Tering wat een sterke trui, dat ie een gast van 22 buiten kan zetten.. Zijn ze toch nog ergens goed voor
quote:
Ja, maar toen werd het nog gedragen als boksmerk
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:57 schreef JDude het volgende:[..]
nee, dikke onzin. het merk was er namelijk eerder dan het imago.
je kunt er dus niet zomaar op vertrouwen dat iedereen in lonsdale-kleding een racist is...
Lonsdale is nu toch zelfs gestart met het ' schonen' van het imago? Door in alle nieuwe truien enz. een labeltje te doen in de trant van ' For all colors' ?
In Antwerpen kom je nergens binnen op Nike's.. Volgensmij in heel Belgie niet trouwens...
Wat doe je dan? Andere schoenen aan, of ga je daar die uitsmijter vertellen: Ik draag wat ik wil, ik heb er geen slechte bedoelingen mee? Dan pas je je even aan, toch?
Schoenen kan je moeilijk ter plekke uitdoen, maar een trui of polo of
vest sweater oid is toch geen probleem?
Dit is gewoon algemeen, niet om de Ts aan te vallen, dat komt straks pas
Maar waarom hou je nou zo vast aan je merkje, TS? Zoals je het nu over laat komen, draag je het nu nog uit principe, omdat je je niet wil aanpassen aan de maatschappij! Schop, principes aan de kant en dan zie je, dat je er
ook normaal uit kan zien, met andere merken aan..
Verder met je: ik ben geen racist... Dan spreken deze posts niet echt voor je:
quote:
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
En dan vergeet ik die quote nog over alle turken en marrokanen...
quote:
Sukkel, je kan ook een discussie lezen, ipv aleen de OP...