abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 03:28:20 #51
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24291615
Kut! Perongeluk op "ja" gedrukt...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24291625
Wel eens geprobeerd... maar het zit niet lekker
Dan liever helemaal geen ondergoed
pi_24295358
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:28 schreef HAL9000S het volgende:
Kut! Perongeluk op "ja" gedrukt...
achja weet je vriendin ook weer een cadeautje
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:49:48 #54
111161 Bilek
Houd van Heintje!
pi_24298245
men vriend heeft een keer een string gedragen en het zag er niet uit
dus voor mij mannen met boxer!!
pi_24341436
jah ik draag vaak een string, ook al schaam ik me ervoor tegenover mijn vrienden

mijn vriendin vind het echter wel lekker
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  maandag 3 januari 2005 @ 00:23:49 #56
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_24363529
Het lijkt me echt niks om een string te dragen... Zo'n draadje katoen (als ze dan al niet van synthetische shit gemaakt zijn) in me bilnaad....
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_24378117
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik vind het wel een vrouwending.

Ik wil het me ook niet voorstellen om een behaarde kont in een string te zien.......gadver.....

Daar bedenk ik me net iets, wat als je inderdaad veel konthaar hebt, gaat het dan geen knoopjes vormen met je string? Zal leuk zijn elke keer als je hem laat zakken.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:25:28 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24381237
Aha, dus mannen willen het niet dragen maar als vrouw ben je welhaast een crimineel als je een gewone slip draagt i.p.v. zo'n reetveter? De volledige emancipatie van de vrouw is nog heel ver weg...
pi_24381394
Lijkt me dus echt niks... Ik vind trouwens ruim 20% best wel veel!
pi_24384278
beetje geschokt van de tot nu toe resultaten.kheb nee gedrukt, wel is 1 aangehad, maar doe ik niet meer, zit gewoon niet lekker ook.
pi_24384361
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
Aha, dus mannen willen het niet dragen maar als vrouw ben je welhaast een crimineel als je een gewone slip draagt i.p.v. zo'n reetveter? De volledige emancipatie van de vrouw is nog heel ver weg...
Waar baseer je dat nu weer op? Veel vrouwen vinden het ook gewoon prettig.

Als je het niet prettig vindt en je draagt het toch, tja... eigen schuld. Ik vind het er bij mannen absoluut niet uitzien, en bij vrouwen meestal wel. Al zie ik liever een paar mooie hotpants.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24384420
hotpants... kreeg stoute gedachte toen ik me vriendin daarin zag :p
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:43:28 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24385153
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
O nee hoor, er zijn ook hele sexy gewone slips
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:43:34 #64
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24390987
wat een stomme poll
behalve dan omdat niet alle antwoorden aanwezig zijn

oldschool slip (whatever the name is)

string

boxer

en idd .. string .. no thanx
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:19:02 #65
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24394887
No fucking way....ik hou het bij mijn Björn Borg boxers
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24396015
Mannen in strings zijn vaak van die op zichzelf geilende figuren, en als iets a-sexueel is, dan is het een vent die zichzelf geiler vindt dan de vrouw waar hij mee is.

En daar komt bij dat het bij 99% van de mannen gewoon niet staat, laten we eerlijk zijn
pi_24475784
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Iets wat het lichaam duidelijk aangeeft door middel van PIJN.
Blah blah... moet je maar de goeie maat kopuh Bovendien... pijn is relatief... toch?
En een string is gewoon anatomisch beter naar een lichaam gevormd... back toe de garden, yeah!
Remember the famous men, who had to fall to rise again.
They pick themselves up, dust themselves off
and start all over again.
(And the famous women 2, ofcourse)
pi_24476158
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef kneejo het volgende:

[..]

Blah blah... moet je maar de goeie maat kopuh Bovendien... pijn is relatief... toch?
En een string is gewoon anatomisch beter naar een lichaam gevormd... back toe de garden, yeah!
Het is slecht voor je kloten, het ziet er niet uit en het zit niet comfortabel.
pi_24492604
Ja, in de zomermaanden draag ik altijd een string. En mijn vrouw vindt dat het einde, ze koopt ook wel eens een mooie string voor mij. Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus waarom zou je ze niet dragen. Al die mannen die zeggen dat ze niet lekker zitten, hebben blijkbaar toch wel eens een string gedragen, anders kunnen ze er niet over meepraten, mogelijk is dat een dames string geweest. Ja die zijn ook niet voor het mannelijk lichaam gemaakt. En al die vrouwen die zeggen dat het niet staat bij een man, die hebben blijkbaar toch wel mannen met een string gezien.
pi_24492721
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:40 schreef pentas het volgende:
Ja, in de zomermaanden draag ik altijd een string. En mijn vrouw vindt dat het einde, ze koopt ook wel eens een mooie string voor mij. Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus waarom zou je ze niet dragen. Al die mannen die zeggen dat ze niet lekker zitten, hebben blijkbaar toch wel eens een string gedragen, anders kunnen ze er niet over meepraten, mogelijk is dat een dames string geweest. Ja die zijn ook niet voor het mannelijk lichaam gemaakt. En al die vrouwen die zeggen dat het niet staat bij een man, die hebben blijkbaar toch wel mannen met een string gezien.
Je ziet het al op de verpakking, he.

En om te weten of je het wel of niet prettig vindt lijkt het me heel simpel. Een ballenknaller heb ik wel eens aangehad en dat vind ik verschrikkelijk. Dit is in principe hetzelfde alleen zit er aan de achterkant een veter i.p.v. wat anders.
  zondag 9 januari 2005 @ 22:45:57 #71
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24492739
quote:
Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus waarom zou je ze niet dragen.
Dat is wel een sluitend argument idd. Er zijn ook eikelpiercings voor mannen te koop, waarom zouden we er dan niet allemaal eentje nemen?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')