Zelf nog geen last van gehad, maar meestal ga ik ook naar schouwburgplein.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Blessed het volgende:
Rotterdam Zuid zuigt. De bioscoop bij het Feyenoord Stadion zit alleen maar vol met herriemakers.
In de buurten waar ik mensen ken gebeurd niks, in de andere buurten ook niet echt. Het ligt er gewoon aan hoe je je opstelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Blessed het volgende:
's Avonds moet je niet in je eentje over straat lopen (als je niet 'één van hen' bent, of als je daar geen mensen kent).
Met sleutels over auto's gaan is debiel, maar dat wordt zelfs in de kleinere dorpen gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Blessed het volgende:
Ik woon er ook, mijn buurt valt best mee. Ik woon hier al mijn hele leven dus mij kennen ze. Maar ik heb vaak genoegd meegemaakt dat ik een vriend meenam en dat die wel lastig gevallen werd. Waar ik bij was, notabene. Fietsen worden gejat, auto's opengebroken of ze gaan gewoon voor de lol met hun sleutels over je auto om de lak te verzieken.
Maar Zuidplein zelf is wel weer handig, je hebt er een hoop, allemaal makkelijk te vinden. Die hangjuugd daar heeft alleen geen leven, je ziet op zuidplein altijd groepen heel de dag daar staanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Blessed het volgende:
En het winkelcentrum in Rotterdam Zuid zuigt nog meer omdat het vol zit met langzame, zeikende soos-trekkers die niet weten wat het is om na je werk graag naar huis te willen, of om haast te hebben, of wat het is om eens NIET op openbare bankjes rond te hangen.
je kan in ieder geval niet zeggen dat het saai wonen isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:37 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad allemaal best gezellig. Wat een gemoedelijkheid daar
dus ik maak het er zelf naar dat ze bij ons inbrekenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:58 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon ook in Rotterdam Zuid (Maashaven/ Charlois), en zo erg is het hier ook niet hoor. Ik ben 0 x beroofd, er is bij ons 0x ingebroken ... Tis maar hoe je het zelf maakt
weet je ook goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar Zuidplein zelf is wel weer handig, je hebt er een hoop, allemaal makkelijk te vinden. Die hangjuugd daar heeft alleen geen leven, je ziet op zuidplein altijd groepen heel de dag daar staan.
Dude, op de bijerlandselaan heb je altijd nog een mc-donalds en een kentucky fried chicken. En dan heb je nog meer kleine winkeltjes die eten verkopen, niet alleen döner. Jij hebt het zeker over dat winkeltje tegenover tramlijn2.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Stabdogg het volgende:
Als ik 's avonds nog even een broodje döner wil halen (meer is er niet)
Natuurlijk jongen, dat zegt wel iets over je kennis van Rotterdam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:21 schreef DemonRage het volgende:
Wie gaat er nou in Rotterdam wonen... die hele stad is niet veel beter dan een ghetto.
Zijn échte Rotterdammers niet voor Sparta?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotterdammer ben je toch heel je leven![]()
![]()
Feyenoorder zijn is er bij inbegrepen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Stabdogg het volgende:Het enige wat ik wel echt jammer vind is de sfeer 's avonds. Als ik 's avonds nog even een broodje döner wil halen (meer is er niet) dan ben ik niet echt op mijn gemak.
Ik let constant op, of er bv geen langzaamrijdende auto naast me komt, of dati k word achtervolgd.
Dan heb je erg geluk gehad met je scooter, gast van m'n school werd in pendrecht van z'n scooter af geslagen en die scooter is dus gelijk gejat. Heb zelf ook in Pendrecht gewoont en weet ook dat er wat gebeurt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:06 schreef Koewam het volgende:
Heb net m'n scooter met de sleutel per ongeluk buiten laten staan... toen ik terug kwam stond ie er gewoon met de sleutel er nog steeds in gewoon(Slinge)
Ik woon al heel m'n leven in Zuid, en nog nóóit is er wat gebeurd. Oké, 1 keer m'n fiets gejat, maar dat was m'n eigen domme schuld
Criminaliteit gebeurt meestal met een aanleiding, onder mensen onderling.
Auto-inbraak, fietsediefstal heb je in alle steden. Bijerlandselaan lijkt mij trouwens niet perfect, het is slechts een noodoplossing.
Daar is het welk een stuk opgeknapt ja, maar je zit wel tegen je millinxstyraat aan, dat ws eerst ook geen pretje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de Frans Bekker en de Beijerlandselaan wel voorbeelden van straten op Zuid waar ik nooit zou willen wonen.
Woon zelf inmiddels alweer bijna 5 jaar op Zuid, eerst op de Mijnsherenlaan en nu in de laan die daar parallel aan loopt. Daar bevalt het me op zich wel goed
. Nog nooit persoonlijk wat meegemaakt aan vervelende dingen, wel eens wat gezien, maar geen traumatische dingen ofzo.
Klopt, maar daar loop ik nu ook gewoon rustig doorheenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar is het welk een stuk opgeknapt ja, maar je zit wel tegen je millinxstyraat aan, dat ws eerst ook geen pretje..
Heb ik altijd gedaan, weet wel welke buurt gevaarlijk is, amar als ik er doorheen moet loop ik er doorheen, ga niet omlopen. Was er vandaag nog bij dat uitzendbureau, kreyfs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, maar daar loop ik nu ook gewoon rustig doorheen.
Als vrouw zou ik er 's avonds laat wat minder snel en dapper doorheen stappen geloof ik... Maar overdag is het goed te doen. Psssst-geluid makende figuren vraag ik altijd of ze leeglopen, werkt uitstekendquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb ik altijd gedaan, weet wel welke buurt gevaarlijk is, amar als ik er doorheen moet loop ik er doorheen, ga niet omlopen. Was er vandaag nog bij dat uitzendbureau, kreyfs.
Ach, psst-geluidmakers is niet erg natuurlijk, niks mis met wat proberen te versieren, zolang ze maar niet lastig gaan doen toch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik er 's avonds laat wat minder snel en dapper doorheen stappen geloof ik... Maar overdag is het goed te doen. Psssst-geluid makende figuren vraag ik altijd of ze leeglopen, werkt uitstekend.
Nee preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, psst-geluidmakers is niet erg natuurlijk, niks mis met wat proberen te versieren, zolang ze maar niet lastig gaan doen toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |