Oh, kan ook, 't zal mij persoonlijk een rotzorg zijn hoe ze die knoppen noemen, als die gamepad maar net zo lekker in de hand ligt als die van de Cube vind ik 't best.quote:
da's mooiquote:Op maandag 3 januari 2005 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Je kunt het spel niet in de verkeerde volgorde doen, daar zit het te goed (of slecht, afhankelijk van je voorkeur) voor in elkaar.
Dan moet je nog effe een stukkie doorracenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
MKDD: haal ik eindelijk een 150cc cup met goud en dan krijg je een stomme battle map erbij![]()
ik wil een snellere auto![]()
alles kan bij nintendo technisch gezienquote:Op maandag 3 januari 2005 15:18 schreef Xrenity het volgende:
Hmm, ben benieuwd naar de controller van de revo.
Als het té anders wordt heb je natuurlijk kans dat de third party devs je helemaal laten vallen omdat het porten te lastig wordt. Who knows, time will tell.
/edit
kleibare controller is natuurlijk technisch onmogelijk
idd, alle 5 mirror modes uitspelen o.a...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:28 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Dan moet je nog effe een stukkie doorracen![]()
die heb ik nog niet...quote:Op maandag 3 januari 2005 19:30 schreef MrJonez het volgende:
[..]
idd, alle 5 mirror modes uitspelen o.a...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te innovatief? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
![]()
nu nog wel hopen dat ze het wel gewoon bij de A B X en Y knoppen houden en dat ze niet TE innovatief willen zijn
![]()
10/10quote:Of course, not everything is perfect. RE4 suffers from the KOTR effect in that every basic villager pack is made up of the same five models (although other enemies vary greatly), and the plot begins to drag after about, oh, the 15th hour, especially when some fool is documenting everything, leaving his notes out in plain sight for Leon to find. The level design occasionally resembles a NASCAR track, and it would have been nice if Leon had a strafe function. But these are minor nitpicks; RE4 is still magnificent. It’s a terrific, if tardy, showcase for the GameCube, and it’s every bit as worthy as the Halos, the GTAs, and the MGSes of this generation. This is a stunning return to form.
als het te innovatief is laat de massa het links liggen. Dat is bij de meeste Nintendo consoles zo... de casuals gaan toch voor sonyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution gaat revoruleren.
Ik weet het helemaal zeker. Ik ben er nooit zeker van geweest. Omg... omg. omgomg......... OMG!!!!![]()
[..]
Te innovatief? Waar slaat dat op?
jij bent hier de gamecube n00bquote:Vuile n00b!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:32 schreef speknek het volgende:
*schaamteloos gejat uit het xbox topic*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:32 schreef speknek het volgende:
*schaamteloos gejat uit het xbox topic*
[afbeelding]