Waarschijnlijk uit een videogame, hij doet in deze film de stem van Maggot en die nieuwsgozert en verder een heleboel stemmen in computerspellen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb 'm gister gezien en vond 'm heel erg tof. Minder dan Nightmare Before Christmas, wel. Die film had gewoon zo'n briljant en idioot gegeven. Deze natuurlijk ook wel, maar NBC is gewoon leuker.
Niettemin is het een geniale film. De stijl is echt om te kwijlen zo tof, de stemmen zijn heel erg leuk en gepast en de muziek is super.Danny Elfman
.
Vooral die skeletonsongs in de bar in de onderwereld zijn echt te briljant voor woorden.
Trouwens, waar kén ik die stem van maggot echt van? Deze dus:
[afbeelding]
Peter Lorre: http://imdb.com/name/nm0000048/quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Trouwens, waar kén ik die stem van maggot echt van? Deze dus:
[afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef CaptainCab het volgende:
Peter Lorre: http://imdb.com/name/nm0000048/
[afbeelding]
[afbeelding]
januariquote:Op donderdag 10 november 2005 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie al uit op DVD?
Er is ook nauwelijks promotie, wat een gemiste kansquote:Op donderdag 10 november 2005 16:22 schreef Scriptkiddie het volgende:
Wat ik echt raar vind, is dat deze film in zo weinig bisocopen draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Geen commentaar track, wel een music only track. Aanschaffen soundtrack is dus niet nodigquote:# Documentaries: Find out how an animator approaches his character's motivation and why individual animators possess unique skills
# Tim Burton: Dark vs. Light featurette: Explore what inspired Burton to bring the Corpse Bride to life.
# Voices from the Underworld: Meet the actors behind the voices, and see how they craft their unique character
# Danny Elfman Interprets The Two Worlds
# Inside the Two Worlds: Includes interviews, behind-the-scenes footage, and production drawings.
# Music Only Track
# Making Puppets Tick: Step inside and tour the puppet workshop.
# The Corpse Bride Pre-Production Galleries
# Production Notes
quote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef Timo20 het volgende:
Wat ik 1 van de leukste dingen van de film vond was:Lach ook dubbel toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dankje! Hier was ik zelf dus echt nooit opgekomen, maar je hebt zeker gelijk. Natuurlijk, Lorre.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Peter Lorre: http://imdb.com/name/nm0000048/
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |