er wordt idd een hoop regen voorspeld voor de komenden dagen, dus die sneeuw die verdwijnt naar alle waarschijnlijkheid welquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:46 schreef Marjomuts het volgende:
Nooit, nee, echt NOOIT sneeuwt het in Nederland, terwijl ik het toch zo leuk vind
Nou moet ik vrijdag afrijden (3e keer), kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt er gvd een gigantisch pak sneeuw! Ik hoop dat het vrijdag weg is, maar dat zal wel weer niet..... Zucht....![]()
Wil niet vervelend zijn hoor, maar het sneeuwt ieder jaar hier in Nederlandquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:46 schreef Marjomuts het volgende:
Nooit, nee, echt NOOIT sneeuwt het in Nederland
dan ben je al een behoorlijke poos aan t lessenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef Marjomuts het volgende:
Ik heb wel vaker in de sneeuw gereden
1. Zo te lezen kan je toch niet rijden, ook zonder sneeuw.quote:Nou moet ik vrijdag afrijden (3e keer),
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef pooier het volgende:
[..]
1. Zo te lezen kan je toch niet rijden, ook zonder sneeuw.
2. het is vrijdag pas, en het is nu dinsdag. Het is dan allang weg
3. als je zo in je broek poept om af te rijden haal je het nooitamen
Huh.......hoe lang ben je al met je rijbewijs bezig dan? De vorige x dat er sneeuw lag in Nederland moet toch bijna een jaar geleden zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef Marjomuts het volgende:
nee, het word waarschijnlijk afgelast als er sneeuw ligt.
Ik heb wel vaker in de sneeuw gereden, das op zich niet zo'n probleem
Het zal gerust nog wel eens vaker sneeuwen als TS in de auto zit. En dan? Auto aan de kant en janken?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef pooier het volgende:
[..]
2. het is vrijdag pas, en het is nu dinsdag. Het is dan allang weg
3. als je zo in je broek poept om af te rijden haal je het nooitamen
Dat had je toch al kunnen weten na het checken van het profiel van de tsquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef pooier het volgende:
[..]
quote:Geslacht: Vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |