quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:26 schreef Herda het volgende:Als ik zelf geen 2 katten had hadden ze zo hierheen gemogen maar daar heb je niet veel aan..
Maar wat ik wilde weten.. zijn het alle 2 buitenkatten...? (misschien heb ik weer last van slecht lezen) Heel misschien weet ik nl. een plekje bij vrienden die zoeken 1 of 2 volwassen katten....
Het zijn idd buitenkatten. Overdag lopen ze het liefst buiten en komen dan even binnen om brokjes te eten, daarna staan al snel weer bij de deur om naar buiten te mogen. In de avond komen ze weer binnen en krijgen hier dan blikvoer. Ze vinden het lekker om buiten te lopen, maar vinden het toch ook lekker om binnen te zijn. De rood/witte kater is 4,5 jaar oud en de witte is 3,5 jaar oud.
Sadkingbilly:
Mijn zoon krijgt nog geen medicijnen, die medicijnen krijgen kinderen pas vanaf 4 jaar, mijn zoon is 4,5 maand. Het vermoeden voor allergie was er al langer, maar toen we vorige week op vakantie waren zonder dieren knapte hij een stuk op, zag lang niet meer zo grauw en zijn ogen waren beter. Toen we gingen uit eten en we de buggy bij de jassen neerzette kreeg mijn zoon het ineens benauwd, rooie ogen die begonnen te tranen. Ik keek naar de jassen en hij stond precies onder een jas met kattenharen er op. Het is dus heel duidelijk dat hij heel erg allergisch is, want anders reageer je niet zo snel. De artsen kunnen geen betrouwbare testen doen als het kind nog geen 4 jaar is en dus geen medicijnen uitschrijven. En ja mijn zoon gaat voor op mijn huisdieren. Mijn huisdieren zijn me heel veel waard, vooral de hond die het leven gered heeft van mijn dochter 7 jaar geleden. Smoesje heb ik gekregen toen hij nog een kitten was, heel erg ziek en de dierenarts gaf hem geen kans. Ik heb er alles aan gedaan dat het beestje het toch gered heeft, dus dat ik om dieren geef is wel duidelijk, alleen zoals ik al zei, mijn zoon gaat voor.