quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zijn jullie allen uit den zelfde portiek ook toevallig negerts?
ik zat in de auto, kon ff niet typen dus...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Angelface het volgende:
*lange stilte volgt op de forum*
Je hebt een avatarquote:
LOL, it's a start.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een avatar.
Wel een lelijke, maar 't is een begin
quote:
Maar het is moeilijk om daar op te letten, want overal op Zuidplein en op de Dordtselaan lopen buitenlanders, dus er is niet echt een verschil te zien..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Angelface het volgende:
Sorry voor dat woord, misschien kwam het fout over, niet zo bedoelt. Excuus.
Maar zoals ik het hier zie lopen de Nederlanders nogal vaak een blokje om als er een groep buitenlanders staat. En dat is echt geen geintje, ik heb dit nog maar weinig gezien in m'n leven maar hier op de Dordtselaan zie ik het vaak gebeuren. Of ik nou even naar Verhagen ga, of naar de Edah (wat niet op de Laan is, maar wel in de buurt) Of als ik naar Zuidplein toe loop. Ik zie nogal vaak mensen de buitenlanders ontlopen. Misschien jullie niet, maar let gewoon maar eens op dan zal het je misschien wel gaan opvallen.
Nogmaals sorry als ik beledigend was.
Vergelijk die kutstad eens niet met Rotterdam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:41 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Woon zelf in Amsterdam-Zuid, prima om te wonen, dus zal wel vergelijkbaar met rotterdam zijn![]()
Dus ben je het met me eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar het is moeilijk om daar op te letten, want overal op Zuidplein en op de Dordtselaan lopen buitenlanders, dus er is niet echt een verschil te zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |