achja weet je vriendin ook weer een cadeautjequote:Op donderdag 30 december 2004 03:28 schreef HAL9000S het volgende:
Kut! Perongeluk op "ja" gedrukt...![]()
Waar baseer je dat nu weer op? Veel vrouwen vinden het ook gewoon prettig.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
Aha, dus mannen willen het niet dragen maar als vrouw ben je welhaast een crimineel als je een gewone slip draagt i.p.v. zo'n reetveter? De volledige emancipatie van de vrouw is nog heel ver weg...
O nee hoor, er zijn ook hele sexy gewone slipsquote:Op maandag 3 januari 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
Aha, dus mannen willen het niet dragen maar als vrouw ben je welhaast een crimineel als je een gewone slip draagt i.p.v. zo'n reetveter? De volledige emancipatie van de vrouw is nog heel ver weg...
Blah blah... moet je maar de goeie maat kopuhquote:Op donderdag 30 december 2004 03:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iets wat het lichaam duidelijk aangeeft door middel van PIJN.
Het is slecht voor je kloten, het ziet er niet uit en het zit niet comfortabel.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef kneejo het volgende:
[..]
Blah blah... moet je maar de goeie maat kopuhBovendien... pijn is relatief... toch?
![]()
En een string is gewoon anatomisch beter naar een lichaam gevormd... back toe de garden, yeah!![]()
Je ziet het al op de verpakking, he.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:40 schreef pentas het volgende:
Ja, in de zomermaanden draag ik altijd een string. En mijn vrouw vindt dat het einde, ze koopt ook wel eens een mooie string voor mij. Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus waarom zou je ze niet dragen. Al die mannen die zeggen dat ze niet lekker zitten, hebben blijkbaar toch wel eens een string gedragen, anders kunnen ze er niet over meepraten, mogelijk is dat een dames string geweest. Ja die zijn ook niet voor het mannelijk lichaam gemaakt. En al die vrouwen die zeggen dat het niet staat bij een man, die hebben blijkbaar toch wel mannen met een string gezien.
Dat is wel een sluitend argument idd. Er zijn ook eikelpiercings voor mannen te koop, waarom zouden we er dan niet allemaal eentje nemen?quote:Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus waarom zou je ze niet dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |