abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1712422
bron http://www2.omroep.nl/nos/nieuws/buitenland/vs_ramp/nieuws/september/230901/britten.html

Britten kopen gasmaskers en beschermende kleding 23-09-2001

Uit angst voor een terroristische aanval met biologische of chemische wapens, kopen veel Britten gasmaskers en beschermende pakken. Volgens de Sunday Telegraph zijn winkels die dergelijke kleding verkopen overspoeld met aanvragen. Normaal worden zo'n 25 gasmaskers per jaar verkocht. De afgelopen week gingen meer dan 600 stuks over de toonbank.

Vanuit het hele land en vooral vanuit de financiële wereld worden orders geplaatst, aldus een uitbater van een winkel in survivalgoederen. Reden voor de ongerustheid in Groot-Brittannië is het feit dat Scotland Yard en de regering afgelopen week toegaven dat hun grootste angst is dat terroristen chemische of biologische wapens zullen inzetten. Lokale overheden hebben opdracht gekregen plannen voor de bescherming van burgers verder uit te werken. Ziekenhuizen hebben opdracht gekregen zich op te maken voor incidenten met veel slachtoffers.

zondag 23 september 2001 @ 15:03:53 #2
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1712536
Stelletje schijtluizen.
Down[br]Under
pi_1712630
Als het echt uit de klauwen zou lopen, wat ik niet verwacht, dan heeft dit niet zoveel zin. Het geeft bescherming voor een bepaaalde tijd maar dan .........
Stel dat je het zou overleven ...... wat dan, met enkel honderden een beetje wachten totdat je alsnog kapot gaat??
  zondag 23 september 2001 @ 15:14:46 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_1712663
Nah ik vind het nog niet eens zo'n slecht idee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1712903
Het is voor die Engelsen te hopen dat ze snel aangevallen worden, de filters van een gasmasker zijn maar een maand werkzaam. Hoogstens.

Als ze dit soort dingen in de krant zetten, worden er morgen waarschijnlijk nog meer verkocht. Volgende stap is dat de mensen massaal voedsel in blik in gaan slaan, en dinsdag staat Tony Blair wanhopig 'Don't panic!!' te roepen, alsof hij in Dad's Army speelt. Ik doe of ik niks merk en ga morgen gewoon weer aan het werk.

I intend to live forever, or die trying.
pi_1713047
Nederlanders ook, eergister bij SBS6 ging een man een gasmasker halen bij de legerdump in Leiden
  zondag 23 september 2001 @ 16:00:53 #7
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1713138
Tjah, sommige chemische gassen zijn reukloos. Loop je daar lekker met je gasmasker in de aanslag terwijl je eigenlijk al dood bent
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1714385
Tja, nu zal de rest van de westerse wereld wel snel volgen. Goed voor de gasmasker industrie. En ik vraag me af, zouden die mensen dan hun gasmasker mee naar hun werk nemen want daar zal zoiets het waarschijnlijks plaats vinden.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_1714481
uit een krant:

Duitsers kopen massaal schepjes om zich in te graven.

Bewoners uit Zandvoort zijn ongerust over deze laatste ontwikkelingen. J de H uit Zandvoort: " ...als ze maar niet de komende zomer hier gaan zitten spitten, we hebben al genoeg kuilen-gravende-duitsers"

zondag 23 september 2001 @ 18:05:07 #10
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1714482
-edit-

dubbelopdriemaaldik

pi_1714666
En Rijke mensne lieten bunkers onder villa bouwen.
  zondag 23 september 2001 @ 19:17:10 #12
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1715069
quote:
Op zondag 23 september 2001 15:51 schreef StephanL het volgende:
Nederlanders ook, eergister bij SBS6 ging een man een gasmasker halen bij de legerdump in Leiden
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1715155
Yeah right...effe gephotoshopped?
Slechte beeldbewerking...
De klok tikt....
  zondag 23 september 2001 @ 19:29:10 #14
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1715185
Ja natuurlijk is dat gefotoshopped.

Oen!

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!