abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140615
Hij gaat dan eindelijk in premiere...je kan beter wachten tot ie op video is...
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:19:00 #2
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_140616
Wachten tot ie in premiere is? Echt niet! Ben gisteren al geweest... Waanzinnige beelden (vooral de podrace is om een stijve ... van te krijgen

Geen tv/video die daar tegenaan kan boksen!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  FOK!fossiel vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:31:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_140617
Morgen avond gaat ik naar de bios.. ben benieuwd, nog helemaal NIX! gezien...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:19:00 #4
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140618
Ik ook niet, ik heb me ingehouden!
Ik heb de tekst wel al zestigduizend keer gehoord op wan, maar die ben ik allang vergeten.
pi_140619
Ik kom net terug van de voorstelling van 5 uur en ik moet zeggen dat je het echt niet begrijpt als je deze op video gaat zien. Zelf niet als je een DVD dolby surround home theater hebt. Na 5 minuten wist ik al niet meer dat er 10 van die snot jochies achter me zaten te klieren.

Yar yar viel me wel mee na alle negatieve posts op Amerikaanse sites dacht ik dat ik me vreselijk aan hem zou ergeren maar het ging wel ook een redelijke vertaling van zijn accentje bij de ondertitels knap werk. Hij was duidelijk bedoeld voor die kliertjes achter me en die vonden het prachtig en zij zijn tenslote de doelgroep.

KLEINE SPOILER!
Misschien een kleine spoiler maar ik wil het toch weten. Ben ik nu slim als halverwege de film weet wie senator Palpatine werkelijk is of weet je dat al lang als je de andere Star Wars films intensief gevolgt hebt?

Tweede vraag wie staan er allemaal in het eind schot bij de parade (koningin Amidala, Palpatine, Anakin, Obi-Wan Kenobi, Yoda) het lijkt me nu ik er zo over na denk een leuk shot met veel karakters de een grote rol (gaan) spelen

Die andere heb ik dus echt alleen op video gezien en daar heb ik nu echt spijt van.

Harry
pi_140620
Hmm ik heb hem een maand geleden al gezien ofzo, (kabel rules ) maar zo goed issie nu ook weer niet...
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 01:01:00 #7
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_140621
ik be gisteren (donderdag)met een fanatiece starwars fan naar de bios geweest direct na zijn werk we hadden hem wel op video band gezien maar dit is leuker in de herfst vakantie ff naar rotterdam daar in de bios kijken even een heel wat groter doek
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_140622
The Phantom Mennace is een bruute film hoor, vet wreede special effects......maar die Jar Jar knakker , nou, die mogen ze van mij ook wel ff afknallen of aan de Death Star vastbinden.

"Race: Jar Jar"
"Avarage Lifespan: One Movie"

Gotta catch 'em all
pi_140623
ik heb 'm een maand of wat op een beamer van een vriend gezien (inderdaad cable rulez0 is toch wel errug stoer en goed geluis man
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:09:00 #10
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_140624
De special effects waren weer groots. Verder vond ik 'm in tegenstelling tot de eerdere delen wat tegenvallen, met één uitzondering: de podrace !!!

Shit !! M'n pic wordt door dat stomme Xoom gewijzigd, zal 'm even daar weghalen, sorry !!

pi_140625
kom net uit de bios.

Vond het dus een hele goede film. Special effects waren gewoon goed, geluid zeker ook.
Het verhaal vond ik best te pruimen, met uitzondering van een nogal slap einde.

Minpuntje:
als de jedi's onderwater varen worden ze achtervolgd door een 'monster'. Elke kutscooter heeft tegenwoordig een achteruitkijkspiegel maar zij zien niets. Nogal dom dus.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_140626
Nou als SWfanaat moet ik zeggen dat ik de film behoorlijk vond tegenvallen. Zo goed als de andere drie zijn, zo slecht vond ik deze eigenlijk. Nogal een teleurstelling. Nou maar hopen dat de volgende weer net zo goed wordt als de eerste drie.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 03:57:00 #13
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_140627
Episode 2 moet toch een liefdes verhaaltje worden? Hoe kan dat ooit spannend worden?
pi_140628
Ik vond Out of Africa anders een van de spannendste films allertijden!

Baal ervan dat we nu weer een paar jaar moeten wachten.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 14:44:00 #15
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_140629
Starwars gisterenbekeken...
Viel in slaap..een te moeilijke kinderfilm oftewel een te dun verhaal met triviale grappen en vals sentiment. de SFX zijn niet genoeg om de film te kunnen dragen. Acteerprestaties ronduit matig tot slecht.
Ook het distributiebeleid is ronduit maffia-achtig te noemen: duurder, geen kortingen of vrijkaarten
Positief: het zal wel weer even duren voordat we in Nederland van deel 2 mogen 'genieten'..
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  donderdag 14 oktober 1999 @ 19:46:00 #16
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_140630
Van de zomer de film reeds in Mexico mogen aanschouwen. Vond m zeker enorm tof, heb echter wel een paar minpuntjes:
- De slecht uitbedachte vechtscene tussen Obi Wan en Dark Maul. Het ene moment staan ze met lichtsabels tegen elkaar, het volgende moment hangt Obi Wan aan het luik van het schip!?! (of hebben ze er in Mexico er ee nstuk uitgeknipt.
- Het ruimte gevecht was slecht uitgewerkt, werden in de andere Star Wars films deze scenes juist prachtig in beeld gebracht en de spanning mooi opgebouwt, in Episode one was het veel te snel gebeurt en was er geen sprake van een spanningsopbouw.
- Dat de jonge Anakin niet kon acteren had ik van tevoren overal al gelezen. Maar ook de andere acteurs vielen me nog al tegen en vaak was het acteerwerk van een zeer vlak en laag niveau.

Dat was het...
Toch van de week nog maar een keer naar de bioscoop om te checken of deze dingen de tweede keer weer tegenvallen...

<P>
pi_140631
heb genoten van de special effects (voor zo'n zwaardgevecht kan je me altijd wakker maken, wat ziet iemand die ertussen loopt met een simpele gun er dan opeens zielig misplaatst uit), maar moet zeggen dat ik het verhaal wel errug dun vond. Eigenlijk een soort herhaling van episode 4. Weer een gevecht op een soort stellage van bruggen, waar iedereen dus steeds vanaf valt, weer de onverwachte (?) jongeling die de boel moet redden door met een vliegtuigje toeren uit te gaan halen.
erg weinig verassingen. had het wel leuk gevonden als de kleine Anakin bv. was verongelukt, dat was pas verassend geweest
mooi he, alles
  woensdag 20 oktober 1999 @ 17:13:00 #18
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_140632
Ben gister voor de tweede keer geweest. En het spijt me te moeten zeggen, maar als alle spanning van die eerste keer weg is, dan heb je pas door wat een ongelooflijke slechte film het is. Lucas heeft reusachtig gefaalt, het is niet anders
<P>
pi_140633
gefaald? hij verdient er 1, 2, 3, 4, heleboel miljoen aan, dat vind ik niet gefaald hoor
  Forum Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 10:33:00 #20
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_140634
De enige die een beetje cool was was Darth Maul...en die ging gvd dood...van mij had ie al die Jedi's mogen afslachten...

"Whipe them out..all of them"

Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  donderdag 21 oktober 1999 @ 12:34:00 #21
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_140635
Ik vond TPM helemaal niet zo slecht!!!!
En ik ben een echte SW die hard.
Okee, er zaten wat mindere stukken in maar
overall vond ik hem prima mee kunnen met de oudere delen hoor! Ik vind Empire Strikes Back nog steeds wel de beste maar om nou te zeggen dat deze VEEEEL minder was dan de oudere 3 delen? Nee!
Misschien heeft iedereen in zijn gedachten de oude delen over-geidealiseerd ofzo maar de verhaallijn en het acteren in de oude delen was ook niet echt je-van-het weet je? Maar gelukkig is dat ook niet zo erg met StarWars.

Groetjes,

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_140636
echt niet, hij is in de bios echt vet stoerder!
thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juni 2003 @ 22:03:37 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10864307
Nu op RTL5, de making of Star Wars ep 1.
pi_10864330
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Nu op RTL5, de making of Star Wars ep 1.
da's nog is een oud topic uit het stof happen
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juni 2003 @ 22:05:10 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10864350
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:04 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

da's nog is een oud topic uit het stof happen

Dit topic gaat ook over ep 1 en wilde geen nieuwe openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties