abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24284526
Gaat Diego zich deze vakantie netjes gedragen? Gisteren wilden 4 Argentijnse schonen hem naar een hotelkamer lokken om daar de hele nacht spelletjes te spelen. Hij ging er echter niet op in, dus ik denk dat hij zijn leven gaat beteren en zich deze vakantie netjes gaat gedragen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 21:48:36 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24284592
Nu nog in TRV
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24284608
Enkeltje ONZ?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 29 december 2004 @ 21:50:10 #4
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_24284639
DIEGO
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
pi_24284681
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu nog in TRV
Wanneer niet meer?
pi_24284720
Maar waar blijft Diego?
pi_24290754
Hier vertel het eens

Diego zat Mission Impossible(cool muziekje) te kijken en te FM´en

[ Bericht 66% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 30-12-2004 02:31:33 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24291170
En ook nog Argentinie tegen Catalunia en Arsenal tegen NUFC, je moet tenslotte wel op de hoogte blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24291997
Net werden 2 leuke vrouwtjes die me aanspraken weggejaagd door 2 gruwelijk lelijke hoertjes die dachten dat zij een klant aan het bestelen was, terwijl ik nog liever dood ben dan dat ik het op die 2 moet doen

Jammer dat er geen chickenfight kwam

P.S. De haartjes zitten goed nieuwe kleertjes aan en effe kijken of er nog wat te beleven valt
pi_24292283
Meer dan een bijna vechtpartij van 40-ers die naar buiten liepen om te gaan matten, wat buurten met een Zwitserse die hier studeerde en wat lelijke hoeren die honing roken is het dit keer niet gekomen

Nog steeds netjes gedragen CMT?
  Moderator donderdag 30 december 2004 @ 09:53:48 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24292820
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Enkeltje ONZ?
Nee, maar wel graag een link naar de aanleiding van dit topic.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 30 december 2004 @ 09:55:14 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24292836
quote:
Op donderdag 30 december 2004 08:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meer dan een bijna vechtpartij van 40-ers die naar buiten liepen om te gaan matten, wat buurten met een Zwitserse die hier studeerde en wat lelijke hoeren die honing roken is het dit keer niet gekomen
Klinkt goed. Waar zit je nu precies?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24302963
Aanleiding mag CMT geven en ik zit nu in Buenos Aires
pi_24305916
De aanleiding is het topic over 'netjes gedragen' in R&P. Vandaar dit topic. Maar tot nu toe heeft Diego zich netjes gedragen zo te horen.

Jammer dat je die chickfight gemist hebt zegt. Volgens mij is het daar wel erg opgefokt als ik het zo lees. Hang je erg veel rond in louche bars?
pi_24305991
nee
pi_24306039
Welk in een bar waar ik van mijn vriendin niet naar toe mag omdat er regelmatig buitenlanders worden overvallen, maar ik heb er nog niks naars of gevaarlijks gezien.

Vandaag maar eens fooi geven aan de uitsmijter, dan gebeurt er zeker niks
pi_24306150
Als je de uitsmijter een fooi geeft dan gebeurt er inderdaad niets. In Bar Pepe gaven we een keer een flinke fooi, dan werden we als Goden behandeld daar, de keer erop gaven we geen fooi en die keer daarna rekenden ze zelf maar een flinke fooi er bij door te knoeien met de rekeningen en het wisselgeld.
  Moderator donderdag 30 december 2004 @ 23:26:00 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24308587
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik zit nu in Buenos Aires
dat snap ik, maar ik bedoelde in welke wijk en welke nachtclubs
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 30 december 2004 @ 23:29:33 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24308634
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De aanleiding is het topic over 'netjes gedragen' in R&P. Vandaar dit topic. Maar tot nu toe heeft Diego zich netjes gedragen zo te horen.
en een link naar dat topic?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:31:09 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24308654
Ga je nog even naar die discotheek waar Laura Vina ook danst?

Ze danst in "New Shampoo"

[ Bericht 14% gewijzigd door HarigeKerel op 30-12-2004 23:37:09 ]
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24308678
Gisteren Kilkenny, in het centrum, omgeving Calle San Martin, Calle Florida. Je weet waar het is als je BsAs kent en eergisteren Asia de Cuba, naast het Hilton, Puerto Madero.

Asia de Cuba is veel veiliger overigens
pi_24314264
Nog steeds netjes bezig geweest en ik heb al naar huis gebeld omdat mijn moeder ongerust was vanwege de brand
pi_24314307
HK, dank je wel volgens mij ben ik daar al een keer naar toe geluld door een taxi chauffeur, al weet ik niet of het Shampoo was of New Shampoo.

Misschien ga ik morgen wel kijken Al was er vandaag ook wel een leuk showetje in de disco waar ik was al zijn er in Argentina wel mooiere meiden te vinden
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:40:38 #24
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24314876
Toen ik net opstond en op teletekst zag van die brand, ben ik meteen naar fok gesurft om te kijken of je nog gepost had inmiddels, gelukkig wel zeg

Ik ben al een tijdje niet meer BA (2 jaar) niet meer wezen bezoeken, hoe veilig is het nu? ga je in de nacht de straat op? dan doel ik vooral op Belgrano/Palermo/Recoletta
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24321480
Ik moest ook meteen aan Diego denken toen ik hoorde van die brand in Buenos Aires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')