bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:17 schreef OreO het volgende:
omdat die zegt dat ik bij me eerste account hem niet geverifeerd had ofzo.. maar je kan dat nergers doen.. heb een nog een account gemaakt en deze verstuurde wel een mail.. maar je moet zo op een button drukken in die mail(word er gezegt) maar er is helemaal geen button..
als je hotmail gebruikt moet je kijken of het niet bij de ongewenste emails zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:36 schreef Elocyp het volgende:
Hoelang moet het ong duren voordat je die e-mail krijg om je aanmelding te bevestigen?
Dr zijn ook maar 3 servers ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef OreO het volgende:
al doet het spel het kom je er nog niet in.De servers zijn zo ongelooflijk vol... en zullen dat denk ik ook blijven.. heel veel AFK';ers denk ik
Misschien moet je even op de site kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:13 schreef DarkAapie het volgende:
maakt niets uit of ik er in zou komen of niet ik krijg het spel niet eens werkend ik krijg gelijk een koreaanse foutmelding waarop ik ja of nee kan drukken en wel geluid maar geen beeld.
en welke ik ook druk hij gaat terug naar me desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |