abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 12:45:00 #1
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140580
Vanavond voor het eerst op de normale tv...
Ik heb de meeste afleveringen al gedownload, maar dit is tcoh wel wat strakker dan zo'n 4 bij 4 cm realplayer schermpje op je desktop.
Vanavond de pilot... "cartman gets an anal probe". Eén van de besten imnsho.
Jammer allen dat het nu al zo SUPER commercieel is qua merchandise en aandacht. South park is te populair om nog een cult te zijn... jammer.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:21:00 #2
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_140581
quality kills the cat?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_140582
Je had naar filmnet moeten kijken op Southpark-dag, toen hebben ze alle afleveringen uitgezonden van seizoen 1 en 2
Dit was ook zonder decoder te zien. Wel mooi dat het nu voor iedereen te zien is, en inderdaad jammer dat het zo bekend is geworden, maar ja, anders had je het niet op de 'normale' tv kunnen zien waarschijnlijk
You can reach your goals, I'm living proof beafcake, BEAFCAKE! - Eric Cartman

vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:17:00 #4
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140583
Jep... maar toen zat ik in eindhoven voor takeover'99. (ook wel hoor)
pi_140584
Ik heb southpark toen wel een deel gezien, maar niet helemaal, maar ik ga vanavond wel kijken (zullen mijn ouders leuk vinden dat ik dan nog op ben)
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 00:57:00 #6
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_140585
ik heb op de dag zelf een paar gezien (die dag dat filmnet ze ongekodeert uitzond) maar heb van avond ook gekeken allen de eerste 7 min gemist
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 1999 @ 12:51:00 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_140586
* RemCow heeft gekeken, genoten en opgenomen .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_140587
Errug goede aflevering.
Risk zat er op TakeOver inderdaad wat verloren bij. Zelfs in zijn slaap had hij het nog over SouthPark.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_140588
Southpark = lachen!

I really like 'em.. ik vind 't gewoon goed bedacht eigenlijk..

"I am not fat, I'm big bones " *grin*

Toch wel knap op zo'n onzin te bedenken hoor en om celebs zover te krijgen (George Clooney als de homofiele hond), of die aflevering met" spooky vision", heeft iemand die gezien?? Met Barbara Streisant de hele tijd in de 4 hoeken?

OOOOEPS..sorry volgensmij was dat laatste stukje een beetje vaag ;-(
any way.. I JUST LOOOVE SOUTHPARK

I'll be back!

Use it, don't abuse it

Real power can't be given. It must be taken

Admin maandag 4 oktober 1999 @ 00:27:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140589
WouterB - er was er maar eentje die meer sliep als Risk op TO99 en dat was jij he !
(en Femme, die was er 1 dag en daarvan heeft ie 10 uur geslapen )
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 4 oktober 1999 @ 21:23:00 #11
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140590
Heb ik echt serieus over southpark geluld in mn slaap?? Je zou zeggen dat ik het toch wel te druk had met slapen na 48 uur (nou ja bijna ).
Moet ik trouwens vrij hard gepraat hebben, om boven die *(&^&%^-muziek uit te komen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 oktober 1999 @ 14:20:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_140591
South Park rules! Man, wat ontzettend leuk is dat. Die stem van Cartman! Fantastisch.

quote:
South park is te populair om nog een cult te zijn... jammer.

Wat een onzin. Het is te populair en nu vind je niet meer leuk ofzo? Jezus, wat een gelul.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_140592
dat staat er niet volgens mij.
pi_140593
wouter ff een vraagje vooraf
wat heeft dood aan de draaiorgels te betekenen ? sorry als het al eens is uitgelegd

twee south park is leuk
ook de film bigger longer uncut alleen is er af en toe net iets teveel zang in maarja
en verder heb ik met southpark dag op canal+ ze allemaal achter elkaar gezien
nou dan ben je daarna wel goed goed gaar en braag je je af hoe gestoord ben ik om op een vrije zaterdag de hele dag voor de tv te hangen maarja ik ben niet gek ik ben een vliegtuig

pi_140594
Het schijnt dat de derde serie in Amerika wordt afgekraakt, maar deze info is bijzonder onbetrouwbaar, omdat het namelijk van andere tv-zenders afkomt. Wel is het natuurlijk zo dat er weinig vernieuwends aan zal worden toegevoegd, maar het is een succesformule so who cares!

Cartman: "Screw you guys, I'm going home!"

pi_140595
Dood aan de draaiorgels lijkt me vrij duidelijk, maar het was een post op GoT, niet hier.
Ik HAAT die dingen gewoon.
pi_140596
Komende vrijdag wordt Southpark niet uitgezonden. Slaat Net5 gewoon een weekje over of is het verplaatst?
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:17:00 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_140597
Ik dacht alles (van Canal+) getaped te hebben hebben ze mij rotte viedobanden verkocht. Geluid valt steeds weg, lijkt net de BB streams. Tracking enzo, niks help. en wat nog het meeste zuigt, NET5 wordt niet doorgegeven in Almere. (stomme programmaraad, ouwe lullen zijn het, omdat de oudjes naar cultuur op duitsland 3 willen kijken)

niet alles kan hier dus

zaterdag 27 november 1999 @ 01:25:00 #19
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140598
quote:
op 10-31-1999 om 02:20 PM schreef Arcee het volgende:

Wat een onzin. Het is te populair en nu vind je niet meer leuk ofzo? Jezus, wat een gelul.

Dat heb ik nooit gezegd, ik bedoelde dat iedereen het superleuk vindt en dat het nu niets speciaals meer is, niet meer iets dat je uniek maakt als je er fan van bent.
Het is een superstrakke serie, dat staat vast
Het is alleen geen cult meer... das wel jammer. verder niks om je druk over te maken.

FOK!fossiel zaterdag 27 november 1999 @ 17:43:00 #20
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140599
Ja southpark rules!

Vooral Cartman! Wisten jullie dat hij ooit in de Fancy 100% hunk is geweest. Net zoals Leonardo, Bratt Pitt. Hij past niet echt in het rijtje he. Vooral door zijn vrouwonvriendelijke opvattingen.

Chick on a mission
  zaterdag 27 november 1999 @ 17:52:00 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_140600
SOUTHPARK IS ECHT WREED! Op canal+ is het 3e seizoen net begonnen en tot nu toe zeker zo leuk! Toen de southparkdag was heb ik alleen op een normaal tijdstip gekeken.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 27 november 1999 @ 19:35:00 #22
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_140601
ik heb seson 1 en 2 al binnen van nacht seson 3 neer halen dan heb ik ze allemaal
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_140602
quote:
op 11-27-1999 om 07:35 PM schreef roadrunner het volgende:
ik heb seson 1 en 2 al binnen van nacht seson 3 neer halen dan heb ik ze allemaal

stomme vraag?
waar??

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 1999 @ 22:13:00 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140603
quote:
op 11-26-1999 om 12:17 AM schreef beelzebub het volgende:
Ik dacht alles (van Canal+) getaped te hebben hebben ze mij rotte viedobanden verkocht. Geluid valt steeds weg, lijkt net de BB streams. Tracking enzo, niks help.

Ik zal je vertellen dat ik destijds de programma;s wilde tapen maar dat het geluid vervormt was toen ik het terugkeek. Ik denk dat ze wat met het signaal gedaan hebben, net zoals je video's wil overtapen met 2 recorders. Ligt dus NIET aan de videobanden!
Wie herkent dit probleem? gaat over de SP marathon van Canal+, begin juni 1999

pi_140604
quote:
op 11-27-1999 om 10:13 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik zal je vertellen dat ik destijds de programma;s wilde tapen (....)
Ik denk dat ze wat met het signaal gedaan hebben, net zoals je video's wil overtapen met 2 recorders. Ligt dus NIET aan de videobanden!
Wie herkent dit probleem?

Ik heb ook een gedeelte getaped (1 band) en eigenlijk is die helemaal fout loos , bij mij is d'r dus niks mis..
best wazig

KICK ASS! *lol(*

Hasta Pasta
celine

I'll be back!

Use it, don't abuse it

Real power can't be given. It must be taken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')