Geen tv/video die daar tegenaan kan boksen!
Yar yar viel me wel mee na alle negatieve posts op Amerikaanse sites dacht ik dat ik me vreselijk aan hem zou ergeren maar het ging wel ook een redelijke vertaling van zijn accentje bij de ondertitels knap werk. Hij was duidelijk bedoeld voor die kliertjes achter me en die vonden het prachtig en zij zijn tenslote de doelgroep.
KLEINE SPOILER!
Misschien een kleine spoiler maar ik wil het toch weten. Ben ik nu slim als halverwege de film weet wie senator Palpatine werkelijk is of weet je dat al lang als je de andere Star Wars films intensief gevolgt hebt?
Tweede vraag wie staan er allemaal in het eind schot bij de parade (koningin Amidala, Palpatine, Anakin, Obi-Wan Kenobi, Yoda) het lijkt me nu ik er zo over na denk een leuk shot met veel karakters de een grote rol (gaan) spelen
Die andere heb ik dus echt alleen op video gezien en daar heb ik nu echt spijt van.
"Race: Jar Jar"
"Avarage Lifespan: One Movie"
Shit !! M'n pic wordt door dat stomme Xoom gewijzigd, zal 'm even daar weghalen, sorry !!
Vond het dus een hele goede film. Special effects waren gewoon goed, geluid zeker ook.
Het verhaal vond ik best te pruimen, met uitzondering van een nogal slap einde.
Minpuntje:
als de jedi's onderwater varen worden ze achtervolgd door een 'monster'. Elke kutscooter heeft tegenwoordig een achteruitkijkspiegel maar zij zien niets. Nogal dom dus.
Baal ervan dat we nu weer een paar jaar moeten wachten.
Dat was het...
Toch van de week nog maar een keer naar de bioscoop om te checken of deze dingen de tweede keer weer tegenvallen...
"Whipe them out..all of them"
Groetjes,
Marco
quote:da's nog is een oud topic uit het stof happen
Op dinsdag 3 juni 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Nu op RTL5, de making of Star Wars ep 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |