I really like 'em.. ik vind 't gewoon goed bedacht eigenlijk..
"I am not fat, I'm big bones " *grin*
Toch wel knap op zo'n onzin te bedenken hoor en om celebs zover te krijgen (George Clooney als de homofiele hond), of die aflevering met" spooky vision", heeft iemand die gezien?? Met Barbara Streisant de hele tijd in de 4 hoeken?
OOOOEPS..sorry volgensmij was dat laatste stukje een beetje vaag ;-(
any way.. I JUST LOOOVE SOUTHPARK
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
quote:
South park is te populair om nog een cult te zijn... jammer.
Wat een onzin. Het is te populair en nu vind je niet meer leuk ofzo? Jezus, wat een gelul.
twee south park is leuk
ook de film bigger longer uncut alleen is er af en toe net iets teveel zang in maarja
en verder heb ik met southpark dag op canal+ ze allemaal achter elkaar gezien
nou dan ben je daarna wel goed goed gaar en braag je je af hoe gestoord ben ik om op een vrije zaterdag de hele dag voor de tv te hangen maarja ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
Cartman: "Screw you guys, I'm going home!"
niet alles kan hier dus
quote:
op 10-31-1999 om 02:20 PM schreef Arcee het volgende:Wat een onzin. Het is te populair en nu vind je niet meer leuk ofzo? Jezus, wat een gelul.
Dat heb ik nooit gezegd, ik bedoelde dat iedereen het superleuk vindt en dat het nu niets speciaals meer is, niet meer iets dat je uniek maakt als je er fan van bent.
Het is een superstrakke serie, dat staat vast
Het is alleen geen cult meer... das wel jammer. verder niks om je druk over te maken.
Vooral Cartman! Wisten jullie dat hij ooit in de Fancy 100% hunk is geweest. Net zoals Leonardo, Bratt Pitt. Hij past niet echt in het rijtje he. Vooral door zijn vrouwonvriendelijke opvattingen.
quote:
op 11-27-1999 om 07:35 PM schreef roadrunner het volgende:
ik heb seson 1 en 2 al binnen van nacht seson 3 neer halendan heb ik ze allemaal
stomme vraag?
waar??
quote:
op 11-26-1999 om 12:17 AM schreef beelzebub het volgende:
Ik dacht alles (van Canal+) getaped te hebben hebben ze mij rotte viedobanden verkocht. Geluid valt steeds weg, lijkt net de BB streams. Tracking enzo, niks help.
Ik zal je vertellen dat ik destijds de programma;s wilde tapen maar dat het geluid vervormt was toen ik het terugkeek. Ik denk dat ze wat met het signaal gedaan hebben, net zoals je video's wil overtapen met 2 recorders. Ligt dus NIET aan de videobanden!
Wie herkent dit probleem? gaat over de SP marathon van Canal+, begin juni 1999
quote:
op 11-27-1999 om 10:13 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik zal je vertellen dat ik destijds de programma;s wilde tapen (....)
Ik denk dat ze wat met het signaal gedaan hebben, net zoals je video's wil overtapen met 2 recorders. Ligt dus NIET aan de videobanden!
Wie herkent dit probleem?
KICK ASS! *lol(*
Hasta Pasta
celine
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |