2D Mario platforming komt er weer op de DSquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef MrJonez het volgende:
SMS was best aardig, maar het hele thema vond ik niet zo aansprekend. Net iets té kiddie naar mijn smaak.
Het zou mij pas echt gelukkig maken als Mario 128 een vervolg op SMB3 of SMW2 is...lekker 2d sidescroll platformen dus. Maar ja, dat zal wel niet...
Een 3D vervolg op SMB3 of SMW1lijken me ook wel mooie spellen worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef MrJonez het volgende:
Het zou mij pas echt gelukkig maken als Mario 128 een vervolg op SMB3 of SMW2 is...lekker 2d sidescroll platformen dus. Maar ja, dat zal wel niet...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:34 schreef Roi het volgende:
Filmpje van NBA Street V3 laad maar niet, vandaar deze plaatjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er een beetje vreemd uit allemaal! Mannetjes die niet eens naar bal kijken, te grote Nintendo characters
![]()
Het hele 3D aspect spreekt mij juist niet zo aan. Dus vandaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:43 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Een 3D vervolg op SMB3 of SMW1lijken me ook wel mooie spellen worden.
Hoe zie je een opvolger van SMW2 voor je? Geen baby Mario maar kleuter Mario?
Da's erg mooi voor DS bezitters, maar daar heb ik als Cube eigenaar natuurlijk niet zoveel aan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2D Mario platforming komt er weer op de DS
Maar waarom heb je een cube gekocht als het hele 3D je niet zo aanspreekt?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:56 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Da's erg mooi voor DS bezitters, maar daar heb ik als Cube eigenaar natuurlijk niet zoveel aan...
Same here, behalve dan dat in de kast staan, m'n nes staat ergens op zolder stof te verzamelen, m'n snes staat nog aangesloten (Lufia & Zelda), m'n N64 staat op m'n kast, en nu druk met metroid prime 2 bezig op de cubequote:Op donderdag 6 januari 2005 15:17 schreef MrJonez het volgende:
en ik heb m'n NES, SNES en N64 nog gewoon in de kast staan hoor. Sluit ze weliswaar niet zo vaak meer aan, maar ze doen 't allemaal nog.
Op de een of andere manier vind ik de SNES rpg's stuk voor stuk beter dan de huidige generatie, met Lufia en Secret of Mana als toppers natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
SNES speel ik ook nog Lufia op, en Zelda.
Op mijn cube ben ik nu bezig met Tales.)
Inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef Xrenity het volgende:
In de trailer zag het er een stuk beter uit.
Bewegende beelden zien er meestal beter uit dan screenshots...quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
InderdaadDit is echt geen gezicht...
Ik ook, ik vind het "live" vechtsysteem van tales ook niet zo goed als dat van Lufia, maar ik moet er ook nog aan wennen. Wie weet verandert het wel na een tijdje. Lufia ken ik door en door, en Tales heb ik pas een uurtje gespeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:47 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik de SNES rpg's stuk voor stuk beter dan de huidige generatie, met Lufia en Secret of Mana als toppers natuurlijk.
Ikzelf vind ToS leuker, juist dat battlesysteem maakt het leuker, je hebt meer invloed op wat je doet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het "live" vechtsysteem van tales ook niet zo goed als dat van Lufia, maar ik moet er ook nog aan wennen. Wie weet verandert het wel na een tijdje. Lufia ken ik door en door, en Tales heb ik pas een uurtje gespeeld.
Dat is echt goedkoopquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen spam maar:
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=330104
Metroid Prime 32 Euro: Nieuw
Controller: 35 euro: Nieuwe
Dan krijg je je Gamecube kado
Maar we wonen in NL, dit is de belgische site. Hier kost hij 110EUR.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen spam maar:
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=330104
Metroid Prime 32 Euro: Nieuw
Controller: 35 euro: Nieuwe
Dan krijg je je Gamecube kado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |