Pardon?!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:41 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Woon zelf in Amsterdam-Zuid, prima om te wonen, dus zal wel vergelijkbaar met rotterdam zijn![]()
Nee, niet echt. Ik bedoel er vooral mee dat het niet echt te zien zou zijn. Wanneer iemand op Zuidplein een buitenlander ontloopt, gaat diegene automatisch weer richting een andere buitenlander.quote:
Maar dat geld waarschijnlijk niet voor de TS.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik bedoel er vooral mee dat het niet echt te zien zou zijn. Wanneer iemand op Zuidplein een buitenlander ontloopt, gaat diegene automatisch weer richting een andere buitenlander.
Als je problemen hebt met buitenlander kun je sowieso beter niet op Zuid gaan wonen.![]()
Ik heb gekozen voor integratie, wat me prima afgaat, aangezien ik er toch half allochtoon uit zie.
Dat valt nu wel mee, op afrikaanderplein kom ik nooit, rij er alleen langs met de tram.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:51 schreef Wesfrdam het volgende:
mwa ik zou er niet meer willen wonen. Vooral afrikaanderplein en millinxbuurt zijn nogal ghetto![]()
enne het oude huis van me opa en oma op de dordtselaan is nu een hoerentent![]()
81c?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:51 schreef Wesfrdam het volgende:
mwa ik zou er niet meer willen wonen. Vooral afrikaanderplein en millinxbuurt zijn nogal ghetto![]()
enne het oude huis van me opa en oma op de dordtselaan is nu een hoerentent![]()
Dat weet je goed.quote:
'kwoonde ernaastquote:
Ik kom niet veel op het Forum om eerlijk te zijn, het was leuk om zo erachter te komen dat ik een Buuf heb maar Forum over het algemeen boeit me niet echt zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar dat geld waarschijnlijk niet voor de TS.
Hij is nu misschien op bezoek bijof de
![]()
Aangezien hij niet meer reageert.
Een Topic Starter.quote:
Ik zie het zelf eik niet zo, maar moet ook zeggen dat ik er neit zo op let... Wel zou ik me dan afvragen wat iemand in Zuid doet als-ie bang is voor buitenlanders.quote:En om op Alicey te reageren. Tsja, ik zie het zo en zie het dagelijks gebeuren. Niet dat het me verders wat uitmaakt, gezien iedereen anders is. En zoals ik eerder al eens zei, geloof ik, boeit het me niet wat er hier woont. Zolang ze mij maar met rust laten en niet in mijn weg gaan staan.
Misschien omdat het hier zo goedkoop wonen is? Of elders in Rotterdam geen huis kunnen krijgen omdat de meeste huisjesmelkers teveel eisen stellen en de prijs hoger leggen dan normaal?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een Topic Starter.
[..]
Ik zie het zelf ook niet zo, maar moet ook zeggen dat ik er neit zo op let... Wel zou ik me dan afvragen wat iemand in Zuid doet als-ie bang is voor buitenlanders.
Het zou kunnen natuurlijk.. Ik ben ook in Zuid terecht gekomen omdat er toevallig een betaalbare woning in die buurt was waar ik voor in aanmerking kwam. Maar dan nog snap ik die hele angst voor buitenlanders niet zo..quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef Angelface het volgende:
[..]
Misschien omdat het hier zo goedkoop wonen is? Of elders in Rotterdam geen huis kunnen krijgen omdat de meeste huisjesmelkers teveel eisen stellen en de prijs hoger leggen dan normaal?
In Crooswijk kon ik bijv. geen ander huis krijgen, ook niet in Hillegersberg. Vanwege die Pim Fortuyn loving Huisjesmelkers. In Schiedam wil ik niet wonen en elders duurt het te lang voordat je uberhaubt een kans maakt op een huis. Was zelf al 4 jaar bezig om vanaf de Linker Rottekade elders te gaan wonen. Nu kwam ik uit op een Makelaars kantoor dat me binnen een week de sleutels gaf van dit huisje.
Ik zit hier in ieder geval erg lekker en maak me zelf niet zo druk over die zooi die in de buurt woont. Zoals ik al zei, het was een observatie.
Ik hoop hiermee je al een redelijk bevredigend antwoord gegeven te hebben.![]()
Toevoeging: Zit wel met wat gillende buren maar dat is, hopelijk, snel over. Probleem geval schijnen ze te zijn.
Ik heb er een onderzoek gedaan voor mn opleiding (makelaardij) en moest de buurt dus onderzoeken en ook hoe het imago was enzo..quote:Op zondag 25 juni 2006 00:51 schreef Wesfrdam het volgende:
Ben je er alleen overdag geweest? En hoe vaak? En hoe lang is het geleden dat je dat imago onderzoek deed?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:55 schreef umberrella het volgende:
[..]
Ik heb er een onderzoek gedaan voor mn opleiding (makelaardij) en moest de buurt dus onderzoeken en ook hoe het imago was enzo..
Nou kan het zijn dat ik niet gauw bang ben, maar over het algemeen kreeg ik geen indruk van onveiligheid... maar het imago heeft het wel en de cijfers liegen er niet om... toch is er een hoop verbetering... en er gaat ook zeker eenhoop verbeterd worden daar.
En Pendrecht slopen ze ook. Ik woon zelf in Zuidwijk en dat gaat helemaal plat. Iedereen uit onze wijk zo'n beetje trekt naar Barendrecht of Rhoon (Portland).quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:57 schreef Yourran het volgende:
Zuid zit momenteel vol met het gespuis uit Hoogvliet.
Hoogvliet is alle getto wijken aan het slopen, en de bewoners daarvan gaan veel naar Pendrecht.
Hoogvliet is nu perfect om te wonen, alleen niet echt goedkoop meer.
Ik heb dit onderzoek gedaan in Januari. Ben er denk ruim 2 weken lang echt hele dagen geweest, Ook s avonds!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:20 schreef klaasenbos het volgende:
[..]
Ben je er alleen overdag geweest? En hoe vaak? En hoe lang is het geleden dat je dat imago onderzoek deed?
In de winter zitten ze allemaal binnen, dna is het te koud. In de zomer gaan ze voor het flat met tuinstoelen zitten dominoën met de auto geparkeerd met luide muziek.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef umberrella het volgende:
[..]
Ik heb dit onderzoek gedaan in Januari. Ben er denk ruim 2 weken lang echt hele dagen geweest, Ook s avonds!
Ik had vannacht nog om 2u de Politie hier over de vloer omdat m'n buren weeral aan het gillen waren. Toen de politie kwam waren ze ineens stil en lagen ze te slapen. Blij dat ik dat gegil nog over de telefoon had laten horen aan de meldkamer. lol.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
...
Hopelijk krijg je snel minder last van je buren..
Dit soort onderzoeken moet je dan ook doen als het goed weer is en dus niet wanneer het kouder is dan 13.4cquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef umberrella het volgende:
[..]
Ik heb dit onderzoek gedaan in Januari. Ben er denk ruim 2 weken lang echt hele dagen geweest, Ook s avonds!
*pakt rollator en klaagt wat over pijn in m'n heup*quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Yourran het volgende:
Ik ben ook opgegroeid op Zuidwijk.
Perfect wonen daar, veel groen.
Op de Oldegaarde, dat is ook weer helemaal verandert.
Altijd voetballen bij Seppel.
Ach, we worden ouder he......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |