Ik wil niet mensen bang gaan maken ofzo, maar STEL dat er een mondiale terror-attack komt met sarin/gifgas/bio-spul, wat moet je dan doen als burger? Overleef je dat? Overleef je dat sowieso niet? Moet je binnen blijven? Helpt het om binnen te blijven? Weet iemand hier iets van? Ik denk er ook liever niet aan en wil ook niet meteen een gasmasker in gaan slaan, maar hierover nadenken kan geen kwaad toch?
Maar in de meeste gevallen zul je langzaam sterven....
Waarvan akte...
quote:Je woont zelf zeker niet in de randstad?
Op zondag 23 september 2001 12:29 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Ik denk dat we hier in Nederland de eerstkomende periode wat terrorisme wel goed zitten. Ik denk dat alleen Amsterdam (grote wereldstad), Rotterdam (grootste haven ter Wereld) en Den Haag (Hoog gerechtshof) eventueel wat te vrezen hebben op dat gebied.
En we hebben ten alle tijde Grolsch
quote:Nee, ik ben maar een simpele boer uut' Oost'n
Op zondag 23 september 2001 12:36 schreef Ettepet het volgende:[..]
Je woont zelf zeker niet in de randstad?
quote:Ik vrees dat je weinig begint tegen de ebola in je lijf, waardoor je na 2 weken je eigen darmen uitschijt....
Op zondag 23 september 2001 12:37 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Als ik mijn eigen scheten overleef, overleef ik ook een biologische oorlog.
quote:Ik woon in Delft, tussen Den Haag en Rotterdam, dus (bijna) altijd prijs..
Op zondag 23 september 2001 13:37 schreef AlleanzaNazionale het volgende:[..]
Nee, ik ben maar een simpele boer uut' Oost'n
Mijn vertrouwen in de tegenmaatregelen van onze overheid, en in het bijzonder die sukkelige ingedutte korpschefs van gisteren neigt mij tot emmigratie. Waarheen weet ik nog niet, dus houd ik het maar op "bestemming onbekend", dat klinkt in ieder geval nog sneakie en stoer...
quote:Kom naar Suawoude. Niemand zal op het idee komen om dat aan te vallen.
Op zondag 23 september 2001 13:51 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Australië lijkt me de beste keuze...daar zit je het veiligst denk ik. Ondanks dat ze (Afghanen) daar kort geleden ook binnen probeerden te komen. Maar Howard moet daar niks van hebben. Australië heeft geen ruimte voor ze! Hehehe.
quote:Er worden daar géén Afghanen toegelaten?? Klinkt goed, wie biedt meer?
Op zondag 23 september 2001 13:51 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Australië lijkt me de beste keuze...daar zit je het veiligst denk ik. Ondanks dat ze (Afghanen) daar kort geleden ook binnen probeerden te komen. Maar Howard moet daar niks van hebben. Australië heeft geen ruimte voor ze! Hehehe.
quote:Misschien is je kop in het zand steken nog wel het slimste, al was het alleen maar vanwege de filterende werking..
Op zondag 23 september 2001 15:10 schreef zodiakk het volgende:
Je kan weinig doen denk ik. Gewoon doorgaan met leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |