abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24309035
Wel 1 in die hele lange straat?
(ik vergat net nog belwinkels te vermelden)
pi_24309295
Ik heb m'n eerste 12 jaar doorgebracht in zuidwijk, ben toen verhuisd naar pendrecht, woon recht tegenover het metrostation. Echt gevaarlijk wil ik het hier absoluut niet noemen. Ik loop nog steeds over de Slinge 's avonds en moet dan uiteraard ook telkens langs de metro, valt te doen zolang je weet dat je gewoon een beetje moet opletten en geen ruzie moet zoeken met vage tiepjes.
Een grote mond wil iig ook handig zijn. Laatst liep ik met een vriendin over de Slinge, komen we een gozer tegen die gedag zei om ons z'n leuter te laten zien, belicht met zn mobieltje. Vriendin scheldt hem uit, meneertje rent weg .

Maar goed, bijerlandselaan dus, niet de meest nette buurt maar tenzij je uit een boerendorp komt moet je het gewoon doen. Mjah er is laatst iemand neergestoken, maar ik kijk uit op de plek waar dat jochie (Sedar) is neergeschoten om een sneeuwbal. Shit happens .

En m'n klasgenootje werkt in de Edah waar die beroving heeft plaatsgevonden. Heeft er niet een al te grote schok aan overgehouden volgens mij.
pi_24309380
quote:
Laatst liep ik met een vriendin over de Slinge, komen we een gozer tegen die gedag zei om ons z'n leuter te laten zien, belicht met zn mobieltje.
wtf?
pi_24309701
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

wtf?
Ja dat dacht ik dus ook .
Raarder werd het toen hij er het voglende poortje weer stond. Eerste keer waren we gewoon doorgelopen onder het motto wtf? dat moeten we verkeerd gezien hebben. Tweede keer kreegie ervan langs .
pi_24309865
Groot gelijk meis, wat een randdebiel.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:47:57 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24316505
Kun je nergens anders in rotterdam gaan wonen?

Alexander of zo?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 12:02:15 #57
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24316872
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n eerste 12 jaar doorgebracht in zuidwijk, ben toen verhuisd naar pendrecht, woon recht tegenover het metrostation. Echt gevaarlijk wil ik het hier absoluut niet noemen. Ik loop nog steeds over de Slinge 's avonds en moet dan uiteraard ook telkens langs de metro, valt te doen zolang je weet dat je gewoon een beetje moet opletten en geen ruzie moet zoeken met vage tiepjes.
Een grote mond wil iig ook handig zijn.
Inderdaad, ik kom ook nog vaak genoeg in Pendrecht, maar dat ik er nog wel mensen ken kan er ook mee te maken hebben dat er minder snel wat gebeurd. Maar recht tegenover het metrostation is het toch wel wat minder gevaarlijk, als je richting wielewaal gaat, daar bij de kruiningestraat, stavenisestraat enzo daar gebeurd nog wel is wat.
Maar de laatste paar jaren is er veel stadstoezicht, je ziet ook wat vaak busjes rond rijden.
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, bijerlandselaan dus, niet de meest nette buurt maar tenzij je uit een boerendorp komt moet je het gewoon doen. Mjah er is laatst iemand neergestoken, maar ik kijk uit op de plek waar dat jochie (Sedar) is neergeschoten om een sneeuwbal. Shit happens .
Inderdaad, zo zie dat dat overal wel kan gebeuren. Als ik er langs loop denk ik er toch nog wel elke keer aan, maar dat komt ook omdat ik hem kende.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_24317370
Wie gaat er nou in Rotterdam wonen... die hele stad is niet veel beter dan een ghetto.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 12:28:59 #59
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24317565
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:21 schreef DemonRage het volgende:
Wie gaat er nou in Rotterdam wonen... die hele stad is niet veel beter dan een ghetto.
Oordel niet als je er niet woont ja. Zo erg is het hier nou ook weer niet.
Rotterdam
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_24317597
Rotterdam (centrum)
pi_24320222
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Oordel niet als je er niet woont ja. Zo erg is het hier nou ook weer niet.
Rotterdam
Idd, ik zou niet graag willen verhuizen naar een andere stad hoor. En geloof me, overal gebeuren nare dingen, das niet alleen voor de grote steden weggelegd. Rotterdam heeft nog altijd veel meer voordelen dan nadelen imo.

blijkbaar toch best veel fokkers hier in de buurt
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 15:25:51 #62
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24321206
Rotterdammer ben je toch heel je leven
Feyenoorder zijn is er bij inbegrepen
pi_24321416
mwah...ik woon nu ongeveer 3 jaar in de frans bekkerstraat en kom oorspronkelijk uit een dorpje waar nooit iets gebeurde, maar kan hier best aarden. Ondanks een schietpartij in de straat(1ste week dat ik hier woonde), 2 huisbrandein de buurt, mijn spiksplinternieuwe scooter, mijn buur zijn brommer, mijn vriend zijn fiets en mijn buur zijn fiets gestolen, 2 weetplantages (waaronder een hier bij ons beneden in het gebouw) opgerold, inbraak in onze kelderbox en achter ons een dievenbende van motors opgerold, valt het hier best wel mee om te wonen
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 15:55:06 #64
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24321724
Waar ik heb gewoond ook genoeg steek/schietpartijen, maar daar raak je ook wl aan gewend
pi_24380988
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef Lucyfurr het volgende:
Oh ja, ff vergeten.. bij onderstaande Edah ga je met grote waarschijnlijkheid boodschappen doen als je in de F.Bekkerstraat gaat wonen (want om de hoek)..

28-12-04
Overval op supermarkt R'dam Zuid

Op de Wolphaertsbocht in Rotterdam-Charlois is dinsdagavond een supermarkt overvallen. Rond half acht kwamen drie gewapende mannen de winkel binnen.
Onder bedreiging van vuurwapens werd een personeelslid gesommeerd een kassa te openen, waar vervolgens geld uit werd gepakt. Met een onbekend geldbedrag verlieten de drie overvallers de supermarkt en reden in een gereedstaande auto weg in onbekende richting. Niemand raakte gewond.

Bron: http://www.rijnmond.nl

Kleinigheid hou je altijd, zeg maar..
das om de hoek hier
  maandag 3 januari 2005 @ 23:59:26 #66
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_24381977
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef steve2003 het volgende:
Is niet heel gevaarlijk. Alleen geen domme dingen doen, ik zou mensen niet zomaar aanspreken op iets wat ze doen bijv., dan krijg je ehct klappen. En ook niet zomaar 's avonds over straat, voor de rest gewoon contact vermijden met mensen die je niet vertrouwt, niet t elang aankijken enzo. dan kan het wel op zich... licht er ook een beetje aan hoe oud je bent en hoe je er verder uiziett natuulijk......'
Ik sluit me hier helemaal bij aan, hoewel het wel erg triest klinkt hoe je dan moet leven.

Maar zo zit het "hier" (omgeving Rotterdam) nu eenmaal in mekaar. Ben jij niet bevriend met bepaalde figuren, zie jij eruit als een racist, kijk je iemand kwaad aan, enzovoort dan is het het beste dat je er niet gaat wonen. Ik woon zelf niet in R-zuid maar lees genoeg berichten in Rotterdams Dagblad bijvoorbeeld over de criminaliteit in die buurten.

Zowiezo als ik de kans had om te verhuizen, zou ik binnen 1sec uit Rotterdam zijn.
World Wrestling Entertainment
pi_24383253
Ik woon ook in Rotterdam Zuid (Maashaven/ Charlois), en zo erg is het hier ook niet hoor. Ik ben 0 x beroofd, er is bij ons 0x ingebroken ... Tis maar hoe je het zelf maakt
pi_24383446
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:58 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon ook in Rotterdam Zuid (Maashaven/ Charlois), en zo erg is het hier ook niet hoor. Ik ben 0 x beroofd, er is bij ons 0x ingebroken ... Tis maar hoe je het zelf maakt
maar jij bent Allochtoon
pi_24383563
Rotterdam Zuid zuigt. De bioscoop bij het Feyenoord Stadion zit alleen maar vol met herriemakers. 's Avonds moet je niet in je eentje over straat lopen (als je niet 'één van hen' bent, of als je daar geen mensen kent). Ik woon er ook, mijn buurt valt best mee. Ik woon hier al mijn hele leven dus mij kennen ze. Maar ik heb vaak genoegd meegemaakt dat ik een vriend meenam en dat die wel lastig gevallen werd. Waar ik bij was, notabene. Fietsen worden gejat, auto's opengebroken of ze gaan gewoon voor de lol met hun sleutels over je auto om de lak te verzieken.
Nee, Rotterdam Zuid is echt niet je van het.
En het winkelcentrum in Rotterdam Zuid zuigt nog meer omdat het vol zit met langzame, zeikende soos-trekkers die niet weten wat het is om na je werk graag naar huis te willen, of om haast te hebben, of wat het is om eens NIET op openbare bankjes rond te hangen.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_24383686
Als ik dit allemaal zo lees, ben ik f*cking blij dat ik in Drenthe woon. .
Hoi.
pi_24383717
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

maar jij bent Allochtoon
Woehahahah jij ook
pi_24383742
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotterdammer ben je toch heel je leven
Feyenoorder zijn is er bij inbegrepen

Helemaal mee eens. Ik denk dat ik liever op Zuid zit wat dichter bij de stad, dan hier helemaal in het noorden (bijna bij zestienhoven).

Zo vaak kom ik niet in de 'slechtere' buurten van de stad, maar ik heb me echt nog nooit ergens onveilig gevoeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:37:04 #73
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_24384112
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:39 schreef sandra--- het volgende:
mwah...ik woon nu ongeveer 3 jaar in de frans bekkerstraat en kom oorspronkelijk uit een dorpje waar nooit iets gebeurde, maar kan hier best aarden. Ondanks een schietpartij in de straat(1ste week dat ik hier woonde), 2 huisbrandein de buurt, mijn spiksplinternieuwe scooter, mijn buur zijn brommer, mijn vriend zijn fiets en mijn buur zijn fiets gestolen, 2 weetplantages (waaronder een hier bij ons beneden in het gebouw) opgerold, inbraak in onze kelderbox en achter ons een dievenbende van motors opgerold, valt het hier best wel mee om te wonen
Dat klinkt inderdaad allemaal best gezellig. Wat een gemoedelijkheid daar
lege ton
pi_24385132
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Woehahahah jij ook
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:54:47 #75
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_24385273
Test het met een sneewbal en je weet het