Ja, daar is het inderdaad wel wat rustiger. En bij het metrostation zelf is het inderdaad een stuk minder veilig, maar niet dta het me tegen zou houden om daar te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:10 schreef DarkElf het volgende:
misschien wel ja, geen idee..
maar aan deze kant van de metro, ik woon aan de slinge, voel ik me prima en loop
ook 's nachts over straat als het moet. Tis meer bij de metro en pendrecht dat de
buurt 'wat" minder vriendelijk overkomt, vooral 's avonds..
Zelf ben ik nog nooit in de bijlmer geweest, maar het ligt eraan welke wijk je ermee gaat vergelijken.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:47 schreef hallo_mensen het volgende:
Voor mij als limburger is zo een situatie toch wel moeilijk voor te stellen
maar is het daar nou erger dan in de bijlmer ?
ik ben een keer in de bijlmer geweestquote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ik ken de bijlmer en ik ken de beijerlandse laan: zoveel verschillen zie ik niet
Hehequote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ik ken de bijlmer en ik ken de beijerlandse laan: zoveel verschillen zie ik niet
Wie heeft het hier over allochtonen?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:28 schreef LoggedIn het volgende:
hmm.. volges mij woon je in rotterdam zuid niet echt lekker.. als je rustig wilt wonen moet je in "rotterdam noord" gaan zittenzo is ommoord nog best een rustige wijk, wonen nog niet zo heel veel allochtonen..
Je auto en fiets staan er altijd nog, heb jij toevallig een hele grote hond?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:27 schreef DarkElf het volgende:
ik heb mijn fiets nog steeds en die staat gewoon op zijn dtandaard fiets slot.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je auto en fiets staan er altijd nog, heb jij toevallig een hele grote hond?
Een grote sterke vriendquote:
* DE kijkt naar echtgenoot...quote:
Groot pluspunt. Kom er vaak langs, doet me goedquote:Op donderdag 30 december 2004 22:15 schreef manny het volgende:
HALLO: De Kuip staat in Rotterdam Zuid.
Need i say more ?
laat ik daar nou net wonenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Ik zou lekker rustig in de F.Bekkerstraat gaan wonen, TS.
Ja, vraag niet wat voor 13-in-een-dozijn-winkels (shoarma-tenten, supermarkten en cheape boutiques).quote:Op donderdag 30 december 2004 20:45 schreef Emel het volgende:
ik zou eerder voor bijerlandselaan gaan. Is veel leuker. Heel veel winkels enzo en je bent met de tram zo in R'dam centraal.
Charlois is op z'n minst nog een arbeiderswijk, waar de meeste mensen 's ochtends de auto al gepakt hebben en waar niet de hele buurt om een uur of 4 's middags wakker wordt om vervolgens doelloos op straat te gaan hangen (enkele uitzonderingen daargelaten).quote:Frans Bekkerstraat is in Charlois. Is minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |