Right....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef errrrr het volgende:
Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierigKan niet echt iemand bedenken die gaat snowboarden...
Psst, hanske, ik heb die dingen niet eens van dichtbij gezien hoor, maar ik weet gewoon dat ik een natuurtalent benquote:We hadden het er gister dus over, Leon / Niels zouden net als ik ook 'wel eens' willen wintersporten... Ik dacht dat ik Kees ook wel 'ns zoiets hoorde zeggen. We doen het alleen steeds niet omdat we dan eenzame n00bs zouden zijn, zegmaar... misschien dat we dus in februari mee proberen te gaan: kan iemand mij ff marcel's email-adres geven?
Uhm, nou goed, en Yeah d'ohquote:En Niels, vanavond om 1 uur bij mij? Jij gaat nu neem ik aan wel op de fiets...
Dat André gebeuren is gewoon nog de after-shock-effect-hype (leuk screble woord)quote:En oe, de top 2000 word echt steeds beter, heb nu nog nauwelijks slechte nummers ertussen... zag btw een André Hazes op nr 20 staan ofzo, belachelijk
Ze zijn nu bij 75 ofzo
Bedenk me net dat de enige vrouwen (of meisjes, tsjah, een beetje ertusseninquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Right....
Al weet ik niet als ik de goede voor ogen heb hoor
Maar je zou toch wel zo 'ns met Marcel meewillen, begreep ik gister... en jij was alcoholvrij (tenminste, dat zei je...)quote:[..]
Psst, hanske, ik heb die dingen niet eens van dichtbij gezien hoor, maar ik weet gewoon dat ik een natuurtalent benIn vallen dan wel maargoed
Tot vanavond danquote:[..]
Uhm, nou goed, en Yeah d'oh
De catering is op 1 jan. dicht
Ja tuurlijk.. Nederland is af en toe een beetje scheef / gestoordquote:[..]
Dat André gebeuren is gewoon nog de after-shock-effect-hype (leuk screble woord)
Ah, uit het snowboard topic jaquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, uit het snowboard topic ja. Die was vorig jaar eind februari gemaakt, volgens mij
.
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bedenk me net dat de enige vrouwen (of meisjes, tsjah, een beetje ertussenin) waarvan ik weet die meegaan Esmé en Inge zijn
... En volgens mij zijn dat geen Niels-wannabe-girlfriends ofzo
Ken jij hen ook allemaal?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Ponk het volgende:
[..]
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.
Roos, Vivienne, Marijke, Mandy, Lauri, Jeannette ehm ehm ehm zoiets was het wel denk ik.
Ehh ja dat heb je er dus aan (en toen bedacht ik me dat ik beter een ander bericht had kunnen kopieren.quote:[..]
Oui, gelezen, heb er nu zin in.
Alleen even die adressen doorgelezen..
Nee dusquote:
Ja, dat wist ik nou ook wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:39 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehh ja dat heb je er dus aan (en toen bedacht ik me dat ik beter een ander bericht had kunnen kopieren.)
Nog maar 1 dag![]()
Voor mij was het anders best wel verrassend. Ik zou er bijna gestresst van worden zoveel moet en vooral wil ik nog doen voordat we gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nou ook wel ja.
hehe, valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef Ponk het volgende:
[..]
Voor mij was het anders best wel verrassend. Ik zou er bijna gestresst van worden zoveel moet en vooral wil ik nog doen voordat we gaan.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Zoho, wie mag dat dan wel niet zijn?
hoezo nieuwsgierig?![]()
- het is mooierquote:
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..quote:
He? Wat?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..
want ik wou weten wat je met Marco had besproken, voordat ik zonder dat ik het wist te weinig bier had en mijn hele huis vol zou zitten..(was nu toch ook al bijna het geval.. )
(ga je trouwens nog naar de Twaalf Balken voor Sandra, of Sanne, of hoe the fack dat kind ook mag heten?)
tegen Esme:
deze bedoel ik dus niet met die foto's en de wintersport..
- zo ben ik niet..dat moet je nu ondertussen toch wel weten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
"x - mobiel 1 (kan ik jullie 's nachts bellen)"
En dan uiteraard ophangen voordat ze opnemen, anders kost het nog geld ook
"x - digitale camera (Niels z'n geliefde, (die andere, niet M****a) ging mee, moest ik foto's van maken)"
Welke?
Niet die Sanne oid
Oh wacht, ik heb al zo'n vermoeden
"M****a" Dat is ook lekker anoniemstraks gaan er nog (meer) rare verhalen
"x - bootkaart (eens zal ik terug moeten, ik laat mijn AMD Athlon 64 3200+ niet voor altijd hier achter)"
Ik zal zo af en toe de ventilatoren wel schoon maken hoor, want als het straks mijn servertje is...
dat degene naar wie jij (heel geintresseerd) gewoon nieuwsgierig vroeg geen Sanne heet..quote:
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef MrAli het volgende:
en M****a is toch anoniem genoeg? wie behalve Hans misschien snapt wie er bedoelt word?
trouwens: van J****n blijf je af..
hoezo heel geintresseerd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat degene naar wie jij heel geintresseerd vroeg geen Sanne heet..
dat dat weeer een ander is..(waar Niels achteraan zit.. om 21:00 uur vanavond in de balken heeft ie een date met d'r..
)
m.verbeek1@hetnet.nl dacht ik uit mijn hoofd te weten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierigKan niet echt iemand bedenken die gaat snowboarden...
We hadden het er gister dus over, Leon / Niels zouden net als ik ook 'wel eens' willen wintersporten... Ik dacht dat ik Kees ook wel 'ns zoiets hoorde zeggen. We doen het alleen steeds niet omdat we dan eenzame n00bs zouden zijn, zegmaar... misschien dat we dus in februari mee proberen te gaan: kan iemand mij ff marcel's email-adres geven?
En Niels, vanavond om 1 uur bij mij? Jij gaat nu neem ik aan wel op de fiets...
En oe, de top 2000 word echt steeds beter, heb nu nog nauwelijks slechte nummers ertussen... zag btw een André Hazes op nr 20 staan ofzo, belachelijk
Ze zijn nu bij 75 ofzo
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.
Een zonder en een mét blonde krullen toevallig?
Nouja! Kan ik het helpen dat jullie zo doorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..
(je mag nooit meer gokken jij..)
m.......a is ook wel héél moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..
(je mag nooit meer gokken jij..)
sorry..dat bedoelde ik ook eigenlijk..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoezo heel geintresseerd?Gewoon nieuwsgierig. tss..
ik ben niet doorzichtig..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nouja! Kan ik het helpen dat jullie zo doorzichtig zijn.![]()
-edit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
sorry..dat bedoelde ik ook eigenlijk..
maar als mijn hoofd/hersens iets doorgeven aan mijn handen om iets te typen word dat onderweg nog wel eens verandert zodat mijn handen opeens heel iets anders typen..
zo typ ik ook bijv. heel vaak hij, zij, zei, ze, ik enz.. fout..
(en dit is geen smoes..)
idd..als je Niels een beetje kent is dat niet zo moeilijk meer..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
m.......a is ook wel héél moeilijk.
Maar wat ik me afvraag, wie de fack is die andere, blond gekrulde dame? En wie is daarvoor aan het gaan?
* Mzraki geeft het op.
toch wel hoor, alhoewel in mindere mate dan Niels ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben niet doorzichtig..
Niels wel..
Ja, met enige hulp van Esmé is me het opeens helemaal duidelijk hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
idd..als je Niels een beetje kent is dat niet zo moeilijk meer..
maar een tip..de moeder van die met krullen heeft dezelfde voornaam als mijn moeder..
het is al verandert..quote:
*ahum*quote:
quote:alhoewel in mindere mate dan Niels ja.
Niels wel jah..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, met enige hulp van Esmé is me het opeens helemaal duidelijk hoor.
stelletje perverse viezerikken.
wat nog een keerquote:
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niels wel jah..die zit achter drie tegelijk aan..
maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
(trouwens..wat is er vies aan)
Achter die M****a, S***e en ??quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niels wel jah..die zit achter drie tegelijk aan..
maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
(trouwens..wat is er vies aan)
ik ontken helemaal niets..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ontken niet! Jij.. jij.. ja! Jij!
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maar.
het is bij Niels..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achter die M****a, S***e en ??
Iemand van wintersport dus.. hmm...
Ik wist niks..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ontken helemaal niets..
en je mag het wel gewoon zeggen hoor..ik kan wel wat hebben..
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maar.
Doelde ook op jouw post jongeman!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De waarheid op tafel mannen.![]()
Dat zeggen ze allemaaaaaaal..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..
en ik vind haar niet bepaald onaardig en ben ook van mening dat ze er niet slecht uitziet..mag ik..verder echt niets hoor..tss..wat denk je wel van me..
![]()
uhm..dat van het nog een keer editten heb ik gemist..en kan ik zo snel ook niet terug vinden..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!
Ali, ik had die post nog weer een keer ge-edit.
ontkennen is niet hetzelfde als iemand iets niet vertellen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |