Ik word altijd "vrolijk" van zon en harde (leuke ) muziekquote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou, als jij daar vrolijker van wordt, dan moet je dat maar doen![]()
Ik drink nietquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, teveel alcohol is niet goed voor je
ja, waar haal ik het lef vandaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan wat zeggen van mijn stemming
![]()
Hey heyquote:
Van muziek word ik ook vaak erg vrolijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word altijd "vrolijk" van zon en harde (leuke ) muziek![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Chen het volgende:
Ik dacht dat het om de user Pjotr ging...
Niet te min..... Gecondoleerd en Sterkte!![]()
Ik ook!quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van muziek word ik ook vaak erg vrolijk![]()
Ik heb al best vaak dat ik iets niet goed versta, maar dat komt denk ik meer omdat ik dan niet goed luisterquote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ook!maar volgens mij word ik daardoor vroegtijdig slechthorend
Is er ook al een user die Pjotr heet ?quote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Chen het volgende:
Ik dacht dat het om de user Pjotr ging...
Niet te min..... Gecondoleerd en Sterkte!![]()
Idd een aparte naamquote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er ook al een user die Pjotr heet ?
in de winkel naast degene waar ik werk heet er ook eentje Pjotr, aparte naam![]()
Aan mijn gehoor is niets misquote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ook!maar volgens mij word ik daardoor vroegtijdig slechthorend
nee hoor, in Rusland heten ze allemaal zoquote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
in de winkel naast degene waar ik werk heet er ook eentje Pjotr, aparte naam![]()
Zoiets wel.quote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |