Iwan,waneer ben je nou een keer online.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?
BTW: Doctor Proctor Scripts heet al weer een hele tijd ScriptStudio...
Nee, in de ordners voor 2005.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?![]()
Leukleuk.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.
Nee hoor, ik moet nou Iwan aan een avatar helpen:quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.
Ik had hem al in gebruik, maar ik heb hem vandaag tijdelijk omgewisseld voor een avatar van acteur Jerry Orbach (Law & Order), die op 28 december overleden is.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ik moet nou Iwan aan een avatar helpen:
Avi's?quote:Op donderdag 30 december 2004 02:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hele afleveringen? Avi's? Waarom doet hij dat niet voor mij?
quote:Op donderdag 30 december 2004 05:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is onze huiskleuter (Wup) eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 december 2004 02:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, je bent te veel offtopic. Mensen die de serie niet meer zien moeten hier niet meer komen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 06:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij aan de koala's eucalyptusbladeren voeren!
offtopic...quote:Op donderdag 30 december 2004 03:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had hem al in gebruik, maar ik heb hem vandaag tijdelijk omgewisseld voor een avatar van acteur Jerry Orbach (Law & Order), die op 28 december overleden is.
Ik heb liever morgen,, Robinquote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
lijn 4 pica's
woensdag Yolanthe en Annelieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] kijk dit zijn al mijn talenten mooi zijn...
[afbeelding] [sub]he wat zie ik daar
[afbeelding]
deze foto's zijn wel van iets betere kwaliteit...jammer ik had liever de foto's van dinsdag van betere kwaliteit willen zien...
bron:http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/lijn4fotoboeken.xml
Jasmine en Nikkie.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Robin Rienstra ???
met wie komt hij nog meer...?
o wat erg...alleen Nikkie is dan nog oké...quote:
tjah,, als jij dat hooptquote:Op donderdag 30 december 2004 10:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
o wat erg...alleen Nikkie is dan nog oké...
Ik hoop dat Robin zijn einde gaat aankondigen uit ONM, dat hij gaat zeggen dat hij het helemaal zat is en dat hij gauw weggaat......![]()
quote:
Hmmmmmm,, En Nickyquote:Op donderdag 30 december 2004 11:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
ik weet ff zo snel hun echte namen niet...Stijn mag ook mee en Romeo, Kyra mag wel blijven, Hugo moet ook pleitte en dan mag hij fijn ook Sanne meenemen en dan met zijn allen naar Afrika want daar gaan toch gepensioneerde ONM'ers heen?
Maar dan komen Arthur, Claire,Gina, Victor,Babette en Ravi ervoor terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |