Geld uitgeven aan een meisje is nog niet meteen prostitutie... Als je nooit iets aan ze geeft denken ze dat je ze gebruikt, je moet wat investeren in ze.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geld? maar het zijn dus prostituees![]()
Ik wil niks met prostituees!!
Ik kreeg lekkere sex, al lukte dat zonder die ketting ook welquote:ik heb al eens een gouden ketting gegeven, maar wat kreeg ik??
Als je ze wel wat geeft wordt jezelf gebruikt, maar het is gewoon heel erg leuk om dingen weg te geven.quote:Als je nooit iets aan ze geeft denken ze dat je ze gebruikt, je moet wat investeren in ze.
Gelukkig wel, als ik een gemancipeerde trut wil kijk ik wel rond in Nederlandquote:Naja dat niet echt per se, maar vrouwen hangen niet graag rond met sloebers en in Latijns-Amerika is men nog veelal gewend dat de heer betalen zal bij het uitgaan.
quote:Ik heb al een fiat panda gekocht, dat schijnt een meiden auto te zijn, dus dat is al een goed begin lijkt me!
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb al een fiat panda gekocht, dat schijnt een meiden auto te zijn, dus dat is al een goed begin lijkt me!
Klopt.quote:In Latijns Amerika hoef je meisjes niks te geven.
Daar hebben ze al voldoende aan een lekkere piemol is mijn ervaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |