Als je niet op de server komt, dan komt er van spelen ook weinigquote:Op zondag 2 januari 2005 15:52 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
mjah ik heb toch liever dit dan dat het ECHT overvol zit en je dus helemaal niet kan spelen door een irritante lag
318 mb dacht ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
mensen... ik ben aan het downen met 22kb/sec en zit nu op de 221MB
kan ik voor 5 uur het spel nog uitproberen of moet ik met deze snelheid tot morgen wachten?
ik heb geen idee hoe groot de zip file is?
Je kan de boot nemen vanuit adventure plains naar Junon Polis. Daar kan je ook naar andere planeten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:17 schreef Elocyp het volgende:
Zijn er ook nog andere steden dan Zant? Er moeten toch ook andere planeten zijn ofzo? En als die er zijn hoe kom je daar dan?
als het goed is staan in het rechtervakje channels, en dat zijn de servers zegmaar. kan zijn dat ze down zijn atm, want vanmorgen ging er 1 down terwijl ik erop zatquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef BMH het volgende:
Ik zie nu alleen maar de naam Casio staan, geen servers om te kiezen...
Nu staan er geen. Jammer, was bijna op lvl 9quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
als het goed is staan in het rechtervakje channels, en dat zijn de servers zegmaar. kan zijn dat ze down zijn atm, want vanmorgen ging er 1 down terwijl ik erop zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |