wtf?quote:Laatst liep ik met een vriendin over de Slinge, komen we een gozer tegen die gedag zei om ons z'n leuter te laten zien, belicht met zn mobieltje.
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Inderdaad, ik kom ook nog vaak genoeg in Pendrecht, maar dat ik er nog wel mensen ken kan er ook mee te maken hebben dat er minder snel wat gebeurd. Maar recht tegenover het metrostation is het toch wel wat minder gevaarlijk, als je richting wielewaal gaat, daar bij de kruiningestraat, stavenisestraat enzo daar gebeurd nog wel is wat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n eerste 12 jaar doorgebracht in zuidwijk, ben toen verhuisd naar pendrecht, woon recht tegenover het metrostation. Echt gevaarlijk wil ik het hier absoluut niet noemen. Ik loop nog steeds over de Slinge 's avonds en moet dan uiteraard ook telkens langs de metro, valt te doen zolang je weet dat je gewoon een beetje moet opletten en geen ruzie moet zoeken met vage tiepjes.
Een grote mond wil iig ook handig zijn.
Inderdaad, zo zie dat dat overal wel kan gebeuren. Als ik er langs loop denk ik er toch nog wel elke keer aan, maar dat komt ook omdat ik hem kende.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, bijerlandselaan dus, niet de meest nette buurt maar tenzij je uit een boerendorp komt moet je het gewoon doen. Mjah er is laatst iemand neergestoken, maar ik kijk uit op de plek waar dat jochie (Sedar) is neergeschoten om een sneeuwbal. Shit happens.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:21 schreef DemonRage het volgende:
Wie gaat er nou in Rotterdam wonen... die hele stad is niet veel beter dan een ghetto.
Idd, ik zou niet graag willen verhuizen naar een andere stad hoor. En geloof me, overal gebeuren nare dingen, das niet alleen voor de grote steden weggelegd. Rotterdam heeft nog altijd veel meer voordelen dan nadelen imo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]Oordel niet als je er niet woont ja. Zo erg is het hier nou ook weer niet.
Rotterdam
das om de hoek hierquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef Lucyfurr het volgende:
Oh ja, ff vergeten.. bij onderstaande Edah ga je met grote waarschijnlijkheid boodschappen doen als je in de F.Bekkerstraat gaat wonen (want om de hoek)..
28-12-04
Overval op supermarkt R'dam Zuid
Op de Wolphaertsbocht in Rotterdam-Charlois is dinsdagavond een supermarkt overvallen. Rond half acht kwamen drie gewapende mannen de winkel binnen.
Onder bedreiging van vuurwapens werd een personeelslid gesommeerd een kassa te openen, waar vervolgens geld uit werd gepakt. Met een onbekend geldbedrag verlieten de drie overvallers de supermarkt en reden in een gereedstaande auto weg in onbekende richting. Niemand raakte gewond.
Bron: http://www.rijnmond.nl
Kleinigheid hou je altijd, zeg maar..![]()
Ik sluit me hier helemaal bij aan, hoewel het wel erg triest klinkt hoe je dan moet leven.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef steve2003 het volgende:
Is niet heel gevaarlijk. Alleen geen domme dingen doen, ik zou mensen niet zomaar aanspreken op iets wat ze doen bijv., dan krijg je ehct klappen. En ook niet zomaar 's avonds over straat, voor de rest gewoon contact vermijden met mensen die je niet vertrouwt, niet t elang aankijken enzo. dan kan het wel op zich... licht er ook een beetje aan hoe oud je bent en hoe je er verder uiziett natuulijk......'
maar jij bent Allochtoonquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:58 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon ook in Rotterdam Zuid (Maashaven/ Charlois), en zo erg is het hier ook niet hoor. Ik ben 0 x beroofd, er is bij ons 0x ingebroken ... Tis maar hoe je het zelf maakt
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotterdammer ben je toch heel je leven![]()
![]()
Feyenoorder zijn is er bij inbegrepen
Dat klinkt inderdaad allemaal best gezellig. Wat een gemoedelijkheid daarquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:39 schreef sandra--- het volgende:
mwah...ik woon nu ongeveer 3 jaar in de frans bekkerstraat en kom oorspronkelijk uit een dorpje waar nooit iets gebeurde, maar kan hier best aarden. Ondanks een schietpartij in de straat(1ste week dat ik hier woonde), 2 huisbrandein de buurt, mijn spiksplinternieuwe scooter, mijn buur zijn brommer, mijn vriend zijn fiets en mijn buur zijn fiets gestolen, 2 weetplantages (waaronder een hier bij ons beneden in het gebouw) opgerold, inbraak in onze kelderbox en achter ons een dievenbende van motors opgerold, valt het hier best wel mee om te wonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |