Die is alleen te bereiken door vanaf de brug de (gele) trap naar beneden te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef BDisOKE het volgende:
hey!
Ik zit in level 2 (al) en zit nu ergens bovenop en moet naar de captains quarters...
Maar HOE....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef MACH835 het volgende:
HEY, TAIN
kun jij mij hier wat meer vertellen over level 2 vooral over het laatste stuk van deze level, want ik ben tot de conclusie gekomen dan ik de deur naar het achterste deel van het schip niet meer kan openen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt uit 't raam klimmen bij dat kantoor even voorbij het glazen hok. Met dat luchtkanaal kun je nauwelijks iets.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef MACH835 het volgende:
Ik be nu in de volgende level met de bank, nu ben ik langs al de leasers en ben nu al een tijdje bij het glazen hok, heb al in map gekeken en ben tot de conclu gekomen dat ik via het lucht kanaal naar de volgende ruimte moet kunnnen, maar ik kan op de een of andere manier niet in het lucht kanaal komen. nu zit er ook een deur, maar ik weet niet waar ik de code vandaan moet halen.
ik zit nu al de hele middag bij dat deel, dus het begint mij te vervelen, snappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |