Precies, zij moest wel bovenop zitten anders zat haar buik ervoorquote:Op woensdag 29 december 2004 10:50 schreef Disher het volgende:
pfff.. tis een aardig dik wijf wat je ontmaagd heeft ofniet ??
Mooi toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:30 schreef Kiedis het volgende:
haar tieten zitten wel erg hoog, zo'n beetje in haar nek
Heeft de hitsige kat ook nog een betekenis, of was dat gewoon leuk om te tekenen?quote:Op woensdag 29 december 2004 10:13 schreef Disorder het volgende:
Na aanleiding van een topic op Somethingawful plaats ik hier een vergelijkbaar topic. Maak iets kunstzinnings, grappigs of bizars van je ontmaagding in Paint. Plaats het resultaat hier.
Mijn blijde gebeurtenis:
[afbeelding]
Ik denk dat ie een hitsige poes bedoelde.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Heeft de hitsige kat ook nog een betekenis, of was dat gewoon leuk om te tekenen?
Die liep daar ook echt rond, dus heb ik 'm erbij getekend.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Heeft de hitsige kat ook nog een betekenis, of was dat gewoon leuk om te tekenen?
9 en straalbezopen, dat schaapje had de 5minuten van ze'n levenquote:Op woensdag 29 december 2004 11:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe oud was je toen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |