Let wel waarop je mikt. Als je bijvoorbeeld mikt op een deur of raam, dan schiet hij zowiezo geen stickies af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij een bug: sticky camera, na er één gebruikt te hebben en er nog twee over te hebben wil hij ze niet meer gebruiken... heel vreemd.
Anyone?
V.

Zou je denkenquote:Op zondag 10 april 2005 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Vergeet MGS nou eens mensen, dit is gewoon een ander spel, klaar.

Daar draait het (voor mij) ook niet echt om. Volgens mij hebben ze eerst de missies gemaakt en toen een verhaal eromheen verzonnen ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou je denkenJa hehe......... maar ik vind dat het verhaal in de SC series nou eenmaal niet echt goed gebracht wordt. Soms doe je de missie gewoon, maar waar je daadwerkelijk mee bezig bent ? Geen idee !

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.simple as that

Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R movequote:Op zondag 10 april 2005 18:33 schreef twi het volgende:
Z'n rug breken en volgens mij nog iets met 't mes. Demon heeft 't de hele tijd zitten doen in co-op (en ik maar schelden, JE MOET NIET KILLEN!), en heeft daardoor een aardige analyse kunnen maken hoorde ik door m'n communicator. Maar ben 't weer vergeten

R = dood L= bewusteloos. L telt dus niet als een kill.quote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R move?

Als ie nog rood is moet je em over een reling gooien of in een put dumpen.. Volgens mij doet de val zijn temperatuur dalen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Ondanks dat ik weet dat R dood is, kijk ik altijd nog voor de zekerheid even of 't lichaam afkoelt met m'n thermal vision

je schupt em in zen knieën en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..quote:Op zondag 10 april 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Als je iemand van achteren beet hebt kan je met L en R bepaalde moves uithalen. L is geloof ik een KO,.... nek even dichtknijpen en R zou lethal moeten zijn..... zie er alleen niks lethals aan... wat doet die eigenlijk.... knie in de rug geven?

Ik vind de KO move zo droog.... die ogen van de vijand en dat gorgelende stikkende geluid..... ademnood.....quote:Op maandag 11 april 2005 02:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je schupt em in zen knieën en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..
en twi met splintercell moet je killen anders is het zo saai

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |