Je moet de client helemaal op nieuw downloaden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:18 schreef BMH het volgende:
Ik krijg nog steeds een 404 als ik hem wil starten.
Icoontje van het appeltje sleep je naar de quickbar (F1,F2,F3 enzo) dan druk je op de bijbehorende toets.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Internationalist het volgende:
hmm hoe gebruik je nou een item? appeltje bijv?
en waneer kun je een class kiezen? ben nu visitor?
Okay thnx gevondenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:43 schreef Floepsje het volgende:
[..]
als je hotmail gebruikt moet je kijken of het niet bij de ongewenste emails zit.
dank u hartelijk!quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Icoontje van het appeltje sleep je naar de quickbar (F1,F2,F3 enzo) dan druk je op de bijbehorende toets.
Je kan een class kiezen als je lvl 10 bent. Dan moet je steeds naar het noorden gaan, door de woestijn naar de stad genaamd: Zant, daar moet je bij een ventje genaamd Warren een jobquest doen.
Klopt. Rotdingen zitten constant volquote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef Elocyp het volgende:
Komt niemand op een server of ligt dat aan mij?
Klopt het ook dat ik maar 1 server zie en 3 kanalen?
Yep.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:02 schreef Xrenity het volgende:
Hebben jullie ook de hele tijd server exceeded?
Er is toch maar 1 server?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:03 schreef Jaguar645 het volgende:
! jij FOK! <-> GoT crossposter!
maargoed je weet dus allang dat ik ook meespeelvoor de rest: ik speel gewoon onder me eigen naam, oftewel Jaguar645
![]()
op welke server spelen de mensen hier trouwens?
Dat maakt niks uit volgens mij, ik speel gewoon op het channel dat vrij is en dat kan met hetzelfde character als je overal hebt.quote:
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeftquote:Op zondag 2 januari 2005 15:28 schreef Rahl het volgende:
echt irritant dit, ik probeer al een kwartier erin te komen maar de servers zijn steeds exceeded
mjah ik heb toch liever dit dan dat het ECHT overvol zit en je dus helemaal niet kan spelen door een irritante lagquote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeft
Typisch Gravity..quote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Tain het volgende:
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |