Sorry, had je reactie nog niet eerder gezien. Moet vaststellen na alles te hebben opgezocht dat ik geen losse voeding meer heb, helaasquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:05 schreef saban het volgende:
[..]
Mja, ik heb 2,5 uur geleden een kast inc voeding gekocht.
Hoeveel wil je voor die voeding ?
Misschien handig als backup.
Yepquote:Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Is het deze vesta?
[afbeelding]
Dan bied ik voor die cam en een sb live 15 euro incl. verz. kosten.quote:
20 excl. of 25 incl.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan bied ik voor die cam en een sb live 15 euro incl. verz. kosten.
Dat is boven mn budget sorrie.quote:
waar woont je huis??quote:Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat is boven mn budget sorrie.
Max 20 incl. verz.
Hoorn..Amsterdam (ik lees net dat jij ook in Amsterdam komt of iig kan komen).quote:
Deal! (die laatste dan)quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
30 incl verzenden of met 5x 128 voor 50 incl verzenden.
Ik voeg je wel ff toe op MSnquote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Deal! (die laatste dan)
Doe maar even mail naar ehhhhAPENSTAARTJEikdachtietsmetPUNTnl
Okay, thanks voor je reactiequote:Op woensdag 29 december 2004 22:37 schreef BareFoot het volgende:
De scsi controllers zijn niet van het juiste type.... helaas
Is dus al verkocht ? Want ik zou morgen er nog even terug op komen.quote:* HP 8200i CD brander ¤5 VERKOCHT
Sja, je hebt gelijk... Foutje van mij. Ik ben al aan het kijken of ik wat kan regelen voor je....wordt vervolgdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:52 schreef saban het volgende:
[..]
Is dus al verkocht ? Want ik zou morgen er nog even terug op komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |