abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24294696
Hoi,

Ik ga binnenkort verhuizen naar Rotterdam, en heb volgende week een bezichtigingsdag voor twee woningen in Rotterdam Zuid. Eentje is in de Beijerlandselaan en eentje in de Frans Bekkerstraat. Hoe gevaarlijk zijn die buurten eigenlijk? Ik las net dat er een 15-jarige jongen is neergestoken in de Beijerlandselaan?
  donderdag 30 december 2004 @ 11:56:33 #2
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24294787
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Hoi,

Ik ga binnenkort verhuizen naar Rotterdam, en heb volgende week een bezichtigingsdag voor twee woningen in Rotterdam Zuid. Eentje is in de Beijerlandselaan en eentje in de Frans Bekkerstraat. Hoe gevaarlijk zijn die buurten eigenlijk? Ik las net dat er een 15-jarige jongen is neergestoken in de Beijerlandselaan?

hier even een foto uit de buurt
reach out and touch faith
pi_24294847
Waar woon je nu? Als je nu in de Bijlmer woont, lijkt het me geen probleem. Als je vanuit Wassenaar komt zou ik het niet doen. Hoe gevaarlijk het is, is namelijk nogal subjectief.

Persoonlijk zou ik er nooit van m'n leven gaan wonen.
pi_24295005
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Hoi,

woon je al in de randstad? anders heb je geen recht om hier te komen wonen

edit: voor die mietjes uit het oosten, en noorden is de randstad veels te gevaarlijk
pi_24295089
ik woon er Zuidwijk that is.

ik ben nooit beroofd, aangerand, verkracht of whatever.
er is hier nooit ingebroken, en de auto heeft meerdere
malen met de ramen open een nacht buiten gestaan en
die stond er 's ochtends nog.

er zijn een paar dingen die ik niet doe; als het donker is
ga ik liever niet met de metro, want er hangen mensen rond
op de stations die me een naar gevoel geven..

verder geen probleem.

alleen zou ik niet op de beijerlandselaan willen wonen ,
dat is zo'n straat waar ik me als het donker wordt niet
prettig voel. Maar das persoonlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24295093
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:07 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

woon je al in de randstad? anders heb je geen recht om hier te komen wonen

edit: voor die mietjes uit het oosten, en noorden is de randstad veels te gevaarlijk
Voor die mietjes uit Delft (die Tanthof een ghetto noemen), is Rotterdam veel te gevaarlijk.
pi_24295098
Nou, ik zou er zelf écht niet willen wonen hoor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 30 december 2004 @ 12:15:11 #8
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24295152
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik zou er zelf écht niet willen wonen hoor
Ik ook niet. Ik werk in Rotterdam, das al erg genoeg.
pi_24295400
Ik zou lekker rustig in de F.Bekkerstraat gaan wonen, TS.
pi_24295414
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Voor die mietjes uit Delft (die Tanthof een ghetto noemen), is Rotterdam veel te gevaarlijk.
hehe,, ik woon net 2 jaar hier in delft, misschien 3.. hiervoor woonde ik in Zoetermeer... maar iig, in tanthof durf ik wel te komen? alleen heb dr niks te zoeken...
alleen een wijk waar zoveel flats staan vind ik niks (om te wonen)

Daarbij, ik kom zn beetje 3x per week in rotterdam? misschien meer
pi_24295713
Is niet heel gevaarlijk. Alleen geen domme dingen doen, ik zou mensen niet zomaar aanspreken op iets wat ze doen bijv., dan krijg je ehct klappen. En ook niet zomaar 's avonds over straat, voor de rest gewoon contact vermijden met mensen die je niet vertrouwt, niet t elang aankijken enzo. dan kan het wel op zich... licht er ook een beetje aan hoe oud je bent en hoe je er verder uiziett natuulijk......'
pi_24295813
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Ik zou lekker rustig in de F.Bekkerstraat gaan wonen, TS.
daar woon ik heel vlakbij grondherenstr

maarre zo gevaarlijk is het niet hoor ik leef ii al 15 jaar hier
pi_24295940
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:49 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

daar woon ik heel vlakbij grondherenstr

maarre zo gevaarlijk is het niet hoor ik leef ii al 15 jaar hier
Dat bedoelde ik ook niet sarcastisch. De F.Bekkerstraat is gewoon rustig, daarom mijn advies!
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 13:57:01 #14
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24297244
Ik woon nu in Lombardijen voor iets langer dan een jaar, daarvoor heb ik in Pendrecht gewoont.
Als je de mensen kent is het ook een hele andere situatie, in Pendrecht heb ik eigenlijk nooit echt veel problemen gehad, in Lombardijen ook niet echt.
Als iemand je aanspreekt gewoon rustig blijven, als je snel weg gaat lopen denken ze dat je juist wat hebt. Een grote mond is ook wel handig, de meeste schrikken dan af. Wel goed inschatten wanneer je dit doet.
Echt veilig is Rotterdam zuid niet, maar als je niet in de tarwewijk gaat wonen dan ben je er nog wel rustig aan toe. Je moet ook niet je geld enzo heel de tijd in je handen hebben als je over straat loopt.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 30 december 2004 @ 13:58:37 #15
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_24297270
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik woon nu in Lombardijen voor iets langer dan een jaar, daarvoor heb ik in Pendrecht gewoont.
Als je de mensen kent is het ook een hele andere situatie, in Pendrecht heb ik eigenlijk nooit echt veel problemen gehad, in Lombardijen ook niet echt.
Als iemand je aanspreekt gewoon rustig blijven, als je snel weg gaat lopen denken ze dat je juist wat hebt. Een grote mond is ook wel handig, de meeste schrikken dan af. Wel goed inschatten wanneer je dit doet.
Echt veilig is Rotterdam zuid niet, maar als je niet in de tarwewijk gaat wonen dan ben je er nog wel rustig aan toe. Je moet ook niet je geld enzo heel de tijd in je handen hebben als je over straat loopt.
je mp3 speler ofzo was eerst toch gepikt?

vertel dat verhaal eens
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 13:59:42 #16
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24297305
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:11 schreef DarkElf het volgende:
ik woon er Zuidwijk that is.

ik ben nooit beroofd, aangerand, verkracht of whatever.

er zijn een paar dingen die ik niet doe; als het donker is
ga ik liever niet met de metro, want er hangen mensen rond
op de stations die me een naar gevoel geven..

verder geen probleem.

alleen zou ik niet op de beijerlandselaan willen wonen ,
dat is zo'n straat waar ik me als het donker wordt niet
prettig voel. Maar das persoonlijk.
In zuidwijk je auto met de ramen open Je hebt dan echt geluk gehad.
Met de metro ga ik wel gewoon wanneer ik dat wil, als je lekker rustig zit en naar buiten kijkt is er niks aan de hand. Het enige irritante aan de metro is dat er van die daklozen die denken te kunnen zingen zijn.

Oja, ts, wen maar alvast aan het bijna nooit op tijd zijn van het openbaar vervoer
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 14:01:50 #17
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24297334
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:58 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

je mp3 speler ofzo was eerst toch gepikt?

vertel dat verhaal eens
Dat was m'n handsfreeset, maar die gozer pakte hem in een soort van gevecht. En daarna zijn ze maar snel weggefietst.

Maar een echt groot incident noem ik dat niet.
pi_24297363
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:11 schreef DarkElf het volgende:

Dat zegt waarschijnlijk meer over die auto dan over Rotterdam Zuid.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:05:29 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_24297385
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:01 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dat was m'n handsfreeset, maar die gozer pakte hem in een soort van gevecht. En daarna zijn ze maar snel weggefietst.

Maar een echt groot incident noem ik dat niet.
nou toen je dat aan me vertelde vond je het wel erg..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 14:06:39 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24297402
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Idd.
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 14:13:07 #21
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24297520
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

nou toen je dat aan me vertelde vond je het wel erg..
Ik baalde er toen alleen van. Een groot incident kan ik het dus echt niet noemen.
pi_24298152
Oh ja, ff vergeten.. bij onderstaande Edah ga je met grote waarschijnlijkheid boodschappen doen als je in de F.Bekkerstraat gaat wonen (want om de hoek)..

28-12-04
Overval op supermarkt R'dam Zuid

Op de Wolphaertsbocht in Rotterdam-Charlois is dinsdagavond een supermarkt overvallen. Rond half acht kwamen drie gewapende mannen de winkel binnen.
Onder bedreiging van vuurwapens werd een personeelslid gesommeerd een kassa te openen, waar vervolgens geld uit werd gepakt. Met een onbekend geldbedrag verlieten de drie overvallers de supermarkt en reden in een gereedstaande auto weg in onbekende richting. Niemand raakte gewond.

Bron: http://www.rijnmond.nl

Kleinigheid hou je altijd, zeg maar..
pi_24298196
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

passat van nog geen half jaar oud toen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 15:03:57 #24
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24298512
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]

passat van nog geen half jaar oud toen
Hoe lang is dat geleden? In de jaren door is er nogal wat veranderd. Toen ik opgroeide was het echt rustig, schoon, en er gebeurde eigenlijk nooit wat.
pi_24298559
is dit jaar geweest , want we hebben die auto pas sinds januari 04

echt we hebben nooit problemen gehad in de drie jaar dat we hier gewoond hebben...

(we gaan volgende maand verhuizen maar dat heeft niets te maken met problemen of criminaliteit ofzo )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')