Die waterstofperoxide voelt anders zwaar klote op je kin en wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:25 schreef 700MB het volgende:
Met dezelfde haarverf waarmee je ook je gewone haar doet?
waarom waterstofperoxide als het zwart moet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:38 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Die waterstofperoxide voelt anders zwaar klote op je kin en wenkbrauwen.
Je gaat ook je wenkbrouwen eraf scheren de dag erna?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:04 schreef Tero het volgende:
Mensen, voor een feestje op oud&nieuw moet ik m'n baard verven. Ik heb een blonde 2 weken baard en hij moet zwart worden samen met m'n wenkbrauwen en haar overigens. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? hij mag er de dag erna nog af dus dat is geen probleem maar ik wil geen onwijse praktijken en een zwarte huid onder me baard ofzo.
Thanks
Zie ik eruit alsof ik haarverf ontwikkel ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:17 schreef Chup het volgende:
[..]
waarom waterstofperoxide als het zwart moet?
aan je icon te zien wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:28 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik haarverf ontwikkel ofzo?![]()
Voor één verkleedavond kun je ook best gewone mascara in je wenkbrauwen smeren.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:06 schreef Yvonnetje het volgende:
Een paar jaar geleden verkochten ze bij iedere drogist 'haarmascara'. Daarmee kon je bv gekleurde plukjes in je haar smeren, en dat er 's avonds weer uitwassen. Daarmee kan je ook vast je wenkbrauwen en baard doen, dus ik zou 's vragen of ze dat spul nog steeds verkopen...
Je lijkt wel dom...quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:28 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik haarverf ontwikkel ofzo?![]()
niet doen!! dat mag je nooit op je wenkbrauwen gebruiken enzo. Die verf is echt alleen voor je hoofdhaar! Maar waarom gebruik je niet gewoon zo'n spuitbus met zwartquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:23 schreef surferr het volgende:
ik denk dat je wel gewone verf kan gebruiken waar vrouwen hun haar mee kleuren.
En dan neem je van die verg die na een aantal weken wassen eruit is.
edit: kleurspoeling bedoel ik, kon er ff niet opkomen
Men lope rondom de jaarwisseling door de regen/sneeuw......quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef kaleidoscoop het volgende:
Men neme een oude tandenborstel en een potje zwarte grime van Grimas
Men dope de oude tandenborstel in het water en daarna in het potje zwarte verf van Grimas
Men verve den baard stukje bij beetje zwart door herhaling van het dopen van de tandenborstel in het potje zwarte grime van Grimas
Men neme een douche na afloop van het feestje
Veel plezier
Van een beetje regen/sneeuw loopt dat spul niet door hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 11:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Men lope rondom de jaarwisseling door de regen/sneeuw......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |