek het volgende:
Tsja Golf viel me toch een beetje tegen.. Tennis is natuurlijk wel meer geschikt als partygame, maar daar moet je er ook weer niet teveel van hebben (ik heb dan al Party 4, 6 en Wario Ware.. en zulke goede spellen zijn het nou ook weer niet), dus misschien als ik Golf wegdoe..
Bij Jungle Beat zitten ook weer bongo's als het goed is, ik heb al ergens een pre-order daarvoor gezien waar je kon kiezen uit 2 versies.quote:Jungle Beat lijkt me ook wel een musthave, maar ik heb geen bongo's.. En TS2 vond ik zwaar tegenvallen (weinig uitdaging, en met z'n vieren is een party spel toch leuker), dus 3 laat ik toch maar zitten.
Dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dude, op E3 was Splinter Cell de beste game.![]()
SC2's single player was idd melky melky, maar de multiplayer is nog steeds orgineel en super spannend. Hopelijk maakt deel 3 de multiplayer compleet zodat we daarna een lange tijd geen nieuwe splinter cell meer hoeften te zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou doe mij maar Resident Evil 4 dan, die is tenminste radicaal anders. Splinter Cell 1, uitmelken 2, uitmelken 3...
Ik heb 2 overgeslagen, dus misschien dat ik drie toch weer neem, maar het concept Splinter Cell is nu wel een beetje passé.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:54 schreef speknek het volgende:
Ik ga denk ik alleen Resident Evil zeker halen..
SC en Killer7 wacht ik nog even af.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus?
Als iedereen in de sloot springt doe jij dat dan ook?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:00 schreef Tain het volgende:
Trailer van NBA Street V3 met Mario, Luigi en Peach. Het ziet er nog best leuk uit ook
wat maakt het uit. Ik vind het er toch niet uitzien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is Geist eigenlijk?
GMR Magazine 2/1/2005 10 out of 10 100.0%quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Is iemand al een review van (import) RE4 tegen gekomen? Volgens mij is hij 31-12-2004 in Japan verschenen.![]()
RE4quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GMR Magazine 2/1/2005 10 out of 10 100.0%
Vind het jammer dat de bekende sites nog geen review hebben van Biohazard.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GMR Magazine 2/1/2005 10 out of 10 100.0%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |